نگاهی به سریال شیطان من، داستانی از عشق و نفرت

نگاهی به سریال شیطان من، داستانی از عشق و نفرت

فهرست مطالب

فهرست

سریال شیطان من ساخته سال 2023 و محصول کشور کره جنوبی است. این سریال حول شخصیت دو دو هی (کیم یو جونگ)، مدیرعامل Mirae F&B، یکی از شرکت‌های تابعه Mirae Group، که توسط مادر خوانده او جو چئون سوک (Kim Hae-sook) رهبری می‌شود، متمرکز است. یک تلاش نامطلوب برای خواستگاری او را به یک قرار ملاقات اتفاقی با دیو 200 ساله جئونگ گو وون (سونگ کانگ) می‌کشاند، اما چرخشی از وقایع او و دو هی را به عنوان خالکوبی‌اش (منبع قدرت او) به هم پیوند می‌دهد.

درست زمانی که دو هی و گو وون در حال تلاش برای یافتن راه‌هایی برای همزیستی هستند، چئون سوک می‌میرد و زمام امپراتوری میرا را به دوهی می‌سپارد، مشروط بر اینکه ظرف یک سال پس از ازدواج ازدواج کند. مرگ چئون سوک منجر به جنگ قدرت مرگباری بین دو هی و خواهر و برادرهای خوانده‌اش می‌شود، که هر کاری انجام می‌دهند تا میرا به دست «بیگانه‌ای» مانند او نیفتد.

دوهی که از یافتن حقیقت در مورد مرگ چئون سوک خسته شده بود، به گو وون پیشنهاد ازدواج می‌دهد، او میرا و یک محافظ را به ارث می‌برد، و دومی به قدرت‌هایش دست پیدا می‌کند.

سونگ کانگ به جای اینکه یک شخصیت مرموز و تاریک معمولی باشد، رویکردی تازه تر و خنده دارتر را در پیش می‌گیرد که ظاهر نقش جوان داستان او را تکمیل می‌کند. برای یک دیو، او بسیار کمتر از آنچه انتظار می‌رفت احمق است. بیشتر از یک هیولای تشنه به خون، موجودی آشوب‌گر و شرور است. سونگ کانگ به وضوح در رویکرد خود به گو وون عمدی دارد، و بخش‌های عمیق تر روان خود را برای بازی‌هایش با دوهی حفظ می‌کند. آن نسخه از گو وون ملایم‌تر، بالغ‌تر و پذیرای پیچیدگی‌های طبیعت انسان است، چیزی که او تا به حال تا حد زیادی بی‌اهمیت تلقی می‌کرد.

از طرف دیگر، کیم یو جونگ، دو دو هی را با دل و جان بازی می‌کند. او به اندازه‌ای که به دست می‌آورد، می‌دهد! چه این که یک قدم جلوتر از خواهر و برادرهای حیله‌گرش بماند یا یک شیطان را به جای او بگذارد. اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، شخصیت‌های سونگ کانگ و یو جونگ بسیار شبیه‌تر از آن چیزی هستند که تصور می‌شود. در مقایسه با ماسک‌های اصلاح‌شده‌ای که دیگران می‌بینند، تعاملات شخصی آن‌ها کار خیره‌کننده‌ای را برای ایجاد یک تکه از فضا انجام می‌دهد که در آن بیشتر باشد. رسا و زنده تر هم سونگ کانگ و هم کیم یو جونگ بازیگرانی هستند که می‌توانند با یک در شیمی داشته باشند و تماشای بازی آنها با یکدیگر درخشان است.

همچنین غیرممکن است که در مورد کیم هه سوک در نقش جو چئون سوک صحبت نکنیم. در ابتدا، شخصیت او یادآور نقش جونگ سورا (مادر یو یون سوک) در فهرست پخش بیمارستان است، اما او با زیرکی وحشتناک و حساسیت شگفت‌انگیزی، از فرد نیکوکار و مهربان عبور می‌کند. ما آرزو می‌کنیم که بیشتر از او در فلاش بک‌ها ببینیم، اما با شناخت شخصیت او، امیدواریم که دوراندیشی او یک یا دو چرخش داستانی خوب را ایجاد کند.

نکته قابل ستایش دیگر سریال داستان سرایی فشرده آن است، که باعث می شود حدس بزنید که رئیس ضرب المثل نهایی چه کسی می تواند باشد. البته رقبای زیادی برای این نقش وجود دارد، اما این نمایش به اندازه کافی سابقه ایجاد کرده است که ما را نسبت به در نظر گرفتن همه چیز محتاط می کند. تنها مشکلی که ما واقعاً داریم، کاراکترهای جانبی تک بعدی است که باعث می‌شود آنها بیشتر شبیه نابازیگر‌ها به نظر برسند تا افراد کاملا حرفه‌ای.

مجموعه شیطان من در نتفلیکس یک داستان سرگرم‌کننده شیطانی را ارائه می‌کند که در آن عناصر فانتزی با روایت ازدواج قراردادی در تعادل هستند. در این سریال اجراهای کاریزماتیک و یک خط داستانی خوب بینندگان را درگیر نگه می‌دارد.

هنگام شروع به تماشای سریال شیطان من 2023 باید انتظارات را مدیریت کرد. داستان این سریال یک داستان عشق بزرگ برای تمام دوران، در مقایسه با امثال هتل دل لونا یا گابلین نیست. این سریال به طور قطع از نظر روایی مدرن بوده و از نظر موضوع بسیار سبک تر از آن‌ها است. آیا شیطان من یک ساعت عمیق است؟خیر! اما تلاشی هم برای این مسئله صورت نگرفته است. با این حال، آنچه هست سرگرم کننده، جذاب و به خوبی انجام شده است.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx