توسعه نسل چهارم آیفون SE

اپل توسعه نسل چهارم آیفون SE را لغو کرده است

توسعه نسل چهارم آیفون SE

اپل توسعه نسل چهارم آیفون SE را لغو کرده است

فهرست مطالب

فهرست

به گفته تحلیلگر مینگ چی-کو، این دستگاه اولین تراشه 5G داخلی این شرکت بود. ظاهرا اپل ساخت آیفون SE جدید را لغو کرده است. به گفته تحلیلگر مینگ-چی کو، این شرکت اخیراً به تامین‌کنندگان گفته است که نسل چهارم مدل SE را در سال 2024 عرضه نخواهد کرد. در یک پست Medium که توسط MacRumors مشاهده شد، کو گفت که این دستگاه قرار بود اولین دستگاه مودم 5G داخلی اپل باشد.
وی افزود که شرکت برنامه‌ریزی کرده بود تا تراشه را کند قبل از اینکه آن را به‌طور گسترده برای آیفون 16 و فراتر از آن عرضه کند روی SE آزمایش و تنظیم کند. اکنون اپل به احتمال زیاد تا سال 2024 به استفاده از مودم‌های کوالکام ادامه دهد.
مشخص نیست که چرا اپل نسل چهارم آیفون SE را کنار گذاشته یا عملکرد تراشه 5G ارتباطی با این تصمیم دارد یا خیر. تقریبا برای یک دهه، اپل تلاش کرده است تا وابستگی خود به کوالکام را کاهش دهد. در سال 2019، این دو به اختلافات تلخ خود برای ثبت اختراع پایان دادند و یک قرارداد “چند ساله” برای تامین تراشه های بی سیم امضا کردند. با این حال، ماه‌ها بعد، اپل بخش بزرگی از تجارت مودم همراه اینتل را خرید. سپس، در پایان سال 2020، این شرکت فاش کرد که در حال کار بر روی چیپست سلولی خود است. از آن زمان تاکنون اخبار کمی در مورد این پروژه منتشر شده است.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx