وارنر موزیک، پلتفرم موسیقی تحت Web3 می‌سازد

وارنر موزیک، پلتفرم موسیقی تحت Web3 می‌سازد

فهرست مطالب

فهرست

در آینده نزدیک سه شرکت وانر موزیک، پالیگان (Polygon) و پلتفرم تعاملی LGND با همکاری هم یک پلتفرم موسیقی تحت اینترنت نسل سوم موسوم به Web3 را معرفی خواهند کرد. این پلتفرم که LGND Music نام دارد با هدف حذف واسطه‌ها در بازار عرضه موزیک ایجاد شده است.

وانر موزیک زیر مجموعه کمپانی بزرگ برادران وانر، تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم‌های هالیوودی است.

ال‌جی‌ان‌دی (LGND) موزیک، از کلکسیون‌های دیجیتالی هر بلاک‌چین در نرم‌افزار پخش‌کننده مختص خود پشتیبانی می‌کند. این باعث می‌شود کاربران این امکان را داشته باشند که مجموعه‌های موسیقی‌های دیجیتالی خود را در حین حرکت پخش کنند.

ال‌جی‌ان‌دی (LGND) در ماه ژانویه 2022 (دی‌ و بهمن امسال) در دسترس عموم خواهد بود. این خبر بیانگر این موضوع است که پتاسیل بزرگی برای ادغام موسیقی در اینترنت نسل سوم وجود دارد و آینده موسیقی در Web3 بسیار امیدوار کننده است.

پلتفرم موزیک بر پایه اینترنت نسل سوم می‌تواند یک تهدید جدی برای صنعت موزیک با شرایط فعلی باشد و در عین حال فرصت‌های جدیدی را برای سازندگان و هنرمندان همراه داشته باشد تا با استفاده از این تکنولوژی به کسب درآمد مستقیم بپردازند.

در آخرین همکاری گروه وارنر موزیک برای ایجاد LGND Music، با شرکت OpenSea این امکان برای تعدادی از هنرمندان منتخب فراهم شد تا پایگاه هواداران خود را در بازار NFT ایجاد و گسترش دهند.

منبع: cointelegraph.com

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx