سادگی بیشتر پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13

سادگی بیشتر پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13

سادگی بیشتر پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13

سادگی بیشتر پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13

فهرست مطالب

فهرست

پخش‌کننده رسانه‌ای که در نسخه‌های اخیر اندروید در قسمت اعلان قرار گرفته است، مدیریت پخش موسیقی از یک دستگاه را آسان کرده است. در حالی که اندروید 12 به شما این امکان را می‌داد که به‌راحتی بین بلندگوی گوشی خود و هر هدفون بلوتوثیِ متصل به گوشی جابه‌جا شوید، سوئیچر خروجی سریع اندروید 13 دارای بسیاری از قابلیت‌های دیگر است. با به‌روزرسانی جدید YouTube و YouTube Music می‌توانید به‌طور یکپارچه مدیای خود را از همان میان‌بر تعویض‌کننده خروجی به دستگاه ارسال محتوا منتقل کنید.

سادگی بیشتر پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13
سادگی بیشتر پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13

درخواست دیرینه کاربران اندروید برای جابه‌جایی بین بلندگوهای Google Cast و صفحه‌نمایش‌های متصل هنگام پخش موسیقی و فیلم، وجود یک راه آسان بوده است. این ویژگی قرار بود با اندروید 11 ارائه شود، اما در نهایت با آپدیت اندروید 13 امسال ارائه شد. با این حال، افزودن گزینه‌های جدید پخش در سوئیچر خروجی بر عهده برنامه‌های جداگانه است. در حالی که برخی از برنامه‌ها برای مدتی از آن پشتیبانی می‌کردند، برنامه‌های استریم خود گوگل، جزو اولین سرویس‌های اصلی هستند که این ویژگی کوچک زیبا را اضافه می‌کنند.
تعداد معدودی از کاربران هنگام پخش محتوا از YouTube و YouTube Music شروع به دیدن دستگاه‌های پخش‌کننده خود در لیست تعویض خروجی کردند. همان طور که در اسکرین‌شات‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط این کاربران می‌بینید، تلویزیون‌های سازگار، صفحه نمایش Nest Hub و بلندگوهای Home شما اکنون در لیست در کنار هدفون و بلندگوهای بلوتوث شما نشان داده می‌شوند.

 پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13
پخش موسیقی و ویدیو در اندروید 13

در ویدیوی زیر، می‌توانید ببینید که پرش بین دستگاه‌های پخش‌کننده بسیار آسان است؛ در غیر این صورت از شما می‌خواهد برنامه پخش‌کننده محتوا را باز کنید. تنظیم صدای بلندگوی هوشمند متصل شما نیز از همین پنجره امکان‌پذیر است.

https://holoomag.com/newmag/wp-content/uploads/2022/12/Demo_of_Stream_Expansion_on_Android_13_7DLUs-iSJWk_298-1-1.mp4

 

 

شایان ذکر است که گسترش استریم که به شما امکان می‌دهد محتوا را از سوییچر خروجی به چندین دستگاه ارسال کنید، به نظر نمی‌رسد بخشی از عرضه فعلی باشد. برای دریافت این ویژگی لزوماً به تلفن پیکسل نیاز ندارید. هر یک از گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی که دارای آخرین اندروید 13 هستند این کار را انجام می‌دهند. برخی از دارندگان گلکسی S22 سامسونگ به همراه چند کاربر پیکسل این گزینه را دیده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که عرضه به‌کندی انجام می‌شود، زیرا هنوز این گزینه‌های جدید را در دستگاه‌های خودمان مشاهده نکرده‌ایم.
برای بررسی اینکه آیا سوئیچ خروجی به‌روزرسانی شده دارید، چیزی را در YouTube یا YouTube Music پخش کنید و برنامه را ترک کنید. از پخش‌کننده محتوا اندروید 13 در قسمت اعلان، کلید خروجی را باز کنید. باید دستگاه‌های پخش سازگار خود را در شبکه محلی (local network) اینجا ببینید. اگر مشاهده نکردید، باید مدتی دیگر صبر کنید تا این قابلیت به دستگاه شما هم برسد.

 

منبع 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx