New-report-tips-greater-differentiation-between-Apples-iPhone-15-and-15-Pro-models

اپل دسترسی WiFi 6E را به مدل‌های iPhone 15 Pro محدود کرد

New-report-tips-greater-differentiation-between-Apples-iPhone-15-and-15-Pro-models

اپل دسترسی WiFi 6E را به مدل‌های iPhone 15 Pro محدود کرد

فهرست مطالب

فهرست

شکاف بین قابلیت‌های آیفون و آیفون پرو می‌تواند با مدل‌های 2023 بیشتر شود. بر اساس یک سند طراحی لورفته توسط MacRumors، آیفون 15 پرو و پرو مکس دارای اتصال WiFi 6E هستند، در حالی که خواهر و برادر مقرون‌به‌صرفه‌تر آنها از اتصال WiFi 6E برخوردار نیستند و مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر آیفون 15 همچنان به اتصال WiFi 6 ادامه خواهند داد. این سند، که یک طرح کلی از ساختار آنتن خط آیفون 15 است، نشان می‌دهد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس همچنان از استاندارد قدیمی وای فای 6 استفاده می‌کنند.
برخی از جدیدترین دستگاه‌های اپل، از جمله نسخه‌های M2 مک مینی، مک بوک پرو و آیپد پرو که اخیرا معرفی شده‌اند دارای اتصال WiFi 6E هستند، اما این شرکت هنوز این ویژگی را به طور گسترده‌تری ارائه نکرده است. به شرط اینکه یک روتر WiFi 6E سازگار برای اتصال دستگاه شما وجود داشته باشد، استاندارد سرعت اتصال سریع‌تر و تأخیر کمتری نسبت به وای فای 6 می‌دهد. حذف احتمالی WiFi 6E در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس احتمالاً به اکثر مصرف‌کنندگان آسیب نمی‌رساند. اکثر خانه‌ها و مشاغل از روترهای قدیمی‌WiFi 5 و WiFi 6 استفاده می‌کنند.

گوشی آیفون
iPhone 15 Pro

همانطور که MacRumors اشاره می‌کند، در گذشته اپل دردسترس‌بودن استانداردهای جدید WiFi را به مدل‌های iPhone Pro محدود نکرده است. قبل از خط آیفون 14، تفاوت بین مدل‌های پرو و استاندارد نسبتاً ناچیز بود مگر اینکه علاقه‌ای به عکاسی داشته باشید. با این حال، از سال گذشته، تنها آیفون 14 پرو و پرو مکس با تراشه جدید A16 Bionic اپل، بریدگی جزیره دینامیک و نمایشگر ProMotion عرضه شدند. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است راه‌های بیشتری برای متمایزساختن مدل‌های Pro از همتایان اصلی خود بیابد. طبق گزارش‌های گذشته، ویژگی‌های دیگری که می‌تواند منحصر به iPhone 15 Pro و Pro Max باشد شامل چیپست A16 آینده اپل، یک قاب تیتانیومی و رم بیشتر برای چندوظیفگی است. این تلفن‌ها همچنین می‌توانند از دکمه‌های صدا و پاور حالت جامد (مشابه دکمه هوم در آیفون 7/8/SE2 و SE3) استفاده کنند.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx