روتر جدید MSI شما را در خانه دنبال می‌کند

روتر جدید MSI شما را در خانه دنبال می‌کند

روتر جدید MSI شما را در خانه دنبال می‌کند

روتر جدید MSI شما را در خانه دنبال می‌کند

فهرست مطالب

فهرست

بسیاری از اوقات هیچ‌چیز به‌اندازه داشتن اینترنت ضعیف و یک Wi-Fi نامناسب در خانه ما را عصبانی نمی‌کند. MSI به فکر حل این مسئله بوده و روتر نسبتا هوشمندانه‌ای را به نمایشگاه CES 2023 آورده است که دارای آنتن‌هایی قوی است و شما را حین حرکت در خانه دنبال می‌کند.
روتر جدید MSI با نام RadiX BE22000 Turbo می‌تواند دستگاه شما را دنبال کند و سریع‌ترین سرعت ممکن وایرلس را در اختیارتان قرار دهد.
قبل از اینکه بیش از این هیجان‌زده شوید باید بگوییم که متأسفانه این روتر تا پیش از سال 2024 به فروش نخواهد رسید. دلیل این موضوع این است که MSI می‌خواهد چالش‌هایی را حل کند. برای مثال می‌خواهد از اینکه موتورهای آنتن‌های روتر می‌توانند ماه‌ها و سال‌ها کارکرد مداوم را تحمل کنند، مطمئن شود. طبق آنچه در نمایشگاه CES نمایش داده شد، سرعت حرکت آنتن‌های آن به دلیل افزایش گرما کمی کند می‌شود.

مسئله دیگری که مطرح می‌شود این است که مشخص نیست در خانه‌ای که گجت‌های مختلف در آن فعال است، روتر RadiX BE22000 Turbo چطور تشخیص می‌دهد که کدام دستگاه را باید در اولویت سیگنال‌دهی قرار دهد.

روتر RadiX نه تنها برای پشتیبانی از Wi-Fi 7 طراحی شده است، بلکه شامل فناوری AI QoS MSI نیز می‌شود که می‌تواند پینگ شما را در حین بازی کاهش دهد یا انواع مختلف محتوا مانند پخش ویدیو را با لمس یک دکمه در اولویت قرار دهد. MSI ادعا می‌کند که BE22000 با پهنای باند کانال 320 مگاهرتز، در مقایسه با روتر معمولی Wi-Fi 6، چهار برابر سریع‌تر است.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx