شرکت هلو

گروه فن‌آوری اطلاعات هلو؛ برنده سیزدهمین تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

شرکت هلو

گروه فن‌آوری اطلاعات هلو؛ برنده سیزدهمین تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

فهرست مطالب

فهرست

چهارشنبه، 12 بهمن ماه رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به‌همراه همکاران خود در هیئت‌مدیره و روابط عمومی سازمان در هلدینگ طرفه‌نگار حضور بهم رساندند. در همین میان گروه فن‌آوری اطلاعات هلو که زیرمجموعه‌ی هلدینگ طرفه‌نگار است برای سیزدهمین بار تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.

حمیدرضا صدیقیان راد مدیر عامل شرکت هلو
حمیدرضا صدیقیان راد مدیر عامل شرکت هلو

سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سالیانه استانداردها و تائیدیه‌های مربوط به میزان رضایت‌مندی مشتریان در شرکت‌ها را بررسی و تندیس طلائی و گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به آنها، اهدا می‌کند؛ بنابراین تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یکی از مهم‌ترین تندیس‌هایی است که هر سازمانی می‌تواند با توجه به صلاحیت‌هایش دریافت کند.

در این مراسم شهرام شکوری، حمیدرضا صدیقیان و دیگر همراهان شرکت کردند و درباره‌ی پیشرفت‌ها و برنامه‌های پیش رو با یکدیگر صحبت کردند.

در این جلسه هیات همراه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با اشاره به پیشرو بودن شرکت فن‌آوری اطلاعات هلو گفتند: «گروه فن‌آوری اطلاعات هلو بیش از ده سال است که تندیس زرین حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند و در این حوزه سرآمد است. هلو برای بیش از 150 صنف به‌صورت تخصصی نرم‌افزار حسابداری تولید می‌کند و همیشه حامی حقوق مصرف‌کنندگان بوده است. در واقع نیاز اصلی هر صنف را به‌خوبی می‌شناسد و در حوزه هوش مصنوعی هم اقدامات نوآورانه‌ای را رقم زده است. این مراسم هم برای اهدای دوازدهم و سیزدهمین تندیس زرین است.

در ادامه تندیس‌ها اهدا شد و درباره‌ی همکاری‌های بعدی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و گروه فن‌آوری هلو وعده‌هایی داده شد. لازم به ذکر است گروه فن‌آوری اطلاعات هلو تنها شرکتی است که به‌صورت متمادی در این سال‌ها تندیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرده است.

سیزدهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان
اهدای سیزدهمین تندیس  حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx