صفر تا صد نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX

صفر تا صد نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX یکی از نرم‌افزارهای حسابداری هلو است که برای صنف فروش لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی شده است. در این نرم‌افزار علاوه بر امکانات لازم برای انجام کلیه عملیات‌های حسابداری، ابزارهای ویژه و کاربردی برای این صنف وجود دارد. معرفی انواع اقلام آرایشی، بهداشتی به همراه کد اختصاصی، صدور انواع فاکتور خرید و فروش و پیش فاکتور و انواع گزارش‌گیری روزانه، پیک‌ها، فاکتورها و … برخی از امکانات ویژه این نسخه از نرم‌افزار اختصاصی صنف  لوازم آرایشی و بهداشتی است.

چه کسب‌وکارهایی می‎توانند از نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلوAPEX  استفاده کنند؟

نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلوAPEX  مخصوص فروشگاه‌ها و عمده‌فروشی‌های لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو تولید شده است. این نرم‌افزار مناسب فروشنده‌های خرد و کلان اقلام آرایشی و بهداشتی است که می‌خواهند کالای خود را درگروه‌بندی‌های متنوع به‌همراه درج مشخصات کامل محصول ثبت کنند و به کلیه امور محاسباتی اعم از مدیریت و نظارت بر فروش روزانه، انبارگردانی و گزارش‌های مربوط به چک‌ها و … نظم بیشتری بدهند.

مزایای نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلوAPEX  برای این صنف چیست؟

عملیات حسابداری در کسب‌وکارهای مربوط به فروش کالا از دقت بالایی برخوردار است؛ بروز هرگونه خطا در ثبت تعداد و قیمت کالاها می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را برای مدیران فروشگاه به وجود آورد. بنابراین وجود یک سیستم حسابداری دقیق برای انجام امور حسابداری و حساب‌رسی بسیار مهم و ضروری است. نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلوAPEX  با افزودن امکانات تخصصی این صنف و طراحی محیط کاربری ساده کار را برای کاربران فروشگاه‌ها راحت کرده است.

معرفی انواع کالا در گروه‌بندی‌های متنوع و اختصاص کد به هر محصول باعث شده کاربران از میزان موجودی کالا مطلع شوند و برای خرید به موقع آن اقدام نمایند. هم‌چنین تعریف کالا به‌همراه درج کامل مشخصات آن کمک می‌کند خریداران و فروشندگان هنگام خرید و فروش محصول جزئیات بیشتری از محصول را در اختیار داشته باشند.

این نرم‌افزار امکان درج چندین قیمت برای یک کالا را دارد؛ به این ترتیب می‌توانید برای فروش کالا به صورت عمده و تکی فاکتورهای جداگانه صادر کنید. اتصال نرم‌افزار به سخت‌افزارهای مختلف از جمله دستگاه لیبل‌پرینت باعث تسریع خدمات به مشتری شده است. با قابلیت ارائه گزارش‌‌های موجودی کالا، فروش روزانه هر کاربر و گزارش از دفاتر کل، کار مدیریت و نظارت بر خرید و فروش را برای مدیران راحت‌تر کرده است.

Picture4 | هلومگ | صفر تا صد نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX

چه سخت‌افزارهایی امکان اتصال به این نرم‌افزار را دارند؟

علاوه بر امکانات تخصصی نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX ، قابلیت اتصال به سخت‌افزارهای مورداستفاده در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مزیت دیگری است که این نرم‌افزار را از سایر برنامه‌های حسابداری متمایز می‌کند. زیرا این دستگاه‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا وظایف خود را با کمترین خطا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

صندوق فروشگاهی

یکی از سخت‌‌افزارهای مورداستفاده در صنف لوازم آرایشی، بهداشتی صندوق فروشگاهی است. این صندوق دارای یک مانیتور است که برای نمایش داده‌ها و اطلاعات به کار برده می‌شود. با اتصال نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX به این صندوق، تمام اطلاعات کالا، خریداران، فروشندگان، کاربران و … روی این مانیتور قابل مشاهده است.

دستگاه لیبل‌پرینت

دستگاه لیبل‌پرینت دستگاهی است که برای چاپ بارکد روی رول‌های خاص به کار می‌رود. در فروشگاه‌های لوازم و اقلام مراقبت از پوست و مو هر کالا دارای یک لیبل بارکد است. با قابلیت اتصال نرم‌افزار تخصصی صنف  لوازم آرایشی و بهداشتی به این دستگاه قادر خواهید بود بارکد روی کالاها را بدون نیاز به هیچ‌گونه برنامه دیگری چاپ کنید.

دستگاه بارکدخوان

امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها برای افزایش سرعت ثبت و فروش کالا و پرداخت صورت‌حساب از دستگاه بارکدخوان استفاده می‌کنند. به‌این صورت که هر کالا با یک کد اختصاصی شناخته می‌شود. بعد از اتصال نرم‌افزار به دستگاه،   با اسکن این کد توسط بارکدخوان، میزان موجودی کالا به‌همراه سایر مشخصات آن در نرم‌افزار نمایش داده می‌شود. از طرفی می‌توان با اسکن رسید چاپی صورت‌حساب، مبلغ آن را در نرم‌افزار مشاهده کرد و سپس مشتری مبلغ موردنظر را پرداخت نماید.

دستگاه کارتخوان

یکی از مزایای نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX کاهش خطای انسانی و افزایش سرعت انجام کارهاست. با اتصال به دستگاه کارتخوان نیازی به وارد کردن مبلغ روی دستگاه نیست. زیرا بعد از صدور فاکتور مبلغ قابل پرداخت روی کارتخوان نمایش داده می‌شود. به این ترتیب مانع بروز خطا و تسریع روند پرداخت خواهد شد.

مودم سیم‌کارتی

یکی از امکانات ویژه نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به مشتریان است. این نرم‌افزار توانایی اتصال به مودم سیم‌کارتی یا جی اس ام مودم را هم دارد. جی اس ام مودم دستگاهی است که برای ارسال پیامک به مشتری مورداستفاده قرار می‌گیرد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی، تخفیفات و … را توسط این نرم‌افزار به خریداران، فروشندگان و … ارسال نمایید.

برخی از امکانات تخصصی نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو

وجود امکانات تخصصی در نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو مدیریت و کنترل فروش را برای مدیران کسب‌وکار بسیار آسان کرده است. با خرید نرم‌افزار حسابداری هلو از قابلیت‌های زیر برای کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید:

  • معرفی کالا به‌همراه درج مشخصات محصول و کد اختصاصی برای هر یک
  • تعریف اطلاعات خریدار، فروشنده، کاربران، پیک و …
  • تعریف سطح دسترسی متفاوت برای کاربران
  • صدور فاکتورهای خرید و فروش
  • ارسال پیامک اطلاع‌رسانی
  • انواع گزارش از فروش روزانه، فاکتورها، موجودی کالا و پیک‌ها
  • و …

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx