انیمیشن‌های جدیدی که به‌زودی اکران می‌شوند

انیمیشن‌های جدیدی که به‌زودی اکران می‌شوند

فهرست مطالب

فهرست

تماشای انیمیشن بهترین کار برای تبدیل یک روز طاقت‌فرسا به یک روز خوب است. انیمیشن‌های امروزی دیگر تنها مختص به کودکان نیستند و هر فردی با هر سن و سالی می‌تواند از آن‌ها لذت ببرد. در نتیجه در این مطلب انیمیشن‌های جدید که به‌زودی اکران می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم تا با دوستان، خانواده، فرزندان یا حتی به‌تنهایی از آن‌ها لذت ببرید.

 

 

۸ مورد انیمیشن‌های جدید

این موارد تعدادی از جدیدترین و جذاب‌ترین انیمیشن‌هایی هستند که به زودی اکران خواهند شد:

1.     من نفرت‌انگیز ۴

اگر شما هم عاشق موجودات کوچک و دوست‌داشتنی به نام مینیون هستید، من نفرت‌انگیز ۴ یا Despicable Me 4 را از دست ندهید. این سری از انیمیشن‌های من نفرت‌انگیز هم داستان گرو و مینیون‌ها است با این تفاوت بزرگ که یک شخصیت جذاب دیگر هم به آن‌ها اضافه شده است. این شخصیت گرو جونیور یا گروی کوچک است که کودک گرو اصلی به حساب می‌آید. در داستان آرامش زندگی این شخصیت‌ها با یک اتفاق غیرمنتظره به هم می‌خورد و شما را با خود همراه می‌کند.

 

2.      موانا ۲

موانا یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب بین دوستداران انیمیشن است. البته با این تفاوت که با برخورداری از مفاهیم و ویژگی‌های فمینیستی به یکی از انیمیشن‌های پرطرفدار بین بسیاری از خانم‌ها و دختران تبدیل شده است. این مورد از انیمیشن‌های جدید هم با ژانر ماجراجویی و خانوادگی یکی دیگر از انیمیشن‌هایی که به‌زودی اکران می‌شوند، به حساب می‌آید.

 

3.      درون و بیرون ۲

اگر از افرادی باشید که درون و بیرون یا Inside-Out یک را دیده‌اند، به احتمال زیاد منتظر سری دوم این انیمیشن دیدنی باشید. شخصیت‌های بانمک و دوست‌داشتنی این انیمیشن توجه کودکان را جلب می‌کند، اما پشت این فیلم بیش از چند شخصیت کودکانه نهفته است.

ساختار، نمادها و در مجموع داستان این انیمیشن دیدگاه شما را به کودکی و بزرگسالی تغییر می‌دهد و مفاهیم بسیار مهمی از زندگی را به تماشاگران می‌آموزد یا یادآوری می‌کند. اگر از طرفداران فیلم‌ها و انیمیشن‌های جدید بامعنی و عمیق هستید، درون و بیرون را حتماً پس از عرضه تماشا کنید تا علاوه‌بر خندیدن و لذت بردن از لحظه‌ای زیبا در کنار خانواده، درس‌های مهمی از زندگی را هم به خود یادآور کرده باشید.

 

4.      پاندای کونگ‌فوکار ۴

پاندای کونگ‌فوکار انیمیشن دیگری است که به‌زودی اکران می‌شود. این انیمیشن معروف را تقریباً همه افراد، کوچک و بزرگ، می‌شناسند و از این رو نیازی به تعریف و معرفی ندارد! در داستان سری چهارم این انیمیشن پو به جایگاه والائی رسیده است و در عین حال همچنان درگیر مشکلات و اتفاقات چالش برانگیز فراوانی می‌شود. در این قسمت پو باید به عنوان رهبر معنوی یک جنگجوی جدید را آموزش دهد و در عین حال چالش‌های پیش روی خود را پشت سر بگذارد.

5.      موفاسا: شیرشاه

شیرشاه از دیگر انیمیشن‌های جدید به حساب می‌آید که حتی با ساخت مجدد هم امتیازی بالا و مخاطبینی بسیار جذب کرد. کیفیت ساخت عالی و جذابیت فراوان این انیمیشن در سال ۲۰۱۹ باعث شد که حال خیلی‌ها در انتظار موفاسا: شیرشاه در سال ۲۰۲۴ باشند تا تجربه و لذتی مشابه یا حتی بهتر را تجربه کنند! در این سری از انیمیشن‌های شیرشاه سیمبا به عنوان شاه سعی می‌کند تا داستان موفاسا را برای فرزند خود شرح دهد.

 

6.      نجات بیکینی باتم: سندی چیکس

انیمیشن جدید باب اسفنجی از دیگر انیمیشن‌های جدید و فوق‌العاده دوست‌داشتنی است که می‌توانید به تنهایی یا با فرزندان خود مشاهده کنید. در این قسمت از انیمیشن همان طور که می‌توانید از نام آن حدس بزنید، تمرکز اصلی فیلم بیشتر بر روی سندی همان شخصیت سنجاب بانمک است. در این داستان زمانی که شهر بیکینی باتم به طور ناگهانی از آب خارج می‌شود، سندی و باب اسفنجی سعی می‌کنند که به سراغ خانواده سندی بروند و همزمان پاتریک و بیکینی باتم را هم نجات دهند.

 

7.      تبدیل‌شوندگان یک

این انیمیشن از دیگر مواردی است که پیشنهاد می‌کنیم منتظر پخش آن باشید چراکه کارگردان داستان اسباب‌بازی‌های ۴ کارگردان این انیمیشن هم می‌باشد. در تبدیل‌شوندگان یک، دو برادر به دو دشمن تبدیل می‌شوند و اتفاقاتی که این مابین می‌افتد، توجه مخاطبین را جلب می‌کند. نکته جالب درباره این انیمیشن آن است که اسکارلت جانسون و کریس همسورث دو بازیگر پرطرفدار اونجرز یا انتقام‌جویان از گویندگان آن هستند.

 

8.      سونیک خارپشت ۳

سونیک نوستالژی و خاطره کودکی، نوجوانی و جوانی بسیاری از افراد را در برمی‌گیرد. از این رو همیشه محبوبیت فراوانی داشته است. سونیک ۳ هم از دیگر انیمیشن‌های جذاب است که پیشنهاد می‌کنیم در انتظار پخش و اکران آن باشید چراکه قطعاً طنز، اکشن و ماجراجویی این داستان برای ساعتی شما را سرگرم خواهد کرد.

در این مطلب تعدادی از دیدنی‌ترین انیمیشن‌های جدید که به‌زودی اکران می‌شوند را بررسی و معرفی کردیم. در مجموع تماشای هر یک از این موارد را برای سنین مختلف پیشنهاد می‌کنیم و البته بهتر است پیش از پخش آن‌ها توسط کودکان رده سنی هر مورد را به صورت جداگانه بررسی کنید.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx