تأیید شایعات در مورد سخت‌افزار سامسونگ Galaxy S23 Ultra

تأیید شایعات در مورد سخت‌افزار سامسونگ Galaxy S23 Ultra

تأیید شایعات در مورد سخت‌افزار سامسونگ Galaxy S23 Ultra

تأیید شایعات در مورد سخت‌افزار سامسونگ Galaxy S23 Ultra

فهرست مطالب

فهرست

در سال 2023، سامسونگ از سری گلکسی اس 23، رونمایی خواهد کرد. حتی با وجود ماه‌ها فاصله تا عرضه آن، تا الان چیزهای زیادی در مورد ظاهر و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی شنیده‌ایم. حالا با انتشار مدارک گواهی TENAA بسیاری از این شایعات تأیید شده‌اند.
صدور گواهینامه نهاد نظارتی چین برای فروش دستگاه‌ها در این کشور اجباری است و فهرست TENAA که قابل مشاهده برای عموم است، بسیاری از شایعاتی را که ما در چند ماه گذشته شنیده‌ایم، تأیید می‌کند. تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که پرچم‌دار سامسونگ یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار سه سنسور عقب دیگر خواهد داشت که شامل یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله فوتوی 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر و تله فوتوی 10 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 10 برابری است. عجیب است، بر اساس لیست TENAA دوربین‌های تله فوتو 12 مگاپیکسلی هستند و حدس SamMobile این است که ممکن است نتیجه ارتقاء تصاویر سامسونگ از 10 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل باشد.
در حالی که زوم اپتیکال عظیم این بار نقطه فروش اولترا باقی خواهد ماند، بقیه سخت‌افزارها نیز به نظر نمی‌رسد که ضعیف باشند. این لیست نشان می‌دهد که یک SoC هشت هسته‌ای با سریع‌ترین هسته با فرکانس 3.36 گیگاهرتز، یک کلاستر دو هسته‌ای دیگر محدود به 2.8 گیگاهرتز، و بقیه به 2 گیگاهرتز محدود می‌شود. این جزئیات نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند نسخه سفارشی‌سازی‌شده آخرین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را داشته باشد.

اسناد TENAA همچنین وجود صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ با وضوح 3088 در 1440 پیکسل، اتصال 5G، 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی را نشان می‌دهد. سنسورهای مدرن گوشی‌های هوشمند، از جمله حسگر اثر انگشت در نمایشگر نیز به این فهرست راه یافته است. Samsung Galaxy S23 Ultra باید دارای 233 گرم وزن و ابعاد 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی‌متر و یک باتری 4855 میلی‌آمپر ساعتی باشد.

متأسفانه، این لیست در مورد انتخاب سامسونگ از متریال، رنگ‌های این گوشی و ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فرد آن اطلاعاتی ارائه نمی‌دهد. شایعات حاکی از آن است که احتمالا باید تا فوریه صبر کنیم تا سامسونگ همه چیز را روشن کند.

منبع

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx