اپل آپدیت iOS 16.3 را منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 16.3 را منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 16.3 را منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 16.3 را منتشر کرد

فهرست مطالب

فهرست

اپل امروز با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری 16.3 خود امنیت iOS را افزایش داد. برای اولین بار، کاربران iOS می‌توانند از کلیدهای امنیتی فیزیکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) Apple ID خود استفاده کنند. این اقدام جدید که سال گذشته توسط این شرکت اعلام شد، یک لایه حفاظتی برای کسانی که با تهدیدات امنیتی غیرعادی روبه‌رو هستند – مانند افراد مشهور، روزنامه‌نگاران و کارمندان دولت – اضافه می‌کند.
پشتیبانی از کلید فیزیکی باید به جلوگیری از کلاهبرداری‌های فیشینگ کمک کند، که می‌تواند کاربران را فریب دهد تا به نفوذگر اجازه دسترسی از طریق 2FA را بدهد. استفاده از دستگاهی مانند YubiKey به این معنی است که فقط کسانی که به کلید فیزیکی دسترسی دارند می‌توانند وارد حساب شما شوند. اگرچه برخی از کلیدهای امنیتی به پورت لایتنینگ آیفون وصل می‌شوند، اما بیشتر آنها از USB استفاده می‌کنند. با این حال، کلیدهای NFC و بلوتوث باید با آیفون کار کنند و می‌توانید یک USB را به آداپتور دوربین لایتنینگ به USB 3 اپل وصل کنید.

 آپدیت iOS 16.3
 آپدیت iOS 16.3 

iOS 16.3 همچنین شامل به‌روزرسانی‌هایی برای کنترل‌های Emergency SOS است. همچنان می‌توانید با نگه داشتن دکمه‌های روشن/ خاموش و افزایش صدا با خدمات اضطراری تماس بگیرید، اما اکنون تا زمانی که آنها را رها نکنید، تماس اضطراری نمی‌گیرد. این به شما امکان می‌دهد قبل از اطلاع‌رسانی، خدمات اضطراری را لغو کنید.
این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع باگ‌هایی از جمله مشکلات برنامه Freeform، برطرف‌شدن خطوط افقی در iPhone 14 Pro Max و مشکی‌شدن تصویر پس‌زمینه در لاک اسکرین است. در نهایت، پشتیبانی از نسل دوم هوم پاد جدید را اضافه می‌کند.

اگر صاحب یک دستگاه سازگار هستید، می‌توانید با رفتن به Settings > General > Software Update. به‌روزرسانی را نصب کنید.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx