ابزار دورکاری هلو اسپاد؛ کار در هرجا و هر زمان

ابزار دورکاری هلو اسپاد؛ کار در هرجا و هر زمان

فهرست مطالب

فهرست

یکی از نرم‌افزارهایی که امکان اجرای از راه دور را به کاربران می‌دهد، ابزار دورکاری هلو اسپاد است. شما می‌توانید از این ابزار در محیط وب و همینطور روی موبایل و دسکتاپ استفاده کنید. از طرفی دیگر با استفاده از آن، می‌توانید هر زمان و هر کجا به نرم افزار حسابداری روی سیستم، بدون نیاز به ریموت، دسترسی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و کاربردهای ابزار دورکاری هلو اسپاد

ابزار دورکاری هلو اسپاد، دارای ویژگی‌های متعددی است. یکی از ویژگی‌های این ابزار دورکاری این است که نصب نرم‌افزار روی سیستم کاربر راه دور ضروری نیست. از طرفی دیگر امکان استفاده همزمان از یک سیستم که به عنوان سرور کار می‌کند، کلاینت و همینطور قابلیت اجرای نرم افزار روی تبلت و موبایل امکان پذیر است. تمام این ویژگی‌ها بدون وابستگی به سیستم عامل هستند و تمام کارایی‌های نرم افزار ویندوزی حفظ می‌شوند. از جمله مهم‌ترین نیازهای کاربران ابزار دورکاری هلو اسپاد اجرای نرم افزار از راه دور است تا بتوانند بدون حضور در مکان بنگاه اقتصادی با نرم افزار مورد نظر خود کار کنند. از این جهت شرکت هلو اسپاد برای پوشش این نیاز، راهکار اجرای نرم افزار در بستر وب را طراحی کرده است.

با استفاره از این ابزار، می‌توان به راحتی و با حداقل هزینه و امنیت بالا کلیه نرم‌افزارهای تحت شبکه هلو APEX  و هلو اسپاد را از هر نقطه جغرافیایی اجرا کرد. پس از اجرای این ابزار، نرم افزارهای تحت شبکه هلو اسپاد همانند نرم‌افزارهای تحت وب، از هر جایی و با استفاده از هر نوع دستگاه، قابل اجرا خواهند بود. همچنین می‌توان مانند نرم‌افزارهای تحت وب، از خروجی‌های مورد نظر پرینت گرفت و همینطور فایل‌های مختلف را با دسترسی مدیریت‌ شده بین کاربر و سرور تبادل کرد.‌

استفاده از ابزار دورکاری هلو اسپاد، چه مزیت‌هایی دارد؟

استفاده از ابزار دورکاری هلو اسپاد، مزیت‌های مختلفی است که ما در ادامه، این مزیت‌ها را برای شما ذکر می‌کنیم:

  • کاهش مصرف انرژی و کاهش ترافیک
  • تدارک شرایط اشتغال برای تمام شهروندان، اعم از زنان خانه‌دار، معلولان و غیره
  • کاهش نرخ بیکاری به خاطر ایجاد مشاغل جدید با ابزار هلو
  • افزایش عدالت اجتماعی و همینطور توسعه عمران روستایی
  • افزایش پیدا کردن استقلال شغلی کارکنان
  • امکان انتخاب کارکنان بدون وجود محدودیت جغرافیایی
  • افزایش ارتباطات خانوادگی و همینطور بهبود شرایط خانواده کارکنان
  • افزایش وقت آزاد کارکنان
  • حفظ محیط زیست از طریق کاهش پیدا کردن آلودگی هوا

ابزار دورکاری هلو اسپاد چه امکاناتی دارد؟

یکی از سوال‌های مهمی که در مورد ابزار هلو اسپاد وجود دارد، این است که ما از طریق نصب آن، چه امکاناتی را می‌توانیم به دست بیاوریم یا به عبارتی دیگر، این ابزار چه قابلیت‌هایی دارد؟ اول از همه باید گفت که این ابزار می‌تواند به معرفی گروه حساب، حساب‌های کل و تفصیلی بپردازد. امکان معرفی تفصیلی در ۴ سطح هم، جزء امکانات آن به حساب می‌آید. این ابزار می‌تواند به تعریف مراکز هزینه یک سطحی هم بپردازد. وارد کردن لیستی سرفصل‌های حسابداری و همینطور مدیریت باز سرفصل‌های حسابداری هم، جزء امکانات آن محسوب می‌شوند‌. همینطور باید اضافه کنیم که ثبت، اصلاح و همینطور حذف سند در یک سطح ساده و مرکب هم، جزء قابلیت‌های ابزار دورکاری هلو اسپاد است.

علاوه بر این مواردی که ذکر کردیم، باید بگوییم که هلواسپاد دارای یک سری امکانات دیگر هم می‌باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از آن، اسناد حسابداری مختلف را انتقال دهید و همینطور صدور سند از طریق فایل اکسل هم، توسط آن امکان‌پذیر است. کپی کردن سطر از سایر اسناد، ارسال کردن گزارش به چندین چاپگر، تعریف سرفصل حساب معین به شکل چند سطحی هم، داخل این ابزار وجود دارند. هلو اسپاد قابلیت این را دارد که به ثبت شماره دستی سند بپردازد و این کار را به منظور کنترل آن‌ها انجام می‌دهد. هلو اسپاد قادر است حساب‌های موقت را به صورت دلخواه ببندد و همینطور قابلیت ارسال پیام کوتاه را هم دارد. در نهایت باید اضافه کنیم که قابلیت پیوست ضمائم به اسناد مختلف هم، یکی دیگر از امکانات آن است.

هلو اسپاد با قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد و همینطور با عملکرد عالی خود، می‌تواند در انواع مختلفی از سازمان‌ها از جمله سازمان‌های کوچک، بزرگ و متوسط، مورد استفاده قرار بگیرد. این ابزار دارای عملکرد یکپارچه است و این مورد یک مزیت برای آن محسوب می‌شود.

همانطور که در این محتوا اشاره کردیم، ابزار دورکاری هلو اسپاد‌، همانطور که از نام آن مشخص است، برای کارهای دورکاری به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می‌شود. با استفاده از این ابزار، می‌توانید از راه دور به نرم‌افزارهای حسابداری دست پیدا کنید و همینطور استفاده از آن هم، دارای مزایای متعددی است که به چند نمونه از آن‌ها اشاره کردیم. توصیه می‌کنیم که حتماً طرز استفاده از این ابزار را به خوبی آموزش ببینید تا بتوانید هنگام با استفاده از آن، به راحتی کارهای خود را انجام دهید.

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx