ورژن جدید پروژکتور سامسونگ The Freestyle 2023

ورژن جدید پروژکتور سامسونگ The Freestyle 2023 در نمایشگاه CES 2023

ورژن جدید پروژکتور سامسونگ The Freestyle 2023

ورژن جدید پروژکتور سامسونگ The Freestyle 2023 در نمایشگاه CES 2023

فهرست مطالب

فهرست

پروژکتور اصلی Freestyle که سامسونگ یک سال پیش در CES رونمایی شد، یکی از نکات برجسته این نمایشگاه بود. سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 از یک مدل به‌روزشده رونمایی کرد و بار دیگر، فرم جمع‌وجور و قابل حمل آن یکی از بهترین ویژگی‌های آن باقی مانده است.
ممکن است متوجه شده باشید که ما این دستگاه را “The Freestyle 2” نمی‌نامیم. دلیل آن این است که مدل 2023 بیشتر به‌روزرسانی مدل موجود است تا یک ارتقاء واقعی محصول. طراحی خارجی آن تغییر چندانی نکرده است اما چند مورد کلیدی به پروژکتور قابل حمل فشرده سامسونگ در سال جاری اضافه شده است.

Freestyle 2023 اکنون از Gaming Hub سامسونگ پشتیبانی می‌کند
یکی از بزرگترین حذفیات در پروژکتور اصلی Gaming Hub بود. خوشبختانه، سرویس بازی مبتنی بر ابر سامسونگ توسط مدل به‌روزشده 2023 پشتیبانی می‌شود که به پروژکتور قابل حمل ابعاد جدیدی می‌دهد.
دومین مورد مهم اضافه‌شده به مدل ارتقایافته، چیزی است که سامسونگ آن را Smart Edge Blending می‌نامد. از طریق این ویژگی، کاربران می‌توانند از دو پروژکتور Freestyle 2023 با هم استفاده کنند تا یک تصویر اولتراواید 21:9 یا یک نمایش 16:15 ایجاد کنند.
Freestyle 2023 همچنین دارای چند ارتقاء سخت‌افزاری و حافظه بیشتر است که هنگام استفاده از ویژگی‌های پیشرفته مانند Gaming Hub مفید خواهد بود. از سوی دیگر، این می‌تواند به این معنا باشد که مدل اصلی عرضه‌شده در سال 2022 ممکن است هرگز از پلتفرم بازی ابری سامسونگ پشتیبانی نکند.
مشخص نیست که آیا سامسونگ نگرانی‌های مربوط به دوام و کیفیت ساخت را از طریق فری استایل به‌روزشده 2023 برطرف کرده است یا خیر، اما ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی ارزشمندی را ایجاد می‌کنند و مطمئناً ارزش بیشتری را به مفهوم کلی اضافه می‌کنند.

منبع: sammobile

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx