اپل واچ را در رقابت‌های موج‌سواری استفاده کنید!

با اپل‌واچ موج‌سواری کنید

اپل واچ را در رقابت‌های موج‌سواری استفاده کنید!

با اپل‌واچ موج‌سواری کنید

فهرست مطالب

فهرست

موج‌سواران حرفه‌ای به‌زودی شروع به استفاده از اپل واچ در طول مسابقات می‌کنند. لیگ جهانی موج‌سواری (WSL) اپل واچ را به‌عنوان تجهیزات پوشیدنی رسمی معرفی کرده است. این سازمان می‌گوید این اولین بار است که اپل واچ به عنوان تجهیزات رسمی رقیب در یک محیط ورزشی حرفه‌ای استفاده می‌شود.
قبل از مسابقه، هر موج‌سواری در تور قهرمانی یک ساعت اپل دریافت می‌کند که برنامه جدید WSL Surfer از قبل روز آن نصب شده است. آنها می‌توانند از آن برای پیگیری امتیازات، اولویت موج و زمان استفاده کنند. این برنامه که بر روی Apple Watch Series 8 و Apple Watch Ultra کار می‌کند، با سیستم امتیازدهی WSL در زمان واقعی همگام می‌شود. WSL می‌گوید اپل واچ به دلیل دوام، اتصال داده‌های سلولی و صفحه نمایش بزرگ و روشن، مناسب است.
ایتالو فریرا، قهرمان WSL 2019 و دارنده مدال طلای المپیک، در بیانیه‌ای گفت: «سر و صدای باد و امواج گاهی اوقات شنیدن گویندگان را در حین مسابقه غیرممکن می‌کند و این بدان معناست که اطلاعات مهمی را از دست می‌دهید. شرایط چالش برانگیز می‌تواند دیدن ساحل را سخت کند و ازدست‌دادن مسابقه تمام شود، بنابراین عدم نیاز به اعتماد بر دیدن ساحل یا شنیدن صدای گویندگان، تفاوت زیادی ایجاد کرده و از حدس‌زدن جلوگیری می‌کند.»

اپل واچ
اپل واچ برای موج سواری

WSL نگفته است که مسابقه‌دهندگان از کدام مدل اپل واچ استفاده خواهند کرد، اما Ultra منطقی‌تر است. این ساعت، بزرگ‌ترین صفحه نمایش اپل واچ تا به امروز را دارد و مقاوم‌ترین نسخه‌ای است که این شرکت ساخته است. اپل می‌گوید Ultra دارای GPS دقیق و مقاومت در برابر آب نسبت به سایر مدل‌های خود است.
تور قهرمانی WSL 2023 این هفته در اوآهو، هاوایی آغاز می‌شود.

منبع: engadget

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx