صفر تا صد نرم‌افزار لوازم یدکی هلو APEX

صفر تا صد نرم‌افزار لوازم یدکی هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

نرم‌افزارهای حسابداری هلو ویژه اصناف مختلف با کاربری ساده و امکانات متنوع و فوق‌العاده طراحی و تولید شده است. نرم‌افزارهای حسابداری مختلفی برای تولیدی‌های کوچک، متوسط و بزرگ توسط گروه فناوری اطلاعات هلو ارائه شده که برطرف کننده نیازهای مالی و حسابداری این شرکت‌ها است. یکی از این نرم‌افزارها، نرم‌افزار لوازم یدکی هلو APEX است که مناسب استفاده در فروشگاه‌ها و تولیدی‌های لوازم یدکی خوردو است. در این مطلب، می‌خواهیم به معرفی این نرم‌افزار بپردازیم و امکانات و نسخه‌های مختلف آن را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

نسخه‌های مختلف نرم‌افزار لوازم یدکی هلو APEX

نسخه‌های متنوع نرم‌افزارهای هلو این امکان را برای کسب‌وکارها و تولیدی‌های مختلف ایجاد می‌کند که با توجه به نیاز خود بتوانند با هر بودجه‌ای اقدام به خرید و استفاده از آن کنند و این یکی از مزیت‌های این نرم‌افزارها است. مثل اغلب نرم‌افزارهای شرکت هلو، نرم‌افزار لوازم یدکی هلو APEX نیز چهار نسخه ساده، پیشرفته، جامع و شبکه دارد که در اینجا امکانات هر یک را توضیح می‌دهیم.

نرم‌افزار لوازم یدکی ساده

نسخه ساده نرم‌افزار لوازم یدکی هلو، که مقرون به صرفه‌ترین نسخه آن است، شامل عملیات‌های خودکار خرید و فروش، انبار، گردش چک و عملیات مالی و بانکی است. در این نرم‌افزار می‌توان برای افراد مختلف دسترسی ویژه تعریف کرد؛ مدیر، حسابدار، صندوق‌دار، فروشنده و غیره هر یک می‌توانند سطح دسترسی خاص خود را داشته باشند. علاوه‌بر تعریف هر کالا، مشخصات و قیمت آنها،‌ می‌توان برای هر یک از قطعات یدکی ویژگی‌هایی به‌صورت نامحدود اختصاص داد. این ویژگی‌ها شامل برند، نوع خودرو، مدل و غیره است.

همچنین امکان تعیین حداقل و حداکثر قیمت و تعداد برای کالاها در نظر گرفته شده است. می‌توان به همه ویژگی‌های تعریف شده، قیمت فروش به‌طور مجزا اختصاص داد و فاکتور خرید و فروش مجزا صادر کرد. از کد ویژگی و کد قطعه می‌شود بارکد ترکیبی تهیه کرد. برای انتقال قطعات یدکی خودرو بین انبارها می‌توان حواله بین انبار زد. برای آسانی خرید و فروش پنل شغلی اختصاصی لوازم یدکی وجود دارد.

گزارش‌های مختلفی می‌توان از نرم‌افزار لوازم یدکی هلو APEX دریافت کرد، از جمله: گزارش قطعات یدکی و فاکتور به تفکیک موجودی، گزارش کاردکس، گزارش‌گیری از اسناد و ریز کالا، گزارش سود کالاها، فاکتورها و طرف‌حساب‌ها در بازه‌های مختلف، گزارش سود و زیان کلی، گزارش‌های آماری بدهی، بستانکاری، مبالغ فاکتور، میزان خرید و فروش ماهانه، موجودی و تعداد کالاها و….

این نرم‌افزار قابلیت اتصال به سامانه مودیان را به‌صورت رایگان فراهم کرده است. همچنین می‌تواند به بارکدخوان، پوزهای بانکی، نمایشگر مشتری، فیش پرینت نیز متصل شود. امکان چاپ بارکد از طریق اتصال به پرینتر لیبل نیز، یکی دیگر از قابلیت‌های این نسخه است. و همه این امکانات با قیمت کاملا مناسبی در نسخه ساده این نرم‌افزار در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

نرم‌افزار لوازم یدکی پیشرفته

نرم‌افزار لوام یدکی هلو APEX‌ پیشرفته همه امکانات نسخه ساده را دارد و در ضمن با خرید این نسخه می‌توان موارد ذیل را نیز با آن انجام داد:

  • برای قطعات یدکی چند قیمت فروش ثبت کرد.
  • پورسانت پلکانی تعریف و نحوه محاسبه آن را تعیین کرد.
  • هزینه‌ها را روی قیمت کالاها در فاکتور خرید سرشکن کرد.
  • از تاریخ چک‌های دریافتی و پرداختی راس‌گیری کرد.
  • گزارش کاردکس ریالی کالا را تهیه کرد.
  • در سه سطح کل، معین و تفصیلی از مرور حساب‌ها برای مشاهده مانده آنها گزارش گرفت.

نرم‌افزار لوازم یدکی جامع

نسخه جامع نرم‌افزار لوام یدکی هلو APEX، علاوه‌بر امکانات دو نسخه قبل موارد دیگری را نیز شامل می‌شود. با استفاده از آن می‌توان از دفاتر و اسناد بانکی مغایرت‌گیری کرد. در این نسخه امکان تعریف دو واحدی انبار برای مثال تعداد در بسته، تعداد در کارتن و غیره وجود دارد. سابقه خرید و فروش کالاها و طرف‌حساب‌ها در آن نمایش داده می‌شود. از خلاصه فاکتورها و اسناد و همچنین ریز پرداختی‌ها و دریافتی‌ها می‌توان گزارش گرفت.

نرم‌افزار لوازم یدکی شبکه

با تهیه نرم‌افزار لوازم یدکی نسخه شبکه می‌توان به‌‌صورت شبکه‌ای، یعنی چهار کاربر همزمان، از آن استفاده کرد. همچنین این امکان درنظر گرفته شده است که در صورت نیاز شرکت‌ها، با پرداخت هزینه مجزا، این تعداد به بیشتر از چهار کاربر نیز افزایش پیدا کند.

طراحی ساده و کاربری راحت نرم‌افزارهای هلو آن را به یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین نرم‌افزارها حسابداری تبدیل کرده است. نرم‌افزارهای اختصاصی که برای تولیدی‌های مختلفی چون لوازم یدکی خودرو طراحی شده، بسیار کار را برای انجام امور حسابداری و مالی این شرکت‌ها راحت‌تر کرده است. در این مقاله ویژگی‌ها و امکانات کامل هر چهار نسخه نرم‌افزار لوازم یدکی هلو APEX را شرح دادیم و از مزیت‌های آن گفتیم. علاوه‌بر ارائه و فروش نرم‌افزارها، شرکت فناوری اطلاعات هلو، دوره‌های مقدماتی و پیشرفته آموزش هر یک از آنها را نیز ارائه می‌کند و همچنین پشتیبانی آن در هر یک از مراحل خرید، نصب و راه‌اندازی آن در کنار شما است تا بهترین تجربه استفاده از این نرم‌افزار را داشته باشید.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx