با صد میلیون تومان چه کسب‌وکارهایی می‌توانیم راه بیندازیم؟

با صد میلیون تومان چه کسب‌وکارهایی می‌توانیم راه بیندازیم؟

فهرست مطالب

فهرست

امروزه راه‌اندازی یک کسب‌وکار با سرمایه کم و سود خوب به یک موضوع قابل‌توجه تبدیل شده است و بسیاری از افراد معتقد هستند که برای شروع یک کار با سود خوب به سرمایه زیادی نیاز است؛ درحالی‌که می‌توان با مبالغ پایین نیز کسب‌وکارهای پردرآمد تاسیس کرد. در این مطلب تصمیم داریم بررسی کنیم که با صد میلیون تومان چه کسب‌وکارهای پر سودی را می‌توان راه‌اندازی کرد؟

راه‌اندازی آنلاین‌شاپ

یکی از اصلی‌ترین ایده‌های کسب‌وکار با سرمایه 100 میلیون تومانی، راه‌اندازی یک آنلاین‌شاپ است؛ زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه بابت اجاره مغازه نیست و همین امر در کاهش هزینه‌های شما تاثیر به‌سزایی دارد. در ادامه شما باید کالایی که می‌خواهید ارائه دهید را مشخص کنید که این کالا می‌تواند از پیش تهیه شده باشد یا خودتان آن را تولید کنید. پس از انتخاب کالای موردنظر برای ارائه، باید به سراغ انتخاب بستر فعالیت‌تان بروید که این بستر می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا وب‌سایت باشد.

تولید عرقیات گیاهی

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای مدیریت 100 میلیون تومان سرمایه، تولید عرقیات گیاهی است؛ زیرا مردم کشور خودمان و همچنین کشورهای خارجی به مصرف عرقیات گیاهی که ارگانیک باشند، علاقه‌مند هستند و به‌همین‌دلیل این حرفه می‌تواند سود قابل‌توجهی را برای شما به همراه داشته باشد. برای راه‌اندازی این تولیدی، شما به یک کارگاه کوچک خانگی و چند دستگاه عرق‌گیری نیاز دارید. در ادامه اگر فعالیت خوبی داشته باشید، می‌توانید با صادرات این کالا به درآمد دلاری نیز دست پیدا کنید.

راه‌اندازی یک کارواش

سومین ایده‌ای که می‌توان با صد میلیون تومان به آن فکر کرد، راه‌اندازی یک کارواش است. همان‌طورکه می‌دانید امروزه تعداد خودروها رو به افزایش است و مسلما هرچه تعداد خودروها افزایش پیدا کند، تعداد مراجعه‌کنندگان نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین می‌توانید تعداد مشتری بیشتری در روز داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید. شما برای تاسیس کارواش به چند دستگاه شست‌وشو و چند کارگر کاربلد نیاز دارید و سپس می‌توانید با کمترین هزینه بیشترین سود را به‌دست آورید.

حکاکی روی سنگ

از دیگر کسب‌وکارهای محبوب که می‌تواند سود خوبی به همراه داشته باشد، می‌توان به حکاکی روی سنگ اشاره کرد. گرانیت، مرمر، بازالت و … از جمله سنگ‌های زیبایی هستند که می‌توان با حکاکی روی آنها به زیبایی‌‌شان افزود و آنها را به یک وسیله دکوری و تزئینی یا زیورآلات زیبا تبدیل کرد. برای انجام این کار شما یک دستگاه لیزر حکاکی سنگ و انواع مختلف سنگ‌ها نیاز دارید تا بتوانید فعالیت خود را شروع کنید.

فروش میوه‌‌جات و صیفی‌‌جات

فروش میوه‌جات و صیفی‌جات همیشه یکی از پردرآمدترین و پرسودترین شغل‌ها بوده است؛ زیرا مردم همیشه به خوراک نیاز دارند و باید گفت شغل‌های مربوط به خوراک کمترین آسیب را می‌بینند. از همین رو شما می‌توانید با سرمایه‌ای که دارید، میوه‌های باکیفیت را از باغ‌دار با قیمت مناسب تهیه کنید و آنها را به‌صورت عمده به بازار داخلی بفروشید. دقت داشته باشید که این حرفه جای پیشرفت نیز دارد، به‌طوری‌که شما می‌توانید میوه‌ها را به کشورهای اطراف نیز ارسال کنید و درآمد دلاری به‌دست آورید.

فروش زیورآلات

از دیگر کسب‌وکارهای پر سودی که به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارد، می‌توان به فروش زیورآلات اشاره کرد. همان‌طورکه می‌دانید، این روزها ترندهای مختلفی در استفاده از زیورآلات رواج پیدا کرده است و همین موضوع فرصت خوبی را به‌وجود آورده تا بتوانید از طریق فروش زیورآلات درآمد بالایی به‌دست آورید. شما می‌توانید با سرمایه‌ای که دارید، زیورآلات آماده را تهیه کنید و بفروشید یا آموزش‌های لازم را پشت‌ سر بگذارید و مواد لازم را تهیه کنید و خودتان هرآنچه می‌خواهید را بسازید.

راه‌اندازی خدمات زیبایی

راه‌اندازی یک کسب‌وکار مربوط به خدمات زیبایی نیز می‌تواند سود خوبی داشته باشد. شما می‌توانید به‌راحتی با 100 میلیون تومان سرمایه هم در دوره‌های آموزشی شرکت کنید و هم لوازم لازم را تهیه کنید تا شرایط برای شروع کار فراهم شود. البته تمام خدمات زیبایی با این مقدار سرمایه قابل انجام نیستند، اما ناخن‌کاری، فیشیال صورت و … ازجمله خدمات محبوب و پردرآمدی هستند که می‌توان با 100 میلیون تومان به‌سراغ آنها رفت.

در این مقاله با کسب‌وکارهایی که می‌توانید با صد میلیون تومان آنها را راه‌اندازی کنید آشنا شدید؛ اما باید اشاره کرد که خطر از دست‌دادن سرمایه برای تمام شغل‌ها وجود دارد؛ از همین رو پیشنهاد ما به شما این است که با یک فرد که مدرک و تخصص مدیریت بازرگانی دارد مشورت کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار موردنظرتان به سوددهی کافی می‌رسد یا خیر!

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx