معرفی 5 وب ‌سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

معرفی 5 وب ‌سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

فهرست مطالب

فهرست

وب سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی یک سرور آنلاین است که به معماران، طراحان و صاحبان خانه این امکان را می‌دهد که بتوانند بررسی کنند، فضای آن‌ها در طیف وسیعی از ایده‌های طراحی چگونه به نظر می‌رسد.

در واقع از این وب‌سایت‌ها می‌توان به عنوان بخشی از فرآیند طراحی استفاده کرد؛ زیرا امکان مشاهده سریع و بررسی ایده‌های زیادی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

بیشتر این وب‌سایت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا یک تصویر مدنظر از فضای‌شان را آپلود کنند سپس با استفاده از طیف وسیعی از سبک‌های از پیش تعریف شده، آن‌جا را طراحی کنند. در نتیجه کاربران مشاهده خواهند کرد که هر کدام از فضاها در هر یک از سبک‌ها چگونه به نظر می‌رسد.

چندین وبسایت در زمینه طراحی خانه با هوش مصنوعی وجود دارند که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ در این‌جا ما 5  وب ‌سایت برتر را معرفی و بررسی خواهیم کرد:

5 وب ‌سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

قبل از این‌که به سراغ معرفی ابزارهای طراحی خانه با هوش مصنوعی برویم برای این‌که بتوانید بهترین وب سایت طراحی خانه با استفاده از هوش مصنوعی را پیدا کنید، حتماً باید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

– راحتی در استفاده: همیشه به سراغ وب‌سایت‌هایی بروید که رابط کاربرپسند و ساده‌ای دارند، به‌ویژه اگر در طراحی تازه کار هستید.

– امکانات: ویژگی‌های خاص ارائه شده توسط وب‌سایت مانند رندر سه بعدی، انتخاب مبلمان، بهینه‌سازی چیدمان و… را در نظر بگیرید.

– سبک طراحی: برخی از وب‌سایت‌ها سبک طراحی خاصی را ارائه می‌کنند، بنابراین باید به سراغ سایتی بروید که با دید شما همسو باشد.

– حفظ حریم خصوصی: حتماً قبل از استفاده از وبسایت‌های رایگان طراحی خانه خط مشی رازداری آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که داده‌های شما در امنیت قرار دارند.

1. وب سایت REimagineHome.ai

وب‌سایت REimagineHome.ai  یکی از وب‌سایت‌های برتر در زمینه‌ی طراحی خانه با هوش مصنوعی که به‌دلیل ارائه ویژگی‌ها کاربردی مانند پیاده‌سازی سریع ایده‌ها، قابلیت تنظیم گسترده و طراحی واقع‌گرایانه به ابزاری ارزشمند برای متخصصان املاک و طراحی داخلی تبدیل شده است.

این وب‌سایت کاملاً رایگان است و طراحی را در زمانی واقعی ایجاد می‌کند، در نتیجه کاربران می‌تواند فضای موردنظر را در عرض چند دقیقه تغییر دهند.

این پلتفرم قابلیت طراحی و بازطراحی فضاهای مبله با سبک‌های جدید ارائه می‌دهد و در طراحی محوطه‌سازی برای فضای باز مانند حیاط خلوت، پاسیو، استخر و… بسیار ایده‌آل است.

2. وب سایت Fy! Studio

Fy! Studio یک وب‌سایت پیشرو و متفاوت برای طراحی با هوش مصنوعی است که روش‌های متعددی را برای ایجاد آثار هنری خیره‌کننده ارائه می‌دهد.

این وب‌سایت رایگان است و علاوه بر این‌که امکان طراحی ایده‌های اتاق نامحدود با هوش مصنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد از قابلیت طراحی خانه با هوش مصنوعی با استفاده از یک دستور متن ساده نیز برخوردار است. این پلتفرم علاوه بر این‌که از یک طراحی کاربرپسند و ساده استفاده می‌کند، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بخش‌های مختلف طراحی خود را سفارشی‌سازی کنند.

3. وب سایت Interior AI

Interior AI یکی از بهترین وب‌سایت‌های رایگان برای ایده‌پردازی اولیه و طراحی خانه است. طراحان داخلی می‌توانند از عکس‌های نرم‌افزاری در این وب‌سایت استفاده کنند و سبک‌های خاصی مانند مینیمالیستی، بوهمی و غیره را طراحی و پیاده‌سازی کنند.

صحنه‌سازی مجازی (Virtual Staging) یکی از قدرتمندترین ابزارهای این وب‌سایت است که طراحان داخلی از طریق آن می‌توانند به سرعت فضاهای خالی را با پیام‌های متنی طراحی کنند. همچنین هوش مصنوعی این وب‌است قابلیت تبدیل طرح‌ها و مدل‌های SketchUp را به رندرهای واقعی و فیلم‌های سه بعدی نیز دارد.

4. وب‌سایت ArchitectGPT

ArchitectGPT یکی دیگر از برترین وب‌سایت‌های طراحی خانه با هوش مصنوعی است که با استفاده از عکس‌های آپلود شده کاربران، طرح‌های بصری خاص ایجاد می‌کند. این وب‌سایت از 10 تا 65 مضمون طراحی از جمله مدرن، آرت دکو، روستیک و… را در اختیار معماران، متخصصان املاک و طراحان قرار می‌دهد.

رابط کاربری در این وب‌سایت کاربرپسند و بسیار ساده است و کاربران به‌راحتی می‌توانند سفارشی‌سازی هر اتاقی را با عملکرد کشیدن و رها کردن انجام دهند.

ArchitectGPT یک نسخه رایگان سه تا 5 روزه در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا قبل از خرید اشتراک بتوانند این سرویس را امتحان کنند. همچنین پس از خرید اشتراک کاربران می‌توانند مجوز استفاده تجاری برای تصاویر تولید شده با این وب‌سایت را برای بازاریابی یا اهداف دیگر، دریافت کنند.

5. وب سایت Getfloorplan

وب سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی Getfloorplan به دو صورت اشتراکی و رایگان قابل استفاده است که قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، متفاوت خواهد بود. با این‌حال کلیه کاربران با این وب‌سایت می‌توانند پلان‌های دقیق دو بعدی و سه بعدی و همچنین تورهای مجازی 360 درجه ایجاد کنند.

در این وب‌سایت کاربران می‌توانند در کمتر از یک دقیقه یک نقشه یا طرح طبقه‌بندی را در Getfloorplan آپلود کنند و هوش مصنوعی بقیه موارد را انجام خواهد داد.

علاوه بر این Getfloorplan دارای بسته‌ای جامع از قابلیت‎ها و ویژگی‌های متعدد است که با یک نرخ اقتصادی و به‌صورت ویجت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ویجت دارای عملکردی ساده و کاربرپسند است که در همه‌ی دستگاه‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. این سرویس تمام ابزارهای که برای طراحی داخلی و فضای باز نیاز دارید در اختیار قرار می‌دهد و امکان رندر کردن 1000 فایل را نیز ارائه می‌دهد.

 

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx