بهترین ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات

فهرست مطالب

فهرست

ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات، عمدتاً یک نرم‌افزار است که با استفاده از یادگیری ماشینی برای کمک به تولید و بهبود محتوای نوشتاری استفاده می‌کند. این ابزارها امکانات متعددی از جمله تولید محتوا با مقدمه، پاراگراف، نتیجه‌گیری و…، ، ویرایش و بازنویسی، بهینه‌سازی سئو و ارائه ایده و توفان فکر برای نوشتن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اگر به دنبال بهترین ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات هستید، در این مطلب 4 ابزار مفید و موثر در سال 2024 را معرفی خواهیم کرد.  با این‌حال قبل از معرفی این ابزار یک نکته کلیدی وجود دارد که باید به آن آگاه باشید:

دستیاران و ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی خالق محتوای جادویی نیستند. در واقع آن‌ها به تنهایی نمی‌توانند مقالات کاملی بنویسند. بلکه برای گرفتن بهترین نتیجه از این ابزارها باید به عنوان یک دستیار برای ایجاد ایده، غلبه بر موانع نویسندگی و بهبود نوشتار استفاده کنید. همچنین پس از تولید مقاله توسط هوش مصنوعی باید خروجی را ویرایش و بررسی کنید تا مطمئن شوید که مطلب دقیقاً در راستای هدف شما بوده است.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

تا قبل از ورود هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات، نویسندگان برای تولید محتوا با کیفیت باید تحقیقات، نوشتن و ویرایش زیادی را انجام می‌دادند. تیم‌ها سخت تلاش می‌کردند تا کلمات کلیدی مناسب را بیابند، پیش‌نویس‌های تمیز آماده کنند و از نظر زمانی نیز از رقبا عقب نمانند!

با ایجاد ChatGPT، موج جدیدی از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی این صنعت را تکان داد. در واقع با استفاده از پردازش زبان طبیعی و الگوریتم‌های پیچیده، یک هوش مصنوعی می‌تواند محتوا را سریع و در مقادیر بسیار بنویسد.

در این دوران 61.4 درصد از بازاریابان و افرادی که به دنبال ارتقای ساختار نوشتاری خود هستند، ابزارهای هوش مصنوعی را با محتوای خود ترکیب می‌کنند. در نتیجه اکنون کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها نیز می‌توانند محتوا با بهترین کیفیت هم راستای شرکت‌های بزرگ تولید کنند.

در حالی‌که قبلاً فقط ChatGPT وجود داشت، اکنون ده‌ها ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات وجود دارد که «بهترین» ابزار در این میان بستگی دارد که شما چه هدفی از نوشتن مقاله دارید:

1. بهترین ابزار برای تازه کارها: Writesonic

نقاط مثبتنقاط منفی
آسان برای استفاده به‌ویژه مبتدیاناستفاده از مدل زبان OpenAI  که باعث می‌شود سبک نوشتاری مطلب رباتیک و fluffy به نظر برسد.
صرفه‌جویی در زمان با تولید خودکار محتوا
ارائه خروجی با کیفیت متناسب با ساختارسیستم اعتباری شامل هر دو کلمه ورودی و خروجی است که باعث می‌شود، اعتبار به سرعت مصرف شود.
پشتیبانی از انواع مختلف محتواها

Writesonic یک ابزار همه جانبه برای نوشتن مقاله است که به دلیل مهارت مقاله‌نویسی خود متمایز است. ابزار Article Writer 6.0 پیشرفته این هوش مصنوعی می‌تواند بی‌درنگ در گوگل تحقیقات را انجام دهد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که مقاله نهایی در مقایسه با دیگر ابزارهای محتوا به‌ویژه آن‌هایی که با هوش مصنوعی قدیمی‌تر کار می‌کنند، بسیار دقیق‌تر و به‌روزتر خواهد بود.

این ابزار رابط کاربرپسند و ساده‌ای دارد و می‌توانید نوشتن مقالات، تبلیغات، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و صفحات فرود را تنها با چند کلیک تولید کنید .

همچنین Writesonic  طیف وسیعی از ابزارهای دیگر از جمله چت‌بات و ترکیب متن به گفتار (TTS) را ارائه می‌کند که برای تحقیق، نوشتن و ضبط صدا برای مقاله و پست‌های وبلاگ در دسته‌‌بندی‌های مختلف بسیار ایده‌آل است. با این‌حال این ابزار قدرتمند رایگان نیست و برای استفاده بار دوم به بعد باید اشتراک تهیه کنید.

2. بهترین ابزار برای مقاله نویسی کامل : Frase

نقاط مثبتنقاط منفی
دارای تحلیلگر SERP قوی برای تولید ساختار و سرفصلنیاز به تسلط سئو برای نوشتن مطلب باکیفیت و طبیعی
ارائه داشبورد کاربری برای ویرایش و بهینه‌سازی محتواپرداخت 38 دلار ماهانه برای نوشتن 30 مقاله در ماه

Frase یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است که ویژگی تجزیه و تحلیل SERP قوی، ساختارهای سرفصل نوشتن، تیترنویسی و… را در یک محیط کاربرپسند ارائه می‌دهد. این ابزار می‌تواند عنوان‌های 10 رقیب برتر شما را براساس کلمه کلیدی پیدا کند و سپس با ارائه عناصر منحصربه‌فرد، یک عنوان خاص برای مقاله شما بیابد و البته خروجی محتوا نیز بسیار با کیفیت و طبیعی خواهد بود.

ابزار هوش مصنوعی Frase انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال نوشتن مقاله با سئو مناسب هستند؛ حتی اگر از قبل آشنایی با سئو نداشته باشید این ابزار می‌تواند امکان پیشرفته‌ای را در این زمینه ارائه دهد.

3. بهترین ابزار برای تولید مقاله طبیعی : Claude

نقاط مثبتنقاط منفی
خروجی متن با صدای طبیعی انساننداشتن نسخه وب
قابلیت بارگذاری حداکثر 5 ورودی برای نوشتن مقالهاشتباه نوشتاری و گرامری
دارای قابلیت استدلال و تحلیل قدرتمندنیاز به تجربه برای استفاده از این ابزار

Claude یک هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات و یک ابزار همه کاره و شبیه به ChatGPT است. این اگرچه رابط این ابزار بسیار ساده و بدون ویژگی‌های پیشرفته است؛ اما وقتی به این ابزار تسلط پیدا کنید می‌توانید مقالات پیچیده‌ای بنویسید که از نوشته‌های انسانی قابل تشخیص نیستند.

همچنین Claude دارای سطوح خلاقیت پیشرفته‌ای است که به راحتی می‌توانید با آن مقالات گوناگون بنویسید اما اگر در این راه تازه وارد هستید، کار کردن با این ابزار برای شروع سخت خواهد بود.

4. بهترین ابزار برای تولید مقاله سریع : Byword AI

نقاط مثبتنقاط منفی
تولید، انتشار و بهینه‌سازی محتوا کاملاً خودکارنداشتن نسخه رایگان
تولید مقالات منحصر‌به‌فرد با تصاویرنیاز به تجربه برای استفاده از این ابزار
قابلیت یکپارچه‌سازی با وردپرس و وب‌سایت‌هامقاله خروجی نیاز به ویراستاری دارد.

 

اگر به دنبال ابزاری برای نوشتن مقادیر زیادی از مقالات به‌صورت یکباره و تک مرحله‌ای هستید، باید به سراغ Byword بروید. اگرچه نتیجه نهایی بسیار با کیفیت است اما برای موضوعات پیچیده نیاز به ویرایش دارد. برای شروع بهتر است از حالت Single Articles استفاده کنید و نگران تصاویر نیز نباشید، زیرا در خروجی مقالات این هوش مصنوعی حتماً دو تا سه عکس وجود دارد.

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx