کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

فهرست مطالب

فهرست

طراحی ارزش پیشنهادی

نویسندگان: الکساندر اوستروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برنارد، آلن اسمیت

مترجمان: بابک وطن‌دوست، حسام‌الدین ساروقی، مینا نجفیان، اصغر عطایی

انتشارات: آریاناقلم

رویایتان این است که محصول و خدماتی خلق کنید که مقاومت مشتریان را بشکند و آنها بی‌تردید اقدام به خرید آن محصول و خدمات کنند؟ پس باید طراحی ارزش پیشنهادی را بیاموزید.

ایده اولیه و کلی، بخش قابل توجهی از شکل‌گیری و رشد هر کسب‌وکاری است اما تنها عامل موفقیت آن نیست. در جهانی که همه روزه استارت-آپ‌ها و کسب‌وکارهایی جدید با ایده‌هایی نو شروع به کار می‌کنند، شاهد تعداد زیادی از کسب‌وکارهای شکست‌خورده هستیم؛ کسب‌وکارهایی که از همان قدم‌های ابتدایی زمین خوردند و دیگر نتوانستند روی پا بایستند. محصولات بسیاری که با ظاهری زیبا و فریبنده و قیمتی گزاف، خریدار چندانی ندارند. پس موضوع چیست و مشکل کجاست؟

کتاب «طراحی ارزش پیشنهادی» مبتنی بر همین موضوع نوشته شده است. بر اساس محتوای این کتاب، ارزش پیشنهادی همان دلیلی است که مشتری، محصولی را به محصولات دیگر ترجیح می‌دهد. این کتاب کمک می‌کند صاحبان کسب‌وکار شناخت دقیقی از نیازها و خواسته‌های مشتریان پیدا کنند و به مسائل از دید مشتریان نگاه کنند. بنابر این با ابزارها و راهکارهای پیشنهادی این کتاب می‌توانید آنچه مشتریانتان می‌خواهند را طراحی کرده و ارائه دهید و در نهایت کسب‌وکارتان را متحول کنید.

بخشی از کتاب «طراحی ارزش پیشنهادی»:

با جدیت زیاد مهم‌ترین فرضیه‌های زیربنایی ایده‌های کسب‌وکار خود را بیازمایید تا ریسک شکست را کاهش دهید. این کار، شما را قادر خواهد ساخت تا ایده‌های جسورانه و برجسته را بدون ورشکستگی دنبال کنید. فرایندهای شما برای ایجاد ایده‌های جدید مناسب این کار خواهد بود و مکمل فرایندهای موجود شما برای اداره کسب‌وکار است.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx