صفر تا صد نرم‌افزار پخش هلو APEX

صفر تا صد نرم‌افزار پخش هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

گروه فناوری اطلاعات هلو، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای تخصصی حسابداری برای اصناف و کسب‌وکارهای مختلف، یک نرم‌افزار حسابداری با عنوان نرم‌افزار پخش هلو APEX، ویژه شرکت‌های توزیع و پخش، تولیدی‌های دارای خط توزیع، عمده‌فروشی‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک پخش طراحی کرده است. این نرم‌افزار با کاربری بسیار ساده، مراحل مختلف از ثبت سفارش تا تسویه حساب را به‌راحتی انجام می‌دهد و مناسب کسب‌وکارهایی است که فروش آنها اغلب توسط بازاریاب یا ویزیتور، به‌صورت حضوری در محل مشتری انجام می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم این نرم‌افزار را معرفی کرده و مزایای استفاده از آن را بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

امکانات نرم‌افزار پخش هلو APEX

نرم‌افزار پخش هلو APEX در نسخه‌های مختلف با امکانات خاص متناسب با نیاز شرکت‌های پخش کوچک، متوسط و بزرگ، به‌صورت تک کاربره (نسخه جامع) یا با قابلیت استفاده توسط چند کاربر (نسخه شبکه) طراحی و تولید شده است. هر یک از این دو نسخه را می‌توان با یا بدون قابلیت سیستم موقعیت‌یابی ویزیتور و مشتری خریداری کرد. علاوه‌بر نسخه ویندوز، نرم‌افزار اندوریدی سفارش‌گیر پخش هلو نیز ارائه شده است که برای استفاده در دستگاه‌های اندوریدی از قبیل موبایل و تبلت مناسب است و کار را برای شرکت‌های توزیع و پخش، بازاریاب‌ها و مشتری‌های آنها بسیار ساده‌تر می‌کند.

امکاناتی که در این نرم‌افزار تعبیه شده‌است عبارت است از:

  • قابلیت وارد کردن اطلاعات مشتریان
  • وارد کردن اطلاعات کالاها توسط بارکدخوان و QR‌ کد آنها
  • قابلیت گروه‌بندی اشخاص و تعریف اصناف مختلف طرف حساب
  • نظارت مستمر بر فروش روزانه بازاریاب‌ها و کاربران فروش
  • در نظر گرفتن هدف برای ویزیتورها
  • امکان تعریف پورسانت پلکانی و سطری برای ویزیتورها
  • قابلیت محاسبه تخفیف کلی، سطری و پلکانی
  • ثبت سفارش توسط بازاریاب‌ها در دو حالت سفارشات سرد و گرم
  • تبادل دوجانبه اطلاعات بین نرم‌افزار اندروید و ویندوز از طریق سرور
  • تنظیم ارتباط با سرور و امکان ارسال اطلاعات به‌طور خودکار و دستی

نسخه‌ای از نرم‌افزار پخش هلو APEX که همراه با GPS ارائه می‌شود، علاوه بر قابلیت‌های بالا، امکان استفاده از سیستم موقعیت‌یابی را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد. با این قابلیت مسیریابی مشتریان بر روی نقشه برای بازاریاب‌ها آسان‌تر می‌شود،‌ می‌توانند ورود و خروج خود را ثبت کنند، مشتریان نزدیک به هر بازاریاب اعلام می‌شود و میزان کارکرد و موقعیت هر بازاریاب قابل مشاهده است.

نسخه‌های شبکه نرم‌افزار پخش، برای استفاده همزمان چهار کاربر طراحی و تولید شده است که با پرداخت هزینه مجزا می‌توان این تعداد را افزایش داد.

 

مزایای استفاده از نرم‌افزار پخش هلو APEX

از مهم‌ترین مزایای نرم‌افزار پخش هلو این است که به‌دلیل داشتن رابط کاربری ساده کار کردن با آن برای صاحبان شرکت‌ها و بازاریاب‌ها آسان است. علاوه بر همه موارد مربوط به حسابداری، دفترها، انبارها، مشخصات کالاها و فاکتورها و خریداران و فروشنده‌ها، می‌توان با ثبت بازاریاب‌ها و ویزیتورها و تعریف پورسانت و هدف برای هر یک از آنها، بر فروش آنها به‌خوبی نظارت و آن را مدیریت کرد.

این نرم‌افزار با دارا بودن اپلیکیشن سفارش‌گیر اندرویدی، فرآیند سفارش و فروش توسط بازاریاب‌ها را ساده‌تر کرده و به آن سرعت می‌بخشد. مزیت خوب این اپلیکیشن این است که به‌صورت آنلاین به نرم‌افزار پخش هلو APEX متصل می‌شود و بازاریاب‌ها می‌توانند اطلاعات به‌روز موجودی کالاها را مشاهده کنند و پس از ثبت سفارش، آن را به سیستم حسابداری ارسال کنند تا به فاکتور تبدیل شود. با این کار علاوه بر کمک به بازاریاب‌ها، مدیریت موجودی و فرآیند حسابداری راحت‌تر پیش می‌رود.

نرم‌افزار حسابداری پخش هلو همچنین دارای قابلیت اتصال رایگان به سامانه مودیان است که امکان گزارش‌گیری و ثبت الکترونیکی معاملات را در دسترس قرار می‌دهد.

اپلیکیشن اندرویدی سفارش‌گیر پخش هلو به مدل‌های خاصی از پرینتر کمری نیز می‌تواند متصل شود که با آن بازاریاب‌ها می‌توانند در فروش‌های مستقیم خود سند مربوط به هر فاکتور را پرینت بگیرند و به مشتری تحویل دهند. این کار نیز به نوبه خود باعث سرعت بخشیدن به فرآیند فروش می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری پخش هلو APEX، یک نرم‌افزار تخصصی مناسب برای شرکت‌های توزیع و پخش محصولات مختلفی از قبیل مواد خوراکی، آرایشی، لبنیات، لوازم بهداشتی و غیره است که توسط گروه فناوری اطلاعات هلو طراحی و تولید شده است. در کنار نسخه ویندوز این نرم‌افزار اپلیکیشن سفارش‌گیر اندرویدی نیز ارائه می‌شود که انجام امور بازاریابی توسط ویزیتورهای شرکت‌های پخش را بسیار ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. این نرم‌افزار علاوه بر دارا بودن امکانات حرفه‌ای حسابداری و قابلیت تعریف و ورود اطلاعات مربوط به کالاها و موجودی انبار، امکان درج اسامی ویزیتورهای شرکت‌ها را فراهم می‌کند که می‌توان از طریق آن بر فروش‌های مستقیم توسط آنها نظارت کرد. همچنین آنها می‌توانند با همراه داشتن این اپلیکیشن سفارشات و فروش خود را در آن ثبت کنند تا به واحد حسابداری ارسال شده و فرآیند فروش کالا آغاز شود.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx