صفر تا صد نرم‌افزار حسابداری قنادی و آجیل‌فروشی هلو APEX

صفر تا صد نرم‌افزار حسابداری قنادی و آجیل‌فروشی هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

هر فروشگاه، مغازه و یا کسب‌وکاری بسته به نوع خدمات و کالاهایی که ارائه می‌کند، برای انجام امور حسابداری خود به ابزارهای ویژه‌ای نیاز دارد. گروه فناوری اطلاعات هلو، علاوه‌بر ارائه نرم‌افزارهای عمومی حسابداری مورد نیاز بازار، اقدام به طراحی و تولید نرم‌افزارهای ویژه اصناف مختلف نموده است که کار را برای انجام امور مالی و اقتصادی این شرکت‌ها و افراد بسیار راحت کرده است.

نرم‌افزار حسابداری قنادی و آجیل‌فروشی هلو APEX، با توجه به نیازهای خاص این صنف تولید شده است و ویژگی‌های تخصصی آن برای انجام امور حسابداری در قنادی‌ها و فروشگاه‌های آجیل و شیرینی بسیار مناسب است. در این مطلب قصد داریم از مزایای کار با نرم‌افزار هلو بگوییم و امکانات و نسخه‌های ویژه برنامه کاربردی قنادی را شرح دهیم.

استفاده از نرم‌افزار حسابداری تخصصی هلو APEX چه مزایایی دارد؟

با داشتن نرم‌افزار تخصصی حسابداری، مغازه‌داران و صاحبان کسب‌وکارها بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری می‌توانند به‌راحتی به بسیاری از امور بانکی، مالی و حسابداری خود رسیدگی و در زمان و بودجه خود صرفه‌جویی کنند، چرا که با تعریف عناوین زیادی از کالاهای هر صنف در این نر‌م‌افزارها، وارد کردن موجودی اقلام فروشگاه در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود. همچنین وجود نسخه ساده با امکانات بسیار خوبی که در دسترس مشتری قرار می‌دهد باعث می‌شود که فروشگاه‌های کوچک و متوسط نیز، بسته به نیاز خود بتوانند با صرف هزینه مناسب، از امکانات یک نرم‌افزار ساده و در عین حال کاربردی حسابداری بهره ببرند.

امکانات تخصصی نرم‌افزار حسابداری قنادی هلو APEX

با خرید نرم‌افزار حسابداری قنادی و آجیل‌فروشی هلو APEX، امکانات  اولیه و ضروری هر نرم‌افزار حسابداری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. می‌توان عملیات خرید و فروش، انبار، گردش چک، عملیات مالی و بانکی را به‌صورت اتوماتیک با آن انجام داد. برای کاربران مختلفی از جمله مدیر،‌ حسابدار، ترازودار، صندوق‌دار و غیره دسترسی‌های ویژه تعریف کرد. فهرست کالاها، قیمت و مشخصات هر یک از آنها قابل تعریف است و فاکتور خرید و فروش با آن صادر می‌شود.

همچنین اتصال به دستگاه‌های پوز، صندوق فروشگاه، نمایشگر مشتری، فیش‌پرینت و بارکدخوان در آن در نظر گرفته شده است. می‌توان انواع گزارش‌های حسابداری مربوط به فروشگاه را با آن استخراج کرد؛ گزارش سود و زیان کلی، گزارش سود هر کالا یا فاکتور یا طرف حساب در بازه زمانی خاص، گزارش‌گیری از ریز کالا و اسناد، و همین‌طور مغایرت‌گیری از دفاتر و اسناد.

علاوه‌بر اینها، نرم‌افزار حسابداری قنادی و آجیل‌فروشی هلو APEX به‌طور خاص دارای امکانات زیر است:

  • می‌توان مواد اولیه و محصولات را در گروه‌بندی‌های دلخواه و متنوع در آن وارد کرد.
  • این قابلیت را دارد که عملیات تولید و پخت شیرینی و تهیه آجیل در آن تعریف شود و بتوان گزارش‌های مربوط به تهیه، پخت و کسری مواد اولیه را از آن گرفت.
  • برای قنادی و آجیل‌فروشی فاکتور اختصاصی صادر می‌کند که در آن امکان بارگذاری عکس و چیدمان منوها در نظر گرفته شده است.
  • می‌توان به‌طور مجزا از جمع فروش روزانه هر یک از کاربران صندوق و ترازو گزارش‌گیری کرد.
  • امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال، چه آنلاین باشند و چه آفلاین، منطبق با نرم‌افزار هلو APEX‌ فراهم است.

همچنین امکان تعریف پیک و گزارش‌گیری در مورد آنها در این نرم‌افزار وجود دارد و با اتصال رایگان به سامانه مودیان به‌راحتی می‌توان امور حسابداری و مالیاتی را پیگیری کرد.

نسخه‌های مختلف نرم‌افزار قنادی و آجیل‌فروشی هلو APEX

همانند سایر نرم‌افزارهای تخصصی هلو، نرم‌افزار قنادی و آجیل‌فروشی نیز در چهار سطح ساده، پیشرفته، جامع و شبکه ارائه می‌شود. مواردی که در بالا ذکر شد در همه این نسخه‌ها مشترک است، و نسخه‌های پیشرفته، جامع و شبکه افزون بر آنها امکانات دیگری را نیز شامل می‌شوند.

در نسخه پیشرفته نرم‌افزار حسابداری قنادی و آجیل‌فروشی هلو APEX امکان تعریف چندین قیمت برای مواد اولیه و محصولات قنادی وجود دارد. می‌توان فرمول تولید و پخت و همچنین کسری مواد اولیه را به‌صورت خودکار در آن تعریف کرد. قابلیت سرشکن کردن هزینه در قیمت خرید محصولات به آن اضافه شده است. در سه سطح کل، معین و تفصیلی می‌شود از مرور حساب‌ها برای مشاهده مانده حساب‌ها گزارش گرفت. خروجی گزارش‌ها به‌صورت Excel، HTML و Text قابل دریافت است. و نیز گزارش کاردکس ریالی کالا را می‌توان از آن استخراج کرد.

در نسخه جامع، علاوه بر همه اینها، تعریف دو واحدی انبار وجود دارد. سابقه خرید و فروش محصولات و طرف حساب‌ها نمایش داده می‌شود. از خلاصه فاکتور‌ها، اسناد، ریز پرداختی‌ها و دریافتی‌ها و همین‌طور عملکرد کاربران می‌توان گزارش‌گیری کرد.

نسخه شبکه  علاوه بر امکانات سه نسخه قبل، قابلیت دسترسی همزمان چهار کاربر را نیز ارائه می‌دهد که به تعداد بالاتر نیز قابل ارتقاء است.

نرم افزار تخصصی قنادی و آجیل‌فروشی هلو با امکانات متنوع و ویژه‌ای که برای صنف فروشندگان و تولیدکنندگان شیرینی و آجیل در نظر گرفته است، یک انتخاب بسیار مناسب برای برطرف کردن نیازهای حسابداری و رسیدگی به امور مالی این گروه است.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx