صفر تا صد نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو APEX

صفر تا صد نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

نرم‌افزار حسابداری به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ابزار کار فروشگاه‌های امروزی تبدیل شده است. شما اگر مغازه کوچکی داشته باشید و یا صاحب فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای باشید، با داشتن یک نرم‌افزار حسابداری جامع و با رابط کاربری ساده، به‌راحتی می‌توانید کالاهای خود را ثبت کنید، برای مشتری فاکتور صادر کنید، آمار تعداد اجناس انبار را بدانید و در کل گزارش‌های مالی مورد نیاز خود ثبت کنید و هر زمان نیاز داشتید به آنها رجوع کنید. نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو APEX یکی از بهترین و پرفروش‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری به شمار می‌رود که در اینجا به معرفی آن می‌پردازیم. لازم به ذکر است نرم افزارهای هلو APEX امکان اتصال به سامانه مودیان مالیاتی را دارند و کاربران میتوانند با انتخاب خود این امکان را فعال کنند.

Picture5 | هلومگ | صفر تا صد نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو APEX

ویژگی‌های نرم‌افزار هلو APEX

از مهم‌ترین ویژگی‌های این پرکاربردترین نرم‌افزار حسابداری می‌توان به رابط کاربری ساده و امنیت آن اشاره کرد. این نرم‌افزار منطبق با قوانین مالیاتی طراحی شده است و قابلیت اتصال به کارتخوان‌های معتبر کشور را نیز دارد. با استفاده از نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو APEX شما می‌توانید کالاها و موجودی هر یک، حقوق و دستمزد، درآمد و هزینه‌ها، حساب شرکا و سهامداران را ثبت کنید. گزارش‌های مختلفی از قبیل گزارش اسناد و دفتر روزنامه یا حساب سود و زیان خود را از آن استخراج کنید. و امور مالی مختلف را بدون نیاز به دانش حسابداری با سرعت و دقت بالا انجام دهید. برای نمونه تعدادی از ویژگی‌های مهم نرم‌افزار هلو را بیشتر توضیح می‌دهیم.

مدیریت آنلاین

با داشتن نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو شما می‌توانید فروشگاه‌های مختلف را به صورت یکپارچه، از طریق وب‌سرویس و یا اتصال به فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنید. با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و مدیریت جامع، رشد کسب‌وکار شما سریع‌تر صورت می‌گیرد. هلو همچنین امکان ارسال پیامک به مشتریان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از طریق آن بتوانید با خریداران خود در ارتباط باشید.

طراحی مخصوص اصناف مختلف

هلو برای اصناف و فروشگاه‌های مختلف نرم‌افزارهای تخصصی خاص آنها را طراحی کرده است. این نرم‌افزارها با کدهای مختلف و سطح دسترسی متفاوت ارائه می‌شوند. بسته به اینکه چه نوع فروشگاهی دارید و کدام یک از نسخه‌های پایه، ساده، متوسط و یا پیشرفته را انتخاب می‌کنید، هزینه نرم‌افزار متفاوت است. بنابراین برای فروشگاه‌های کوچک و تازه‌کار که تمایل دارند مقرون به‌‌صرفه‌تر کار خود را شروع کنند یک گزینه مناسب است و می‌تواند دستیار خوبی برای آنها در انجام امور حسابداری باشد.

قابلیت اضافه کردن امکانات بیشتر بنا به نیاز مشتری

علاوه بر نسخه‌های مختلف که مشتریان و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند انتخاب کنند، ارائه‌کنندگان نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو APEX این امکان را در نظر گرفته‌اند که مخاطب بتواند خدمات اضافه‌‌تری نسبت به نسخه‌های اصلی خریداری کند. برای مثال می‌توان به امکاناتی از قبیل چاپ بارکد، استفاده از دستگاه Display، فاکتور اشانتیون، پرینت حواله پخش، گزارش کالاهای فروش نرفته، پرینت حواله خروج و رسید هنگام صدور فاکتور، ثبت و گزارش سابقه همکاران و غیره اشاره کرد.

گزارش‌گیری از فاکتورها

در نرم‌افزار هلو می‌توانید از فاکتورها به‌صورت ستونی گزارش بگیرید. با این ابزار، امکان دریافت گزارش فروش گروه‌های مختلف کالاها، فروش مناطق مختلف و مشتری‌های خاص در دسترس شما قرار می‌گیرد و با بررسی و تحلیل این اطلاعات می‌توانید به رشد فروش خود و توسعه بیشتر کسب‌وکارتان کمک کنید.

امکان صدور پیش‌فاکتور و ثبت سفارش‌های خرید

قبل از خرید نهایی مشتری، می‌توان با استفاده از نرم‌افزار هلو پیش‌فاکتور صادر کرد و این قابلیت وجود دارد که پیش‌فاکتور در صورت خرید قطعی به فاکتور تبدیل و یا پس از گذشت بازه زمانی معینی به‌صورت خودکار از سیستم حذف شود. امکان ثبت سفارش‌های خرید با سقف مشخص قیمت و تعیین تعداد نیز وجود دارد که پس از خرید از آن کسر می‌شود.

ثبت امور بانکی و چک‌ها

شما می‌توانید با نرم‌افزار موبایل و کامپیوتر هلو APEX، تمامی امور بانکی و حساب و کتاب چک‌های دریافتی و پرداختی و همچنین سررسید آنها را ثبت کنید و از این طریق نگران فراموشی و دیرکرد حواله‌های وارده و صادره نباشید.

خدمات پس از فروش

شما با داشتن نرم‌افزار هلو می‌توانید از آموزش‌های سازنده این نرم‌افزار در حوزه‌های مختلف مربوط به نصب، راه‌اندازی و استفاده از آن بهره ببرید. گروه فناوری اطلاعات هلو وبسایتی با عنوان هلو آکادمی را برای این منظور در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

نرم‌افزار حسابداری هلو APEX با ارائه همه ابزارهای مورد نیاز فروشگاه‌ها، یکی از پرکاربردترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای موجود در ایران است که به خوبی نیاز شما به انجام امور حسابداری را پاسخ می‌دهد.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx