بررسی جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار

بررسی جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار

فهرست مطالب

فهرست

گوشی و تبلت در دنیای امروز از ضروری‌ترین وسایل دیجیتال برای همه افراد فارغ از هر سنی به شمار می‌رود. از طرفی تنوع گوشی و تبلت در بازار بسیار زیاد شده و در نتیجه انتخاب را برای افراد دشوار کرده است. در این گزارش به بررسی جدیدترین گوشی و تبلت‌ های عرضه شده به بازار می‌پردازیم تا مخاطبان با بررسی ویژگی‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر بتوانند تصمیم بهتری بگیرند. اگر شما هم قصد خرید گوشی و تبلت دارید با ما همراه باشید.

گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra

samsung galaxy s23 ultra side | هلومگ | بررسی جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار

گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra در سال 2023 به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ AMOLED 6.8 اینچی با توانایی تولید تصاویر جذاب در نور کم و زیاد است. همچنین، باتری قوی 5000 میلی‌آمپر، چهار دوربین در پشت برای تنوع در عکس‌برداری، و پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 از دیگر ویژگی‌های آن است. با این وجود، این گوشی ممکن است برای برخی افراد به خصوص با استفاده از کیس، بزرگ باشد و استفاده مداوم از آن را سخت کند. همچنین  شارژ سریع آن به حداکثر 45 وات محدود شده است. قیمت این گوشی نسبت به بیشتر گوشی‌های اندرویدی دیگر گران‌تر است. در مجموع، Samsung Galaxy S23 Ultra با ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فرد خود نشان داده که یک گوشی قدرتمند با تجربه کاربری جذاب را برای کاربران فراهم می‌کند.

گوشی iphone 14

iPhone 14 Pro Back Purple Hand | هلومگ | بررسی جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار

بی شک یکی از بهترین و جدیدترین گوشی و تبلت‌ های عرضه شده به بازار، گوشی آیفون 14 پرومکس است. یکی از ویژگی‌های مهم به کار رفته در این گوشی هومشند dynamic island  است که امکانات بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند. این گوشی دارای گواهی IP68 است که در مقابل فشار آب در عمق 6 متری و تا 30 دقیقه مقاوم است. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی از نوع پنل OLED بهره مند است. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش آن پشتیبانی از ویدئوهای HDR با استانداردهای HDR10 و Dolby Vision است.

در این گوشی از تراشه تراشه‌ی جدید A16 Bionic استفاده شده است. تراشه‌ی A16 با ترکیب ۲ هسته‌ی پرقدرت و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف به‌عنوان CPU و گرافیک ۵ هسته‌ای عملکردی بسیار عالی را فراهم می‌کند. آیفون 14 پرومکس در 4 نسخه با ظرفیت حافظه داخلی  ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایتی به فروش می‌رسد. این پرچم دار در اجرای بازی‌ها نیز به خوبی عمل می‌کند. دوربین این گوشی نیز از نقاط قوت آن است و از ترکیب لنزهای ماژول‌های واید، اولتراواید و تله‌فوتو به‌همراه ماژول عمق‌سنجی ToF  استفاده شده است.

سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا

14fbb4205428e2e4e4f457492e56f84a2979a29d 1655900083 | هلومگ | بررسی جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار

یکی از جدیدترین گوشی و تبلت‌ های بازارا سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا است. از ویژگی بارز آن می‌توان به صفحه نمایش بزرگ 14.6 اینچی سوپر امولد است. به دلیل بهره مندی از چنین صفحه نمایشی و امکانات و قابلیت‌هایی چون کیبورد می‌توان از آن به عنوان یک لپ تاپ هم استفاده کرد.  از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوربین سلفی دوگانه با قابلیت فیلم برداری 4k اشاره کرد. همچنین این تبلت دارای یک رم 16 گیگابتی، 512 گیگ رم داخلی و شارژ 45 وات برخوردار است. هر چند لازم به ذکر است قیمت این محصول نیز به نسبت بالاست.

شیائومی پد 6 پرو

مشخصات تبلت شیائومی پد 6 پرو | هلومگ | بررسی جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار

یکی دیگر از جدیدترین گوشی و تبلت‌ های موجود در بازار ایران شیائومی پد 6 پرو است. این تبلت علی رغم قیمت بالا یک تبلت بسیار خوب برای بازی و استفاده از برنامه‌هایی با گرافیک بالاست و به خوبی می‌تواند این برنامه‌ها را اجرا کند. از طرف دیگر این تبلت ایراداتی هم دارد. به عنوان مثال نسبت به پد 5 رابط کاربری آن تفاوت جزئی ندارد و در واقع همان نسخه مورد استفاده در گوشی‌های شیائومی است که برای تبلت بهبود پیدا نکرده است و در نتیجه کار کردن با آن را مقداری سخت می‌کند.

مایکروسافت سرفیس پرو 9

2022 10 surface pro 9 1 1 638bb8c68b284bb39ca50f63 | هلومگ | بررسی جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار

از دیگر گوشی و تبلت‌ های جدید لازم است که به مایکروسافت سرفیس پرو 9  اشاره کنیم. این تبلت یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک تبلت با سیستم عامل ویندوز می‌گردند. در این مدل از پردازنده‌های قدرتمند نسل 12 استفاده شده است که باعث بهبود عملکرد به میزان قابل توجهی شده است. نمایشگر آن یکی نقاط برجسته این تبلت است که با 120 هرتز کیفیتی بسیار خیره کننده را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های می‌توان به باتری قدرتمند وب‌کم 1080p و امکاناتی مثل کیبورد و قلم اشاره کرد.

در این مطلب به بررسی گوشی و تبلت‌ های جدید در بازار پرداختیم و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کردیم. لازم به ذکر است که قبل از خرید گوشی یا تبلت نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید و با بررسی دقیق محصولات، گزینه مناسب برای خود را انتخاب کنید.

 

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx