پشتیبانی نرم‌افزار هلو

مزایای استفاده از خدمات پشتیبانی نرم افزار هلو

پشتیبانی نرم‌افزار هلو

مزایای استفاده از خدمات پشتیبانی نرم افزار هلو

فهرست مطالب

فهرست

تسهیل کار حساس حسابداری به‌وسیله‌ی برنامه‌ها و سیستم‌های دیجیتالی، به خرید یک نرم‌‌افزار حسابداری ساده ختم نمی‌شود. خدمات پس از فروش و پشتیبانی همیشگی، یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین اهداف شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو است.

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو همواره پشتیبانی از محصولات خود را در اولویت قرار داده تا کاربران این نرم‌افزار بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت راهنمایی و حل مسائل خود اقدام کنند و به این ترتیب خللی در پروسه‌ی حسابداری‌شان وارد نشود.

چه زمانی به استفاده از خدمات پشتیبانی نیاز داریم؟

تجربه و سطح دانش شما از حسابداری بر میزان نیاز شما به استفاده از خدمات پشتیبانی، تاثیرگذار است. با این حال هر کاربری در هنگام استفاده از نرم‌افزار ممکن است به سوالاتی برخورده و به راهنمایی نیاز داشته باشد. به طور مثال، بعد از نصب ممکن است برای استفاده از ابزار­ها، کیت­ها یا کار کردن با بخش گزارش‌ها، نیاز به راهنمایی و توضیحاتی داشته باشید. در این هنگام، خدمات پشتیبانی به کار شما می‌آید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کامل‌ترین پاسخ را در اختیارتان قرار می‌دهد.

چرا باید خدمات پشتیبانی نرم افزار هلو را تمدید کنیم؟

هر کدام از محصولات شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، تا یک سال پس از خرید دارای اعتبار پشتیبانی است و کاربران می‌توانند در این مدت، از تمام مزایا و خدمات پشتیبانی شرکت هلو بهره‌مند شوند. پس از پایان مدت زمان یک‌ساله‌ی پشتیبانی، کاربران نرم‌افزار هلو با فعال‌سازی و تمدید اعتبار پشتیبانی سالانه نرم‌افزار خود، علاوه بر دریافت جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزار می‌توانند به‌طور مجدد از کلیه‌ی خدمات پشتیبانی مانند تماس تلفنی، چت آنلاین، امکان ریموت، اعزام کارشناس و همچنین مشاوره‌های تخصصی کار با نرم‌افزار استفاده کنند. در ادامه به مزایایی که با تمدید پشتیبانی در اختیارتان قرار خواهد گرفت اشاره کرده و هر مورد را برای شما شرح می‌دهیم.

مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو در یک نگاه کلی:

  • مشاوره آنلاین و پاسخگویی 24 ساعته به سوالات مشتریان
  • ارائه نسخه‌های جدید و به‌روز نرم‌افزار
  • اضافه کردن امکانات رایگان به کدهای جامع و شبکه
  • ارائه‌ی ویدیو‌های آموزشی رایگان برای نصب، راه‌اندازی و کار با نرم‌افزار
  • امکان دسترسی مجدد به سی‌دی درصورت مخدوشی و یا مفقودی توسط مشتری

تعدادی دیگر از مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو:

به‌روزرسانی

با تمدید پشتیبانی می‌توانید نسخه‌ی نرم‌افزارتان را به‌روز کرده تا جدیدترین تغییرات بر نرم‌افزارتان اعمال شود. این به‌روزرسانی‌ها منطبق با آخرین استاندارد مالی ایران است.

تعویض قفل سخت‌افزاری

درصورت استفاده از نسخه سخت‌افزاری هلو، می‌توانید با تمدید برنامه، قفل سخت‌افزاری‌تان را تعویض کنید.

اعزام کارشناس

درصورتی که برای حل مشکلی که به آن برخورده‌اید به حضور کارشناس در محل کارتان نیاز داشته باشید، کارشناسانمان را به محل کار شما اعزام می‌کنیم.

نمایندگی‌ها

درصورتی پشتیبانی شما دارای اعتبار باشد، نمایندگان شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو در سراسر کشور به شما به‌صورت حضوری خدمات ارائه خواهند کرد.

پشتیبانی تلفنی

کارشناسان ما به‌صورت تلفنی پاسخ‌گوی تمام سوالات شما هستند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید مشکل خود را برطرف کنید.

بیمه اطلاعات و عملکرد

ما در شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو تضمین می‌کنیم که درصورتی که برای رفع مشکل به ما مراجعه کنید، حافظ اطلاعات شما خواهیم بود و هیچ‌گونه مشکلی برای اطلاعات شما پیش نخواهد آمد.

برای تمدید پشتیبانی نرم افزار حسابداری هلو از چه طریقی اقدام کنیم؟

شما کاربران محترم نرم‌افزار هلو می‌توانید از سه راه مختلف اقدام به تمدید پشتیبانی نرم‌افزارتان کنید.

راه‌های تمدید پشتیبانی خدمات شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو:

نمایندگی‌های شرکت هلو

با مراجعه به نمایندگی‌های فروش و خدمات محصولات هلو در سراسر کشور می‌توانید نسبت به تمدید پشتیبانی نرم‌افزارتان اقدام کنید.

تماس تلفنی

با تماس با مرکز خدمات پشتیبانی هلو با شماره 02123067 داخلی یک، می‌توانید خدمات پشتیبانی نرم‌افزار خود را تمدید کنید.

آنلاین

از طریق سایت myholoo.ir نیز می‌توانید نسبت به تمدید پشتیبانی اقدام کنید. در این حالت، تمدید پشتیبانی هم با عضویت در سایت و هم بدون عضویت امکان‌پذیر است.

تمدید و درخواست مشاوره پشتیبانی

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx