ثبت قیمت همکاران و مشتریان

معرفی امکان افزودنی ثبت قیمت همکاران و مشتریان

ثبت قیمت همکاران و مشتریان

معرفی امکان افزودنی ثبت قیمت همکاران و مشتریان

فهرست مطالب

فهرست

قطعا برای‌تان پیش آمده است که بخواهید هنگام صدور فاکتور برای یک کالا، سابقه خرید و فروش همان کالا را در تاریخ‌های مختلف ببینید. این کار با استفاده از قابلیت ثبت قیمت همکاران و مشتریان، به‌راحتی قابل انجام است.

با استفاده از امکان ثبت و گزارش سابقه همکاران یا قیمت همکار در نرم‌افزار هلو می‌توانید در لحظه صدور فاکتور پس از انتخاب کالا، سابقه خرید و فروش همان کالا را به اشخاص مختلف یا فقط شخصی که در حال صدور فاکتور برای او هستید، در تاریخ‌های گوناگون مشاهده کرده و سپس درخصوص قیمت تصمیم‌گیری کنید.

همچنین این قابلیت، امکان درج قیمت‌ها برای یک شخص خاص و گزارش‌گیری از قیمت‌های داده‌شده را نیز فراهم می‌کند.
با استفاده از این قابلیت می‌توانید سوابق قیمت و تاریخ خرید و فروش یک کالا به یک شخص خاص را در حین صدور فاکتور مشاهده کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز کالای مورد نظر را با تمامی مشخصات در فاکتوردرج کنید.

این امکان به‌صورت پیش‌فرض روی نرم افزارهای حسابداری هلو فعال نیست و در صورت نیاز می‌توان با پرداخت هزینه‌ی جزیی، این امکان را به برنامه اضافه کرد.

قابلیت ثبت قیمت همکاران و مشتریان در چهار حالت متفاوت قابل استفاده‌است که هر یک را در ادامه شرح می دهیم:

سابقه خرید/ فروش مشتری:

با استفاده از این امکان می‌توانید بر اساس فاکتورهای ثبت‌شده‌ی قبلی، سابقه قیمت خرید یا فروش کالای انتخاب‌شده در فاکتور را بر مبنای طرف‌حساب انتخاب‌شده مشاهده کنید. برای این کار ابتدا باید کالای مورد نظر را در فاکتور انتخاب کنید، سپس به مسیر «گزارش‌ها/ قیمت همکار/ سابقه خرید و فروش مشتری» بروید.

سابقه خرید/ فروش کالا:

با استفاده از این امکان می‌توانید بر اساس فاکتورهای ثبت‌شده‌ی قبلی، سابقه قیمت خرید یا فروش کالای مورد نظر را به مشتری‌های مختلف مشاهده کنید. برای این کار ابتدا بایدکالای مورد نظر را در فاکتور انتخاب کنید. سپس از مسیر «گزارش‌ها/ قیمت همکار/ سابقه‌ی خرید و فروش کالا » اقدام کنید.

نمایش قیمت‌های کالای خاص:

با استفاده از این امکان می‌توانید قیمت‌های مختلف یک کالای خاص که با افزودن قیمت همکار ذخیره کردید را مشاهده کنید. برای استفاده از این امکان باید ابتدا از مسیر عملیات مرتبط به کالا/ صدور فاکتور، طرف حساب و کالا و قیمت را انتخاب کنید و سپس بر روی فرم، کلیک راست کرده و گزینه «افزودن قیمت همکار» را انتخاب کنید.

با تأیید پیغام عملیات انجام شد، قیمت ثبت‌شده در فاکتور، ذخیره می‌شود و از این پس می‌توانید با مراجعه به مسیر گزارش‌ها/ قیمت همکار/ نمایش قیمت‌های کالای خاص، قیمت‌های ثب تشده برای کالای مورد نظر را مشاهده و در صورت نیاز آن را برای سایر همکاران یا طرف حساب‌ها انتخاب و در فاکتور درج کنید.
نمایش قیمت‌های شخص خاص:
با استفاده از این امکان می‌توانید قیمت همه‌ی کالاهایی را که با افزودن قیمت همکار، برای یک مشتری خاص ذخیره کرده‌اید، مشاهده کنید.
برای استفاده از این امکان باید ابتدا از مسیر «عملیات مرتبط به کالا/ صدور فاکتور»، طرف حساب و کالا و قیمت  را انتخاب کنید و سپس بر روی فرم، کلیک راست کرده و گزینه «افزودن قیمت همکار» را انتخاب کنید. با نمایش پیغام «عملیات انجام شد» قیمت ثبت‌شده در فاکتور ذخیره شده و از این پس می‌توانید با مراجعه به «مسیر گزارش‌ها/ قیمت همکار/ نمایش قیمت‌های شخص خاص» قیمت‌های ثبت‌شده برای شخص مورد نظر را مشاهده و در صورت نیاز آن را در فاکتور درج کنید.

دانلود کتابچه راهنمای امکانات افزودنی 

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx