اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو

اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو

فهرست مطالب

فهرست

برای شما هم پیش آمده که با دیدن موجودی حساب‎تان این سوال را از خود بپرسید که پول‎هایم را چه کار کردم؟ یکی از محبوب‎ترین روش‎های مدیریت درآمد و هزینه، استفاده از اپلیکیشن‎های حسابداری است که درآمدها، هزینه‎های روزانه، قسط‎ها، خریدهای مهم و … در آن ثبت می‎شوند. اگر دانشجو هستید و نیاز دارید آمار دقیقی از هزینه‎های خود داشته باشید یا به عنوان یک خانم خانه‎دار می‎خواهید خرج‎های خانه را مدیریت کنید و حتی اگر یک کسب و کار کوچک دارید اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو بهترین انتخاب برای شما است. این اپلیکیشن از زمان عرضه توانسته جایگاه خوبی در بین رقبای خود داشته باشد و خبر خوب‎تر این است که نسخه جدید اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو منتشر شد. در ادامه این مطلب برای آشنایی بیش‎تر با هلو همراه ما باشید.

 

ویژگی‎های اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو

اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو نسخه جدید و متفاوتی است که با ویژگی‎های عالی خود در اپلیکیشن بازار برای دانلود قرار گرفته. از ویژگی‎های عالی این اپلیکیشن می‎توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت اجرا بر روی اندروید: این اپلیکیشن بر روی پراستفاده‎ترین سیستم عامل دنیا اجرا می‎شود. شما بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود می‎توانید هلو را نصب کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.
  • رایگان: این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده و شما به راحتی می‎توانید آن را از بازار دانلود و با ورود اطلاعات از امکانات بی‎نظیر این نرم‎افزار استفاده کنید. رایگان بودن اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو باعث شده که برای کارهای بسیار ساده هم بتوان از آن استفاده کرد؛ مثلا قبل از سفر هلو را نصب کنید و هزینه‎های سفر را مدیریت کنید.
  • رابط کاربری ساده: کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و همه اقشار جامعه با هر سنی می‎توانند از هلو استفاده کنند. رابط کاربری ساده به علاوه امکانات گسترده هلو باعث شده یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری سواد مالی باشد؛ اگر دانش‎آموز هستید می‎توانید با نصب هلو به راحتی مدیریت هزینه را یاد بگیرید.
  • نسخه پشتیبان: برای شرایط خاص و بروز هرگونه مشکلی اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو برای حفظ و نگه داری اطلاعات کاربر از داده‎های مالی ذخیره شده یک نسخه پشتیبان تهیه می‎کند.

 

امکانات اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو

گروه فناوری اطلاعات هلو در نسخه جدید اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو امکانات بسیاری را در اختیار کاربر می‎گذارند تا بتواند همه تراکنش‎های مالی خود را مدیریت کند. هلو به حدی خوب عمل کرده که در نمایشگاه نرم‎افزارهای موبایل ایران در بین 5 اپلیکیشن برتر قرار گرفت. امکانات بی‎نظیر نسخه جدید هلو عبارت‎اند از:

  • تعریف حساب بانکی: می‎توانید حساب‎های بانکی خود را به هلو متصل کنید و به راحتی واریزها و برداشت‎ها را مدیریت کنید. برای اتصال حساب‎های بانکی می‎توانید اطلاعات حساب را به طور دستی وارد کنید یا از طریق شناسایی پیام‏های بانکی این کار را انجام بدهید.
  • ثبت خودکار تراکنش‎ها: وقتی حساب بانکی در هلو تعریف شود به طور خودکار از طریق پیامک‎های بانک تراکنش‎ها در آن ثبت می‎شود.
  • تعریف انواع دارایی‎ها: در یکی از بخش‎های اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو می‎توانید همه دارایی‎های خود را از نوع موجودی حساب‎ها و یا صندوق‎های پس انداز را در آن وارد کنید.
  • اطلاعات مربوط به چک‎ها: در هلو می‎توانید چک‎های دریافتی یا پرداختی خود را به همراه مبلغ، تاریخ چک، وضعیت چک مثل وصول شده یا برگشت خورده و … را وارد کنید.
  • اطلاعات مربوط به وام‎ها: در بخشی از اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو همه وام‎های خود را وارد کنید؛ در بخش مربوط به وام‎ها تعداد اقساط، مبلغ هر قسط، زمان باقی مانده و وضعیت وام که تسویه شده است با درحال پرداخت است وارد می‎شود.
  • گزارش کلی و جزیی: مهم‎ترین کار اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو مربوط به این بخش است. هلو به طور منظم به کاربر گزارشی از وضعیت مالی می‎دهد؛ موعد پرداخت چک، موعد قسط وام‎ها، گزارشات کلی درآمدها و هزینه‎های ماهانه، ارائه صورت حساب و … چند نمونه از گزارش‎های حرفه‎ای و پیشرفته هلو است.
  • تعریف رمز و بازیابی آن: برای افزایش امنیت، شما می‎توانید برای اپلیکیشن خود رمز عبور تعیین کنید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید هم نیاز به نگرانی نیست؛ در هلو این قابلیت وجود دارد که از طریق ایمیل رمز عبور خود را بازیابی کنید.
  • ثبت و گزارش ارتباط مالی با اشخاص: اگر نیاز به تعریف حساب اشخاص داشته باشید به طور دستی می‎توانید اطلاعات را وارد کنید و با از طریق مخاطبین و شماره تلفن این کار را انجام بدهید و بعد هلو گزارش مربوط به اشخاص و صورت حساب‎های پرداختی یا دریافتی به هر شخص را به شما ارائه می‎دهد.

 

اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو یک نرم‎افزار عالی برای مدیریت مالی است. از حساب و کتاب امور مالی روزانه تا مدیریت هزینه‎های یک سفر و یاد گرفتن سواد مالی در هلو امکان پذیر است و شما به صورت کاملا رایگان می‎توانید آن را بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود نصب کنید. امکانات گسترده هلو نظیر ثبت وام‎ها و چک‎ها، گزارشات منظم، اتصال به حساب بانکی و … در کنار یک محیط کاربری ساده باعث شده اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو یکی از بهترین نرم‎افزارهای حسابداری ایران باشد. با حسابدار شخصی هلو حساب و کتاب تو دستته.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx