اولین رندرهای آیفون 15 منتشر شد

اولین رندرهای آیفون 15 منتشر شد

فهرست مطالب

فهرست

وب‌سایت  9to5mac در گزارشی اختصاصی، رند‌رهای جدیدی از آیفون ۱۵ پرو منتشر کرده که ویژگی‌های ظاهری نسخه جدید آیفون را نمایش می‌دهد.

از مهمترین تغییرات ایفون با توجه به تصاویر جدید منتشر شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فریم تیتانیومی

بزرگ‌ترین تغییر بدنه أیفون‌های جدید، فریم تماما تیتانیومی با لبه‌های گردتر است. از أن جایی که کاربران فعلی آیفون از لبه‌های تیز آن شکایت دارند، لبه‌های گرد جدید ظرافت بیشتری را برای آیفون فراهم کرده‌اند.

دوربین‌ها

علاوه بر فریم تیتانیومی، اپل باز هم اندازه لنز‌های دوربین را افزایش داده. بررسی فایل‌هایCAD  نشان می‌دهد که برجستگی لنز‌های آیفون ۱۵ نسبت به آیفون ۱۴ بیش‌ از دو برابر شده است.

همچنین این بررسی‌ها نشان می‌دهد که ایفون ۱۵پرومکس برآمدگی لنز کمتری نسبت به مدل پرو دارد که احتمالا به دلیل وجود لنز پریسکوپ در این مدل است.

پورت USB-C

از مدت‌ها قبل شایعه‌ی وجود usb-c در ایفون‌های جدید به گوش می‌رسید اما الان با توجه به رندرهای جدید منتشر شده می‌توان کاملا مطمئن شد که ایفون‌های جدید دیگر پورت لایتنینگ ندارند.

دکمه‌های هپتیک

طبق شایعات و عکس‌های جدید، دکمه‌های کلاسیک تنظیم صدا و میوت با دکمه‌های هپتیک که شبیه‌ساز دکمه‌های کلاسیک هستند جایگزین شده‌اند و باید منتظر قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری در کنار این ویژگی سخت‌افزاری باشیم.

حاشیه‌های کمتر

اپل امسال هم به کاهش حاشیه‌های ایفون ادامه می‌دهد و حاشیه‌های آیفون 15 پرو تنها 1.55 میلی‌متر است. همچنین می‌بینیم که جلو و پشت آیفون هم دارای انحنای ظریفی است که به‌طور یکپارچه به قاب تیتانیومی دستگاه می‌رسند.

منبع: 9to5mac

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx