معرفی ۱۰ سایت برتر طراحی لوگو با هوش مصنوعی

معرفی ۱۰ سایت برتر طراحی لوگو با هوش مصنوعی

فهرست مطالب

فهرست

حتی اگر با طراحی لوگو میانه خوبی نداشته باشید، باز هم می‌توانید برای کسب‌وکار خود یک لوگو بسازید! مثل اینکه نوآوری‌های هوش مصنوعی تمامی ندارد. طراحی لوگو با هوش مصنوعی یکی از جالب‌ترین موضوعات برای افرادی است که در بدو راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود هستند. در حال حاضر شما می‌توانید به کمک فناوری AI لوگوی خود را با مشخصات دلخواهتان بسازید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی؛ 10 سایت برای ساخت لوگو با چند کلیک

 

ساخت لوگو با هوش مصنوعی چگونه است؟

طراحی لوگو با AI به کمک علم ماشین لرنینگ انجام می‌شود. برای طراحی لوگوی خود باید وارد پلتفرم‌های آنلاینی که در ادامه معرفی می‌کنیم، شوید. سپس با چند کلیک ساده فرم، محتوا، شکل، تایپوگرافی، رنگ و سایر مشخصات لوگوی برند خود را انتخاب کنید. در نهایت می‌توانید به راحتی آب خوردن از لوگوی اسمبل شده خروجی بگیرید. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید یک لوگوی جذاب و حرفه‌ای برای خود بسازید.

 

10 سایت برتر طراحی لوگو با هوش مصنوعی

اولین کاری که برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی باید انجام دهید، پیدا کردن یک پلتفرم آنلاین است که چنین خدماتی را به شما ارائه دهد. به جای گشت‌و‌گذار در فضای وب، ما لیست 10 مورد از بهترین پلتفرم‌ها را ارائه کرده‌ایم تا به سرعت لوگوی مورد علاقه خود را ایجاد کنید. این 10 پلتفرم را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

سایت ساخت لوگو با AI
1سایت Wix Logo Maker
2سایت LogoAI
3سایت Looka Logo Maker
4سایت DesignEVO
5سایت Tailor Brands Logo Maker
6سایت designs.ai
7سایت Logobean
8سایت logo.com
9سایت logomaster.ai
10سایت Hatchful Logo Maker

 

در ادامه به صورت مختصر و مفید هر یک از این پلتفرم‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

1. سایت Wix Logo Maker

می‌توان گفت که سرویس ویکس پرچمدار ساخت لوگو با هوش مصنوعی محسوب می‌شود. دلیل این موضوع امکانات بی‌نظیری است که در اختیار طراح قرار می‌دهد. پشتیبانی از 40 پالت رنگی، بیش از صدها فونت، اشکال هندسی مختلف و … تنها بخشی از قابلیت‌های طراحی لوگو با Wix است. جالب‌تر آنکه لوگوی طراحی شده را می‌توانید با 8 فرمت مختلف خروجی بگیرید.

2. سایت LogoAI

پلتفرم LogoAI با وجود تمام محدودیت‌هایی که دارد، محیط خوبی برای ایجاد لوگو محسوب می‌شود. یکی از قابلیت‌های این سایت که توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند، امکان طراحی لوگوموشن است. لوگوموشن به معنی ساخت لوگوی متحرک می‌باشد که احتمالاً به درد کسب‌وکارتان بخورد.

3. سایت Looka Logo Maker

در این سایت به جای اینکه خودتان برای طراحی لوگو خلاقیت به خرج دهید، توسعه دهنده تلاش کرده تا پس از پرسیدن سوالاتی از کاربر، لوگویی متناسب با کسب‌وکار وی ارائه دهد. پس از پاسخ به تمامی سوالات، هوش مصنوعی به شما چندین لوگوی حرفه‌ای معرفی می‌کند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

4. سایت DesignEVO

اگر مثل من وسواس زیادی در جزئیات دارید، بهتر است برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی دست روی DesignEVO بگذارید. این پلتفرم با امکانات قدرتمند خود، این فرصت را فراهم کرده تا یک لوگوی منحصربفرد برای برندینگ خود خلق کنید.

5. سایت Tailor Brands Logo Maker

این سایت برای افرادی است که به دنبال خلق یک لوگوی شیک و ساده هستند. Tailor Brands Logo Maker با ارائه پکیجی از آیکون‌ها، فونت‌ها، رنگ‌ها و امکانات گسترده، شرایط را برای ساخت یک لوگوی حرفه‌ای فراهم می‌کند تا در کسب‌وکار خود متفاوت باشید.

6. سایت designs.ai

پلتفرم بعدی برای ایجاد یک لوگوی حرفه‌ای، designs.ai است. این سایت با آیکون‌های بی‌شماری که دارد، شما را هیجان زده خواهد کرد. از طرفی در نسخه رایگان پیشنهادهای بی‌نظیری جهت انتخاب فونت، رنگ و استایل لوگو به شما ارائه می‌دهد که در نوع خوب جالب توجه است.

7. سایت Logobean

Logobean نام پلتفرم دیگر طراحی لوگو با هوش مصنوعی بوده که امکانات خاص خود را دارد. همگام‌سازی با فونت‌های گوگل، برخورداری از چندین پالت رنگی، امکان گرفتن خروجی با فرمت‌های مختلف و نمایش لوگوی طراحی شده روی محصولات مختلف از جمله قابلیت‌های Logobean است.

8. سایت logo.com

سایت لوگو تلاش کرده با ارائه امکانات متنوع و گسترده نظیر انواع قالب، نماد، فونت، رنگ و … با سلیقه اغلب کاربران جور باشد. برای طراحی لوگوی خود می‌توانید به این پلتفرم اعتماد کنید.

9. سایت logomaster.ai

اگر اندکی با برنامه‌های طراحی آشنایی دارید، احتمالاً logomaster.ai بتواند برایتان جالب باشد. این سرویس با پرسیدن سوالاتی درباره کسب‌وکار کاربر و دریافت رنگ، فونت و آیکون دلخواه وی، چندین لوگوی زیبا را رونمایی می‌کند. همچنین امکان شخصی‌سازی این لوگوها نیز وجود دارد. با این ابزار می‌توانید مثل حرفه‌ای‌ها اقدام به ساخت لوگو با هوش مصنوعی کنید.

10. سایت Hatchful Logo Maker

Hatchful در واقع زیرمجموعه سرویس بزرگ شاپیفای است که امکان طراحی لوگو به صورت ساده را فراهم می‌کند. اگرچه کار با این ربات هوش مصنوعی نسبتاً ساده است، اما از آن نباید انتظار زیادی داشته باشید، چرا که در این پلتفرم تنها امکان شخصی‌سازی فونت، فرم برند و شعار تجاری وجود دارد.

 

کدام هوش مصنوعی برای ساخت لوگو بهتر است؟

ما در این مقاله 10 سایت برتر در زمینه طراحی لوگو با هوش مصنوعی را معرفی کردیم. هر کدام از آنها محدودیت‌ها، امکانات، مزایا و معایب خاص خود را دارند. شما می‌توانید از آنها استفاده کنید تا پس از آزمون و خطا با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین ابزار طراحی لوگو با AI را پیدا کنید.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx