کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری

کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری

کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری

کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری

فهرست مطالب

فهرست

نویسنده: دیمون زاهاریادس

ترجمه امیر پویا چراغی و ژاله بهادری

انتشارات: نشر نوین

بسیاری از افراد برای هر روز، هفته، ماه و سال پیش روی خود برنامه‌های زیاد و مفصلی را در نظر می‌گیرند اما وقتی در پایان روز می‌بینند که نتوانسته‌اند به برنامه‌ریزی‌هایشان عمل کنند، احساس ناامیدی می‌کنند. مطمئننا شما هم این احساس ناکامیِ ناشی از نرسیدن به اهداف و برنامه‌هایتان را تجربه کرده‌اید و مدام با خودتان می‌گویید: «من که برای همه‌چیز برنامه‌ریزی کرده بودم، پس مشکل چیست؟». نگران نباشید. شما تنها فردی نیستید که با این مسئله دست‌به‌گریبان است. افراد زیادی در سراسر دنیا در عمل‌کردن به برنامه‌هایشان با مشکل مواجه هستند. کتاب «فرمول برنامه‌ریزی» با رویکرد کمک به مردم برای برنامه‌ریزی صحیح و قابل‌انجام نوشته شده است. این کتاب قدم به قدم به شما کمک می‌کند تا در ابتدا ریشه و دلیل اصلی عملی‌نشدن برنامه‌ها و شکستتان را بیابید و بعد با شرح مشهورترین سیستم‌های برنامه‌ریزی، به شما در ایجاد یک برنامه کامل و قابل‌انجام برای رسیدن به اهدافتان، کمک می‌کند.

فرمول برنامه ریزی 1 | هلومگ | کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری

بخش‌هایی از کتاب فرمول برنامه‌ریزی:

«زمانی که یک روز از انجام برنامه خود چشم‌پوشی می‌کنید، چشم‌پوشی کردن در روزهای آتی هم راحت‌تر می‌شود.»

«فهرست کارهای برنامه‌ریزی شده بدون موعد مقررشده یک فهرست آرزوهاست. نه چیزی بیشتر. بدون موعدهای مقررشده به تنبلی روی می‌آوریم.»

«ساده‌ترین راه برای به انجام رساندن فهرست کارهای روزانه اختصاص دادن یک «چرا» به هر مورد موجود در آن می‌باشد. مشخص کنید که چرا باید آن را به انجام برسانید. دلیل هر کدام را کنارشان بنویسید.»

«اگر موردی بیشتر از یک اقدام نیاز دارد، آن مورد یک پروژه هست که می‌تواند – و بهتر است – تجزیه شود. با تجزیه آن‌ها، تمرکزتان بهبود می‌یابد و از سریع‌تر به انجام رسیدن کارهایتان لذت خواهید برد.»

«تنها دلیل انجام کار این است که انجام آن شما را به دستیابی به هدف خاصی نزدیک‌تر کند.»

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx