با این هوش مصنوعی آینده‌ی شغلی خودتان را پیش‌بینی کنید

با این هوش مصنوعی آینده‌ی شغلی خودتان را پیش‌بینی کنید

فهرست مطالب

فهرست

ظهور هوش مصنوعی با هزاران امکانات هیجان‌انگیز همراه است که مرزهای خلاقیت را از بین برده است. هوش مصنوعی براساس قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد به سه مدل تقسیم می‌شود که شامل محدود  (Narrow AI)، عمومی (General AI) و سوپر هوش مصنوعی  (Super AI)است. هر مدل ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند به‌عنوان مثال دستیار صوتی اپل (Siri) نمونه‌ای از هوش مصنوعی محدود است. هوش مصنوعی به خدماتی اشاره دارد که از ماشین‌ها برای ارائه خدمات مختلفی استفاده می‌شود و سوپر هوش مصنوعی هنوز در حد یک فرضیه باقی مانده است.

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی که امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است، هوش مصنوعی ai-portraits.org است که می‌تواند با دیدن یک عکس از شما آینده‌تان را پیش‌بینی کند. قطعاً این موضوع خارق‌العاده و هیجان‌انگیز خواهد بود. با این‌حال بیایید با همدیگر به‌طور کامل بررسی کنیم که هوش مصنوعی ai-portraits.org چیست؟ و چگونه آینده را پیش‌بینی می‌کند؟

ai-portraits.org چیست؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر خلبان بودید چه تیپ و استایلی داشتید؟! و یا اگر می‌توانستید در زمان سفر کنید و به گذشته بروید چه فرم ظاهری داشتید؟ با هوش مصنوعی ai-portraits.org نه تنها می‌توانید به گذشته سفر کنید و ببینید اگر جای تابلو نقاشی دختری با گوشواره‌های مروارید اثر پوهانس فرمیر بودید چه شکلی می‌شدید بلکه می‌توانید تصویری کامل واضح از شغل رویایی‌تان داشته باشید. AI Portraits.org یک پروژه هیجان‌انگیز است از هوش مصنوعی محدود و مولد است که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از تنها یک عکس انواع پرتره‌ها را از خودتان مشاهده کنید. در واقع با استفاده از این برنامه می‌توانید به هرکسی دوست دارید و می‌خواهید تبدیل شود.

مجموعه AI Portraits Org در سال 2022 توسط یک تیم حرفه‌ای و متشکل از ایتان کارتر (دانشمند تحقیقات هوش مصنوعی)، الیور بنت (مهندس یادگیری ماشین)، لونا مونتگومری (مدیر هنری و خلاقیت هوش مصنوعی) و آریا فیلیپس (مدیر تولید) راه‌اندازی شد. تخصص این مجموعه در راستای استفاده از فناوری Midjourney برای تولید پرتره‌های مختلف در سناریوهای گوناگون است. این مجموعه تنها در طول سه ماه از زمان راه‌اندازی 700 هزار بازدیدکننده داشته و 2 میلیون پرتره هوش مصنوعی طراحی کرده است.

پرتره‌های AI تولید شده توسط این برنامه اصلی هستند و از آن می‌توانند برای مقاصد تجاری استفاده کنید. هوش مصنوعی مولد AI Portraits Org طیف گسترده‌ای سبک‌ها از جمله عکس کاربری، پرتره فیلم، کمیک، واقع‌گرایانه، نقاشی رنگ روغن، آواتار کارتونی و موارد دیگری را ارائه می‌دهد. برای این‌که بتوانید خودتان را در انواع پرتره‌های مختلف مشاهده کنید کافی است که یک عکس در این صفحه آپلود کنید و سپس ویژگی‌های پرتره موردنظرتان مانند آتش‌نشان، Dj، وکیل، شعبه‌باز، کارگردان، جاسوس، دکتر، برنامه‌نویس، پادشاه، راننده مسابقات رالی، فضانورد، معلم تاجر و… را براساس جنسیت و نژاد مشخص کنید. این برنامه طیف گسترده‌ای از الگوهای پرتره را در راستای انتخاب‌تان و در کمتر از چند ثانیه ارائه می‌دهد.

روش ساخت پرتره در AI Portraits Org

برای ساخت پرتره کافی است که ابتدا وارد سایت AI Portraits.org بشوید. سپس یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید و یا با استفاده از اکانت جی‌میل در این وب‌سایت لاگین شوید. توجه داشته باشید که ساخت پرتره براساس سناریوهای مختلف در این وب‌سایت تا 5 عکس رایگان است و برای تعداد بیشتر در یک روز باید اشتراک تهیه کنید. پس از لاگین شدن در صفحه‌ی اول وب‌سایت اسکرول کنید تا به گزینه‌ی از بین بیش از 2هزار سبک پرتره انتخاب کنید (Choose from Over 2,000 Portrait Styles) برسید. همان‌طور که در شکل 1 می‌بینید، گزینه‌های متعددی برای انتخاب کردن سبک پرتره‌تان وجود دارد. در قسمت پایین پرتره جنسیت زن یا مرد و نژاد سفید، سیاه، آسیایی و لاتین را به دلخواه انتخاب کنید.

شکل 1
شکل 1

 

به‌عنوان مثال ما گزینه‌ برنامه نویس با جنیست مرد و نژاد سفید را انتخاب می‌کنیم. با انتخاب این گزینه‌ها سبک‌های پرتره محدود به آن‌ می‌شوند. (شکل 2) سپس پرتره‌هایی که در پایین صفحه نشان داده است را بررسی کنید و هر کدام از این شخصیت‌ها و سناریوهایی که دوست دارید خود را در آن حالت ببینید، انتخاب کنید. با کلیک روی پرتره مورد نظر، کادری با مضمون To Generate به معنای برای تولید ظاهر می‌شود (شکل 3). برای ساخت پرتره روی کادر کلیک کنید.

شکل2
شکل2

با کلیک روی To Generate به صفحه‌ی بعد می‌روید. در این صفحه در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه کاردی قرار دارد که باید عکس‌ پرتره خودتان را در آن‌جا آپلود کنید. همچنین در قسمت راست صفحه در مورد این‌که صورت‌تان باید در چه زاویه‌ای باشد، توضیح داده است. پس از انتخاب عکس روی گزینه‌ی To Generate بزنید.

شکل 4
شکل 4

پس از زدن کلید To Generate 30 تا 60 ثانیه صبر کنید تا پرتره هوش مصنوعی مورد نظر خود را دریافت کنید.

پرتره نهایی را می‌توانید با کیفیت بالا دانلود کنید، آن را در صفحات فیس‌بوک، توئیتر، لینکدین و پینترست به اشتراک بگذاری یا بخواهید تا آن را برای‌تان ایمیل کند.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
سوال خود را بپرسیدx