آنباکسینگ دستگاه بارکدخوان بایامکس تورین با قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری هلو APEX

آنباکسینگ دستگاه بارکدخوان بایامکس تورین با قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری هلو APEX

فهرست مطالب

فهرست

بارکدخوان دوبعدی Thorin بایامکس جهت اسکن بارکد‌های دو بعدی و تک بعدی روی کالا‌ها و برای استفاده در داروخانه‌ها، انباداری‌ها، خرده‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها و دیگر کسب و کارها بسیار مناسب و کاربردی است. این بارکدخوان استاندارد‌های FCC آمریکا و CE اروپا را کسب کرده است. لازم به ذکر است که نوع اتصال این بارکدخوان به صورت سیمی بوده و از درگاه‌ ارتباطی USB جهت اتصال به دیگر دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

این دستگاه دارای ابعاد 100*68*615 میلی متر است. وزن سبک و طراحی آن باعث شده تا کاربران به‌راحتی بتوانند با آن کار کنند و هنگام کار دچار خستگی نشوند. این دستگاه با حداقل فضا بر روی میز یا پیشخوان قرار می‌گیرد. این میزان ابعاد و حجم با شکل کاربری دستی تفنگی برای استفاده‌های طولانی مدت طراحی شده که در صورت نیاز می‌توانید با قرار دادن بار کد خوان بر روی پایه اسکن خودکار انجام شود.

بدنه مقاوم پلاستیکی بارکدخوان دوبعدی Thorin بایامکس از درجه حفاظتی IP42 بهره برده است و در برابر رطوبت و گرد و غبار محیط محافظت می‌شود ، در نتیجه برای استفاده در هر محیطی مناسب است. این بارکد خوان بارکد‌ها را تا فاصله 30 سانتی متری به وسیله تکنولوژی قرائت CMOS 480×640 پیکسل اسکن و به سرعت شناسایی می‌کند. همچنین این بارکدخوان تشخیص بارکد‌‌های مخدوش را به راحتی با کنتراست 25 درصدی انجام می‌دهد.

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx