معرفی بهترین سریال‌‌های کره‌‌ای، برای هر سلیقه‌ای

معرفی بهترین سریال‌‌های کره‌‌ای، برای هر سلیقه‌ای

فهرست مطالب

فهرست

سریال‌های کره‌ای در ایران و سایر کشورها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و این علاقه در میان دختران و نوجوانان آمار بیشتری دارد؛ به‌طوری‌که بسیاری از آن‌ها به‌دنبال یادگیری زبان کره‌ای هستند تا بتوانند سریال‌ها را با زبان اصلی مشاهده کنند. حال در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین سریال های کره ای و موضوعاتی که دارند آشنا شوید تا درنهایت بهترین تصمیم را برای انتخاب یک سریال و دیدن آن بگیرید.

جدیدترین سریال‌های کره‌ای

Picture4 | هلومگ | معرفی بهترین سریال‌‌های کره‌‌ای، برای هر سلیقه‌ای

اگر به سریال‌های کره‌ای علاقه‌مند باشید، به‌احتمال‌زیاد سریال‌های خوب قدیمی را دیده‌اید؛ بنابراین اکنون به‌دنبال جدیدترین سریال‌های کره‌ای که در سال 2022 و 2023 پخش شده‌اند هستید که عبارتند از:

سریال غم‌های ما/ Our Blues

اگر به ژانر درام و عاشقانه علاقه دارید، سریال غم‌های ما که در سال 2022 پخش شد، یک انتخاب مناسب برای شما است. این سریال یک فصل 20 قسمتی دارد و توانسته امتیاز 8.6 IMDb را کسب کند. بازیگران مطرح این سریال لی بیونگ هون، شین مین آ، چا سونگ-وون و لی جونگ-اون هستند.

موضوع اصلی این سریال، فراز و نشیب‌های زندگی در موقعیت‌های مختلف است و به مواردی مانند بارداری در سنین پایین، خودکشی ناشی از سوءاستفاده، بدهی‌های بی‌پایان و … می‌پردازد. البته درکنار این موضوعات درام، جزئیات شوخ‌طعبانه‌ای نیز دیده می‌شود که همین مورد این سریال را موفق کرده است.

شکوفایی جوانی ما/ Our Blooming Yout

در راستای معرفی بهترین سریال های کره ای، باید به سریال شکوفایی جوانی ما که در سال 2023 منتشر شد، اشاره کرد. این سریال برای علاقه‌مندان سریال‌های تاریخی و معمایی جذاب خواهد بود و با امتیاز 8.8 IMDb به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های کره‌ای تبدیل شده است. در این سریال بازیگرانی چون پارک هیونگ شیک، جئون سو نی، پیو یه جین و لی ته سان ایفای نقش کرده‌اند و هر قسمت سریال 70 دقیقه زمان دارد.  موضوع این سریال، حول موجودات ماورایی، شیاطین و موجودات اهریمنی می‌چرخد، بنابراین اگر داستان‌های مربوط به شیاطین را دوست دارید، این سریال کره‌ای را از دست ندهید.

ما همه مرده‌ایم/ All of Us Are Dead

از دیگر بهترین سریال های کره ای، باید به سریال ما همه مرده‌ایم اشاره کنیم. این سریال که در سال 2022 با 12 قسمت منتشر شد، ژانر ترسناک و مهیج دارد و اگر شما به داستان‌های مربوط به زامبی علاقه‌مند هستید، از دیدن این سریال لذت خواهید برد. بازیگران مطرحی که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند، پارک جی هو، یون چان یونگ، چو یی هیون، پارک سولومون و یو این سو هستند.

داستان این سریال از آنجایی شروع می‌شود که دانش‌آموزان یک دبیرستان در کره، متوجه ورود و همه‌گیری ویروس زامبی می‌شوند. آن‌ها در ابتدا تلاش می‌کنند که خود را از این ویروس دور نگه دارند، درحالی‌که خبر ندارند بچه‌های دبیرستان به‌ترتیب در حال تبدیل شدن به زامبی هستند. این روند به همین شکل پیش می‌رود، تا جایی که دیگر دبیرستان برای هیچکس امن نیست و دانش‌آموزان هرکدام به فکری می‌افتند.

نابینا/ Blind

بدون‌شک نابینا یکی از بهترین سریال های کره ای در ژانر جنایی و معمایی است که در سال 2022 پخش شد و توانست نظر اکثریت مخاطبان را به خود جلب کند. بازیگران اصلی سریال اک تاک یون، ها سوک جین و جونگ یون جی هستند که در این سریال 16 قسمتی ایفای نقش کرده‌اند. این سه بازیگر در جریان فیلم به‌دنبال این هستند تا بدانند پشت قتل‌های زنجیره‌ای که اتفاق می‌افتد چه چیزی یا چه کسی است که همین روند شما را تا آخرین لحظه شگفت‌زده می‌کند. بنابراین اگر به‌دنبال سریالی هستید که نتوانید لحظه‌ای از آن چشم بردارید، نابینا را از دست ندهید.

قلعه آسمان/ SKY Castle

بهترین سریال های کره ای که در سال 2021 و 2022 منتشر شده بودند را معرفی کردیم. قلعه آسمان یکی از سریال‌هایی است که در سال 2018 منتشر شد، اما اگر آن را تماشا نکرده‌اید، ضرر کرده‌اید. قلعه آسمان یکی از سریال‌های ژانر کمدی سیاه، معمایی و درام است که در 21 قسمت آن را ساخته‌اند.

یوم جونگ-آه، لی ته-ران، یون سه-آه و اوه نا-را از بازیگران اصلی سریال هستند که در یک فصل ایفای نقش کرده‌اند. این سریال در رابطه با زندگی 4 زن خانه‌دار است که در محله‌ای به‌نام SKY Castle زندگی می‌کنند و می‌خواهند همسران خود را به ثروت و موفقیت زیاد برسانند و کاری کنند که فرزندانشان در دانشگاه‌های برتر قبول شوند و برای رسیدن به این اهداف داستان‌های مختلفی را رقم می‌زنند که از تماشای آن‌ها لذت خواهید برد.

آوای جادو/ The sound of magic

از بهترین سریال های کره ای می‌توان به سریال کوتاه آوای جادو اشاره کرد. این سریال 6 قسمت دارد که در سال 2022 منتشر شده است و توانسته امتیاز 7.6 IMDb را کسب کند. این سریال برای افرادی که به ژانر فانتزی و موزیکال علاقه دارند مناسب است و شما می‌توانید برای چند روز با تماشای آن سرگرم شوید. آوای جادویی، اقتباس از یک کمیک است و در آن صحنه‌های جادویی زیادی وجود دارد که شما را به وجد می‌آورند.

داستان حول یک شخص به اسم یون آری که یک دانش‌آموز فقیر دبیرستانی است می‌چرخد که در گذشته به جادو باور داشته، اما در نوجوانی، به‌دلیل سختی‌هایی که پشت سر گذاشته، باور و اعتقاد خود به جادو را از دست داده است. یون آری در ادامه با یک شخص شعبده‌باز آشنا می‌شود که مسیر زندگی نوجوان داستان را عوض و آری را به سمت سحر و جادو هدایت می‌کند.

بهترین سریال های کره ای در این مقاله معرفی شدند و هرکدام سبک و ژانر مخصوص به خود را داشتند. بنابراین اگر از طرفداران سریال‌های کره‌ای هستید، توصیه می‌کنیم تماشای این سریال‌ها را از دست ندهید، زیرا سریال‌های معرفی‌شده، می‌توانند دیدگاه جدیدی از سریال‌های کره‌ای را برای شما به‌وجود آورند.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx