هدست Vive XR EliteT جدیدترین پرچم‌دار اچ تی سی

هدست Vive XR EliteT جدیدترین پرچم‌دار اچ تی سی معرفی شد

هدست Vive XR EliteT جدیدترین پرچم‌دار اچ تی سی

هدست Vive XR EliteT جدیدترین پرچم‌دار اچ تی سی معرفی شد

فهرست مطالب

فهرست

جدیدترین هدست پرچمدار HTC با بهترین ویژگی‌های رقیب متا در بسته‌ای حتی سبک‌تر مطابقت دارد. این هدست رقیبی جدی برای هدست‌های متا Quest و هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل است. این هدست نیز از تعدادی از بازی‌ها و نرم‌افزارهایی که در هدست‌های واقعیت مجازی نسل قبلی HTC ارائه شده بود، پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای قابلیت نمایش ویدیوی تمام‌رنگی است و به این ترتیب احساس نمی‌کنید در خلا تنهایی VR منزوی شده‌اید.
وزن هدست Vive XR Elite تنها 625 گرم است که نسبت به Meta Quest 2 سنگین‌تر اما از Quest Pro سبک‌تر است. هدست Vive XR Elite دارای رزلوشن 2K پیکسل در هر چشم، میدان دید مورب 110 درجه، رفرش‌ریت 90 هرتز، 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه کوالکام Snapdragon XR2 است.
این هدست با قیمت 1099 دلار معرفی شده است که رقیبی جدی برای هدست 1500 دلاری متا است.
همانقدر که هدست MR کوچک‌تر و قابل حمل‌تر HTC در سطح فنی چشمگیر است، هنوز به اندازه کافی برای تبدیل بدبینان متاورس به کاربرانی مشتاق عمل نمی‌کند اما درست مانند Quest Pro، به نوعی، HTC مجبور شد Vive XR Elite را برای آن آینده بسازد تا حتی شانس تبدیل شدن به واقعیت را داشته باشد، چه در حال حاضر و چه مدت‌ها پس از فروش هدست در اواخر فوریه.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx