چند نکته برای وفادارسازی مشتری

چند نکته برای وفادارسازی مشتری

فهرست مطالب

فهرست

مدیریت برنامه‌های پیچیده‌ی وفاداری مشتری که نیاز به دانش فنی، ورود داده‌ها و تجزیه و تحلیل دارد، برای صاحبان کسب و کار تقریبا ساده است.

ما در این گزارش با مدیر عامل شرکت ویلبر در مورد برنامه‌های او برای پاداش به مشتریان و بهترین برنامه‌های وفاداری مشتری صحبت کرده‌ایم.

به عقیده‌ی او، بسیار از این برنامه‌ها بیش از حد بزرگ هستند و صاحبان کسب و کارهای کوچک برای مدیریت آن به داده‌های بیشتری نیاز دارند.

برنامه‌های وفاداری خود را برای درک و مدیریت ساده کنید

او می‌گوید بهترین برنامه‌های وفاداری مشتری نیاز به‌این دارد که برای ‌مصرف‌کنندگان ساده باشد تا بتوانند آن را درک کرده و به آن بپیوندند و همچنین لازم است مدیریت آن برای کسب و کارهای کوچک ساده باشد.

اطمینان داشته باشید که اطلاعات مشتری را در امنیت نگه داشته‌اید

پس‌زمینه‌های ناقص و به اشتراک‌گذاری غیرمسئولانه داده‌ها، ما را به نقطه‌ای می‌رساند که ‌مصرف‌کنندگان شروع به بی اعتمادی به برنامه‌های وفاداری ما می‌کنند.

01 16 1 | هلومگ | چند نکته برای وفادارسازی مشتری

در استفاده از تکنولوژی افراط نکنید

ویلبر این کار را بسیار ساده می‌داند بنابراین هیچ دانش فنی خاصی برای شروع آن لازم نیست. مشتریان شما فقط کافی است نام و نام خانوادگی خود و شماره اشتراکشان را در اختیار شما قرار دهند. این کار نه تنها فرایند را ساده‌تر می‌کند بلکه به طور چشمگیری تهدیدات امنیتی سایبری در ارتباط با ورود داده‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

پاداش‌ها را پیگیری کنید

سیستم پاداش مشتری باید به طور خودکار پاداش‌ها را به طور جداگانه و به مکان‌های مختلف هدایت کند. این کار به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید که چگونه برنامه وفاداری مشتری شما در فروشگاه‌های مختلف انجام شود و به شما این امکان را می‌دهد برنامه خود را با تخفیف ویژه، پایان دادن به تخفیف و پاداش فوری تنظیم کنید و در نظر بگیرید که هر برنامه برای چه مکانی بیشتر جواب می‌دهد.

رویدادهای جدید را با ارسال پیام به مشتریان اطلاع دهید

زمانی که مشتریان شما هدیه دریافت می‌کنند یا تخفیفی شامل آن‌ها می‌شود، پیام‌های متنی را برای آن‌ها ارسال کنید، یا آن‌ها را با روش‌های دیگری مطلع سازید. انجام این کار صرفا به معنای ارائه یک خدمات خوب به مشتری نیست بلکه زمانی می‌توانید به بازاریابی امیدوار باشید که مشتریان در آینده دوباره بازگردند و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx