اطلاعاتی درباره جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار کافه هلو APEX

اطلاعاتی درباره جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار کافه هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

گروه فناوری اطلاعات هلو با تکیه بر تجریبات چند ساله خود در تولید نرم‌افزار حسابداری، اقدام به انتشار نرم‌افزار اختصاصی کافه کرده است؛ نرم افزار کافه هلو APEX  با توجه به نیاز کاربران این صنف تولید شده است. این نرم‌افزار علاوه بر پوشش کلیه عملیات‌های حسابداری، امکانات ویژه و موردنیاز صنف کافه را در اختیار صاحبان این کسب‌کار قرار می‌دهد. تعریف انواع کالا و مواد اولیه، تعریف انواع طرف حساب از جمله مشتری، کارکنان، پیک و … و تخصیص شماره اشتراک برای هر یک، صدور همزمان فیش برای مشتری، کافه، کافی‌شاپ، بوفه و مدیر کافه، صدور فاکتور موقت بیرون‌بر و تسویه با پیک تنها بخشی از ویژگی‌های تخصصی این نرم‌افزار است.

چه کسب‌وکارهایی می‎توانند از نرم‌افزار کافه هلو APEX استفاده کنند؟

نرم افزار کافه هلو APEX برای کلیه کسب‌کارهایی که در زمینه اغذیه‌فروشی فعالیت می‌کنند ساخته شده است. اگر صاحب کافه، کافی‌شاپ، بستنی و آبمیوه فروشی و سایر مراکز غذایی هستید، این نرم‌افزار بهترین انتخاب برای شماست.

مزایای نرم افزار کافه هلو APEX  برای این صنف چیست؟

نرم افزار کافه هلو APEX به صاحبان کافه کمک می‌کند تا با استفاده از امکانات تخصصی نرم‌افزار مختص این صنف، به کارها سر و سامان بدهند. این نرم‌افزار با توجه به نیاز کاربران اقدام به افزودن ویژگی‌های بسیار کاربردی کرده است که منجر به تسریع انجام امور خواهد شد. همچنین گزینه‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با انتخاب آن‌ها، عملیات حسابداری و گزارش‌گیری به راحتی انجام شود. به این ترتیب زمان رسیدگی به آنالیز داده‌ها و اتوماسیون اداری را به شدت کاهش داده است.

در نرم افزار کافه هلو APEX می‌توانید با تعریف انواع کالا و مواد غذایی و گروه‌بندی مواد اولیه، به راحتی موجودی انبارها را مدیریت کنید و به موقع برای تهیه مواد غذایی موردنیاز اقدام نمایید. با توجه به اینکه این نرم‌افزار امکان ورود اطلاعات میزها و طراحی منوها را به شما می‌دهد، بعد از دریافت سفارش مشتریان فاکتور موقت و یا نهایی صادر می‌شود. با این کار مشتری می‌تواند سفارش خود را تغییر دهد.

این نرم‌افزار در نسخه‌های تک‌کاربره و چند کاربره منتشر شده است. برای افزایش سرعت خدمت‌رسانی توصیه می‌کنیم نسخه چند کاربره را تهیه نمایید و تمام این مراحل را توسط چند کاربر در یک زمان انجام دهید. علاوه بر این صدور همزمان فیش برای مشتری و مدیر کافه و رستوران و انواع گزارش‌ها باعث آگاهی مدیر کسب‌وکار از میزان فروش و کاستی‌های موجود می‌شود.

چه سخت‌افزارهایی امکان اتصال به این نرم‌افزار را دارند؟

توانایی اتصال نرم‌افزار حسابداری به سخت‌افزارهای مورداستفاده در هر کسب‌وکاری یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود. نرم افزار کافه هلو APEX با درنظر گرفتن این موضوع، امکان اتصال به تمام سخت‌افزارهای فروشگاهی را فراهم کرده و با این سخت‌افزارها سازگاری دارد. در نتیجه خرید نرم‌افزار حسابداری هلو APEX سرعت و راندمان کار را بهبود می‌بخشد و امکان بروز هرگونه خطای انسانی را کاهش می‌دهد.

قابلیت اتصال به صندوق فروشگاهی

می‌توانید نرم‌افزار حسابداری کافه هلوAPEX  را روی صندوق مکانیزه فروشگاهی نصب کنید. از صندوق‌های فروشگاهی برای نمایش داده‌ها استفاده می‌شود. بنابراین ثبت سفارش و مدیریت فاکتورها به راحتی انجام خواهد شد.

اتصال به دستگاه بارکدخوان

بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها برای سرعت بخشیدن به فرایند پذیرش مشتری از اسکن بارکد رسید چاپی برای پرداخت استفاده می‌کنند. می‌توانید این نرم‌افزار را به دستگاه بارکدخوان متصل نمایید تا عملیات تسویه حساب با سرعت بیشتری صورت گیرد.

امکان اتصال به دستگاه کارتخوان

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که این نرم‌افزار قدرتمند به آن وصل می‌شود، دستگاه کارتخوان است. به این ترتیب  بعد از تایید فاکتور در نرم‌افزار حسابداری کافه هلوAPEX ، مبلغ فاکتور روی دستگاه کارتخوان نمایش داده می‌شود. به محض اینکه مشتری صورت‌حساب را پرداخت می‌کند، فاکتور آن توسط کارتخوان چاپ می‌شود.

قابلیت اتصال به مودم سیم‌کارتی

می‌توانید نرم‌افزار کافه هلو APEX را به جی اس ام مودم متصل کنید. جی اس ام مودم یک دستگاه سخت‌افزاری برای ارسال پیامک به مشتری است که به کمک آن قادر خواهید بود مشتری کافه و رستوران خود را به مشتری وفادار تبدیل کنید.

کیوسک سفارش‌گیر

اگر در کافه خود از کیوسک سفارش‌گیر استفاده می‌کنید، نرم افزار کافه هلو APEX  را به آن متصل کرده و تمام فرایند ثبت سفارش و پرداخت صورت‌حساب توسط مشتری را به آن بسپارید.

امکان اتصال به کالر آی دی

برای نمایش شماره مشتریان از کالر آی دی یا نمایشگر تلفن استفاده می‌شود. این نرم‌افزار همچنین قابلیت اتصال به کالر آی دی را دارد؛ بنابراین با برقراری تماس از طرف مشتری، شماره او روی سیستم ثبت و به فاکتور اضافه خواهد شد.

برخی از امکانات تخصصی نرم‌‌افزار کافه هلو APEX

در نسخه جدید کافه هلو APEX تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری و امکانات نرم‌افزار به وجود آمده است. یکی از امکانات جدید این نسخه، اضافه شدن اپلیکیشن اندرویدی است که با نصب آن روی گوشی، کار سفارش‌گیری از میزها آسان‌تر شده است. به طوری که سفارشات همزمان با ثبت آن روی سیستم حسابداری قابل مشاهده هستند. همچنین رابط کاربری بهتر موجب انجام سریع‌تر امور شده است. موارد زیر تنها بخشی از قابلیت‌های این نرم‌افزار قدرتمند است:

  • تعریف سطح دسترسی متفاوت و متناسب با نوع کاربری
  • تعریف انواع کالا و گروه‌بندی مواد اولیه
  • قابلیت ویرایش تنظیمات در پرینت فاکتور
  • صدور انواع فاکتورهای کافه و رستوران، بیرون‌بر و تسویه با پیک، مدیر کافه و رستوران
  • تهیه گزارش‌های فروش روزانه، تیتر فاکتور، پیک‌ها، فاکتورهای رویت شده توسط مدیر
  • تهیه لیست کالاهای ثبت شده در فاکتور و کالاهای موجود در انبار
  • و …

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx