معرفی بهترین سریال‌های ترکی، برای تمام سلیقه‌ها

معرفی بهترین سریال‌های ترکی، برای تمام سلیقه‌ها

فهرست مطالب

فهرست

سریال ترکی چند سالی است که جای خود را میان مردم سایر کشورها بازکرده است و در ایران هم افراد بسیاری از دیدن سریال‌های ترکی لذت می‌برند.

در این مطلب به معرفی چند تا از سریال‌های ترکی بسیار پرطرفدار در ژانرهای مختلف پرداخته‌ایم تا بتوانید با هر سلیقه‌ای که دارید یک سریال خوب انتخاب کنید و در اوقات فراغت خود ببینید و از آن لذت ببرید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی سریال‌های ترکی و پرطرفدار بپردازیم.

Picture11 | هلومگ | معرفی بهترین سریال‌های ترکی، برای تمام سلیقه‌ها

سریال ترکی ایزل (Ezel)

ژانر: درام، عاشقانه، ماجراجویی

کارگردان: اولوچ بایراکتار

بازیگران: جانسو دره، کنعان ایمیرزالی‌اوغلو، اییت اوزشنر، باریش فالای، تونجل کورتیز، هالوک بیلگینر

ایزل داستانی از جنس عشق، خیانت و انتقام است؛ اما نه عشق و خیانتی کلیشه‌ای. این بار عمر شخصیت اصلی داستان، کسی که دوستان و اطرافیانش را دوست داشت و به آن‌ها اعتماد داشت، از زندگی لذت می‌برد و در گیرودار فراهم‌کردن مقدمات ازدواجش بود، از سمت دوستان و عشق زندگی‌اش درگیر یک ماجرای سرقت و قتل خطرناک می‌شود؛ و این بار زندان و زندانیان هستند که به عمر روی دیگر زندگی را نشان می‌دهند.

سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma‎)

ژانر: عاشقانه، خانوادگی

کارگردان: ایج اردک کوچوغلو

بازیگران: شوال سم، ادا اجه، تالات بولوت، مراد آیگن، سودا ارگینجی

سیب ممنوعه داستان تقابل خواسته‌های دو خواهر، تصمیم‌ها و روبه‌رویی با نتیجۀ انتخاب‌ها است. ییلدیز و زینب، دو خواهر با خواسته‌های متفاوت از زندگی هستند که هر کدام راه خود را می‌روند؛ اما آشنایی ییلدیز با اندر آرگون همه چیز را دستخوش تغییر می‌کند. درنهایت ییلدیز تصمیماتی می‌گیرد که زندگی همه از جمله زینب را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

سریال ترکی خانواده (Aile)

ژانر: درام، عاشقانه، اجتماعی

کارگردان: احمد کاتیکیز

بازیگران: کیوانچ تاتلیتوغ، سرنای ساریکایا، جانان ارگودر، لونت اولگن

سریال خانواده داستان دو نفر با دردهایی مشابه است که در یک پرواز یکدیگر را می‌بینند، عاشق می‌شوند، یک خانواده تشکیل می‌دهند و با زخم‌های گذشته‌هایشان آشنا می‌شوند. حالا دوین و اصلان هستند که باید  بتوانند برای حفظ خانوادۀ کوچکشان، زخم‌های یادگاری از گدشتۀ خود را به کمک هم ترمیم کنند.

سریال ترکی در انتظار آفتاب (Güneşi Beklerken)

ژانر: درام

کارگردان: آلتان دونمز

بازیگران: امره کینای، هانده دوغان دمیر، کرم بورسین، یاعمور تانری سوسین، اسماعیل اگه شاشماز

دو راز مسیر زندگی چند نوجوان و خانواده‌هایشان را دگرگون می‌کند. دمت و زینب، مادر و دختری که به‌خاطر مشکلات از شهر خود به استانبول می‌آیند و تا با کمک ژاله زندگی بهتری ترتیب دهند؛ اما وقت آن رسیده که رازهای گذشته یکی‌یکی آشکار شوند.

سریال ترکی معلم (Oğretmen)

ژانر: درام

کارگردان: کورای کریم اوغلو

بازیگران: ایلکر کاللی، جرن مورای، افرا ساراچوغلو، شریف ارول

دانش‌آموزی که خودکشی کرده و معلمی که شاگردانش را گروگان گرفته است. این داستان سریال معلم است؛ اما آیا همه چیز همان‌طوری است که به نظر می‌رسد؟ فقط دیدن سریال است که می‌تواند همه چیز را مشخص کند.

سریال ترکی کارادایی (Karadayı)

ژانر: جنایی، اجتماعی، عاشقانه

کارگردان: اولوچ بایراکتار، جم کارجی

بازیگران: کنان ایمیرزالی اوغلو، برگزار کورل

همه چیز آمادۀ برگزاری نامزدی ماهیر است که یک اتفاق خوشی خانواده را نابود می‌کند. پدر ماهیر به جرم قتل به اعدام محکوم می‌شود؛ اما او بی‌گناه است. تنها راهی که ماهیر می‌تواند پدرش را از چوبه دار نجات دهد این است که قاتل واقعی را بیابد. ولی در این راه با چالش‌های زیادی روبه‌رو است؛ مانند انتخاب بین پدرش یا عشق زندگی‌اش.

سریال ترکی حریم سلطان (Muhteşem Yüzyı)

ژانر: تاریخی، درام، اکشن

کارگردان: یاغمور تایلان، دورول تایلان

بازیگران: خالد ارگنچ، مریم اوزرلی، وحیده پرچین، اوکان یالابیک، نباهت چهره، نور فتاح‌اوغلو

یک سریال تاریخی جذاب که عشق، جنگ، قدرت، انتقام و انتخاب را به شما نشان می‌دهد. این داستان به‌قدرت‌رسیدن خرم سلطان، دختر کشیشی است که به اسارت گرفته می‌شود؛ اما درنهایت سوگلی سلطان سلیمان عثمانی می‌شود و این آغاز ماجرای پرفرازونشیب قدرت و انتقام است.

سریال ترکی فی (Fi‎)

ژانر: عاشقانه، روان‌شناختی

کارگردان: مرت بایکال

بازیگران: اوزان گوون، سرنای ساریکایا، بیراک توزوناتاچ

یک عشق پیچیده و داستانی از روابط یک روان‌شناس با گذشته‌ای مبهم، یک رقصندۀ جوان و معشوقش و قدرت شبکه‌های اجتماعی در زندگی شخصیت‌های داستان که همه چیز را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد.

سریال ترکی حکایت ما (Bizim Hikaye)

ژانر: اجتماعی، کمدی، درام

کارگردان: سردار گوزلکلی، کورای کریم اوغلو

بازیگران: هازال کایا، بوراک دنیز، رها اوزجان، نسرین جوادزاده، یاگیز جان کونیالیالگو

یک سریال اجتماعی و زیبا که از دل زندگی عادی جامعه برگرفته شده است. فیلیز در نبود مادر خود و بی‌مسئولیتی‌های یک پدر الکلی، از خواهر و برادرهای کوچک‌ترش به‌خوبی مراقبت می‌کند. در این میان ورود باریش جذاب و مرموز که در نگاه اول عاشق فیلیز شده است، چالش‌های داستان را شروع می‌کند.

سریال ترکی هرجایی (Hercai)

ژانر: عاشقانه، درام

کارگردان: جم کارجی

بازیگران: آکین آکینوزو، ابرو شاهین، آیدا آکسل، احمد تانسو تاشانلار

یک کینۀ قدیمی و فکر انتقامی که میران با آن بزرگ شده است باعث آشنایی میران با ریان می‌شود؛ اما هیچ‌چیز آن طور که میران می‌خواهد پیش نمی‌رود. عشق، چیزی است که میران هرگز آن را پیش‌بینی نکرده بود؛ اما آیا این عشق ناگهانی می‌تواند به کینۀ قدیمی غلبه کند؟

تلاش کردیم تا بهترین و پرطرفدارترین سریال‌های به پایان رسیدۀ ترکی را برای شما گردآوری کنیم. امیدواریم از دیدن این سریال‌ها لذت ببرید.

اگر شما هم سریال‌های جذابی می‌شناسید حتماً در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. از خواندن نظرها و پیشنهادهای شما بسیار خوشحال می‌شویم.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx