صفر تا صد نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو APEX

صفر تا صد نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

انجام امور حسابداری یکی از ضروریات هر کسب‌وکاری است. اما به موازات رشد و توسعه کسب‌وکارها و پیچیده‌تر شدن امور مالی هر شرکت، فروشگاه و مغازه، انجام این کار نیز پیچیده‌تر و دشوارتر می‌شود. حضور یک حسابدار حرفه‌ای در اینجا می‌تواند از این سختی‌ها بکاهد. اما حتی یک حسابدار حرفه‌ای نیز با داشتن یک ابزار کارآمد، بهتر و سریعتر می‌تواند حساب و کتاب‌ها را پیش ببرد. نرم‌افزارهای تخصصی هلو APEX به کمک مدیران، صندوق‌داران و حسابداران اصناف مختلف آمده است تا بهتر به اهداف خود برسند.

نرم‌افزارهای اختصاصی هلو برای اصناف مختلف، اغلب در چهار نسخه ساده، پیشرفته، جامع و شبکه توسط گروه فناوری اطلاعات هلو طراحی و تولید می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو APEX را معرفی کنیم و ویژگی‌های مختلف نسخه‌های متنوع آن را شرح دهیم.

سیستم‌ها و امکانات نسخه ساده نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو

در نسخه ساده نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو APEX، امکانات مشترکی با سایر نرم‌افزارهای تخصصی حسابداری هلو ارائه می‌شود. امکاناتی از قبیل: عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی به‌طور خودکار، تعریف و ایجاد دسترسی ویژه برای کاربران مختلف مثلا مدیر، حسابدار، صندوق‌دار و…، تعیین حداقل و حداکثر مبلغ و تعداد برای کالاها، اتصال به صندوق فروشگاه، پوز بانکی، فیش پرینتر، بارکدخوان و نمایشگر مشتری، گزارش موجودی کالا و کاردکس ریالی آن، گزارش سود و زیان کلی، گزارش سود هر فاکتور، کالا یا طرف حساب در بازه زمانی متفاوت، گزارش آماری فاکتورها، بدهکاری‌ها و بستانکاری‌ها، میزان فروش و سود ماهیانه، موجودی کالاها و همچنین گزارش‌گیری از ریز کالاها و اسناد در صورت حساب اشخاص.

نرم‌افزار ساده هلو ویژه اصناف و مشاغل مرتبط با مصالح ساختمانی، علاوه‌بر موارد ذکر شده شامل گزینه‌های زیر نیز می‌شود:

  • معرفی انواع مصالح ساختمانی و لوازم بهداشتی همراه با درج مشخصات کالا، مدل و برند آنها
  • تعریف ویزیتورها و واسطه‌ها و گزارش‌دهی در مورد هر یک از آنها
  • صدور بارنامه و گزارش بارنامه فاکتور
  • قابلیت ثبت هزینه حمل و باربری به دو صورت ریالی یا درصدی

نسخه پیشرفته نرم‌افزار حسابداری مصالح ساختمانی هلو APEX

در نسخه پیشرفته نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو APEX، علاوه بر همه امکانات و سیستم‌های نرم‌افزار ساده، ابزارهای دیگری نیز در دسترس کاربران و صاحبان کسب‌وکارهای مرتبط با مصالح ساختمانی قرار می‌گیرد. در این نسخه می‌توان چندین قیمت برای کالاها تعریف کرد. امکان تعریف فرمول تولید و گزارش‌های مرتبط با آن وجود دارد. قابلیت تعریف پورسانت پلکانی و همچنین نحوه محاسبه آن اضافه شده است. مشاهده مانده حساب‌ها در سه سطح کل، معین و تفصیلی و نیز گزارش‌گیری از مرور حساب‌ها امکانپذیر است. راس‌گیری از تاریخ چک‌های دریافتی و پرداختی انجام می‌شود. به‌علاوه گزارش کاردکس ریالی کالا را نیز می‌توان دریافت کرد.

نسخه‌های جامع و شبکه نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو چه ارزش افزوده‌ای دارند؟

شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که خرید نسخه‌های جامع و شبکه نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو، با توجه به قیمت نسبتا بالای آنها، چه سودی دارد؟ در این چند خط امکاناتی را شرح می‌دهیم که این دو نسخه فراهم می‌کنند.

نسخه جامع نرم‌افزار هلو علاوه بر موارد گفته شده درباره نسخه‌های ساده و پیشرفته، امکان تعریف دو واحدی انبار (تعداد در کارتن، تعداد در بسته، وزن در کیسه و…)، نمایش سوابق خرید و فروش و طرف حساب، گزارش از خلاصه فاکتورها و اسناد، گزارش از ریز پرداختی‌ها و دریافتی‌ها و همین‌طور گزارش‌گیری از عملکرد کاربران، برای مثال انجام عملیات صدور، اصلاح یا حذف فاکتورها، سندها، چک‌ها و غیره، را نیز فراهم می‌کند.

نسخه شبکه نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو APEX، به‌گونه‌ای طراحی شده است که پاسخگوی نیازهای شرکت‌های متوسط، بزرگ و زنجیره‌ای باشد زیرا که برای استفاده همزمان چهار کاربر مناسب است. با درخواست مشتری این تعداد، با پرداخت هزینه‌ای جزئی می‌تواند بیشتر نیز شود.

افزودنی‌های نرم‌افزار حسابداری هلو

در صورت نیاز، مشتریان و متقاضیان قابلیت‌های دیگری را نیز می‌توانند همراه با سفارش هر یک از نسخه‌های نرم‌افزار هلو خریداری کنند. برای مثال به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • امکان دو واحدی انبار که از طریق آن می‌شود برای هر کالا دو واحد مجزای سنجش تعریف کرد.
  • چاپ حواله پخش برای صدور حواله‌های مختلف برای یک یا چند فاکتور که توسط ماموران پخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • چاپ رسید و حواله خروج هنگام صدور فاکتور که در صورت زیاد بودن فاصله انبار و فروشگاه کاربردی خواهد بود.
  • ثبت و گزارش سوابق همکاران که به وسیله آن می‌توان هنگام انتخاب کالا با زدن دکمه فوری، سابقه فروش کالای مورد نظر از فرد انتخاب شده یا سایر افراد را مشاهده کرد.

یک نرم‌افزار جامع و کاربردی حسابداری می‌تواند انجام بسیاری از امور مالی در فروشگاه‌ها و شرکت‌ها را ساده‌تر کند. نرم‌افزار مصالح ساختمانی هلو APEX با امکانات متنوعی که ارائه می‌دهد یک انتخاب مناسب برای اصناف این حوزه است.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx