تاریخ معرفی سامسونگ سری گلکسی S23 اعلام شد

تاریخ معرفی سامسونگ سری گلکسی S23 اعلام شد

تاریخ معرفی سامسونگ سری گلکسی S23 اعلام شد

تاریخ معرفی سامسونگ سری گلکسی S23 اعلام شد

فهرست مطالب

فهرست

در ابتدا شایعه شده بود که گلکسی S23 در اواخر فوریه عرضه می‌شود، اما طبق وب‌سایت رسمی‌کلمبیا سامسونگ، این رویداد در تاریخ 1 فوریه برگزار می‌شود.
این تیزر چیز زیادی را نشان نمی‌دهد، اما طراحی دوربین جدید با تصاویری از برگ‌ها و یاس‌ها در گوشه‌ای دارد که به نام رنگ‌های شایعه‌ای که اخیراً به بیرون درز کرده اشاره دارد. رندرهای سری گلکسی S23 در چند هفته گذشته فاش شده و لنز سبک S22 اولترا را در هر سه مدل به نمایش گذاشته است.
دیروز، رندرهای رسمی‌گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا به بیرون درز کرد که جایی برای تصورات باقی نگذاشت. این رندرها شامل رنگ‌های گل پنبه‌ای، یاسی مه آلود، سبز گیاه‌شناسی و مشکی فانتوم بود.
هنوز مشخصات گلکسی S23 به‌طور کامل فاش نشده است. اما شایعاتی در مورد استفاده گلکسی S23 اولترا از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی وجود دارد. همه اینها برای ارائه جزئیات بیشتر و عکس‌های بهتر در شب است. شایعه شده است که گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس دارای لنز بهبود یافته‌ای برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند. هر سه مدل قرار است Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 را در سطح جهانی نیز دریافت کنند که به احتمال زیاد به Exynos در اروپا پایان خواهد داد.
با معرفی گلکسی در 1 فوریه، تاریخ عرضه گلکسی S23 خیلی دور نیست. زمان زیادی باقی نمانده تا همه چیزهایی را که از سامسونگ در راه است ببینیم.

 معرفی سامسونگ سری گلکسی S23
 سامسونگ سری گلکسی S23

منبع: 9to5google

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx