دوره‌های آموزشی شرکت هلو چه تفاوتی با دیگر دوره‌ها دارد؟

دوره‌های آموزشی شرکت هلو چه تفاوتی با دیگر دوره‌ها دارد؟

سامانه مودیان

«کامل‌ترین و جدیدترین آموزش همراه با گواهینامه معتبر از گروه فناوری اطلاعات هلو»؛ همین دو مورد کافی است تا برای آموزش‌دیدن سراغ هلوآکادمی برویم و آینده‌ی شغلی خودمان را تضمین کنیم. هلوآکادمی، یکی از وب‌سایت‌های گروه فناوری اطلاعات هلو است که در آن می‌توانید انواع دوره‌های آموزشی در حوزه مالی، حسابداری، کسب‌وکار، تکنولوژی و … را ببینید و با توجه به سلیقه و تخصص‌تان به‌روزترین‌ها را آموزش ببینید و مدارک معتبری را دریافت کنید.

دوره مقدماتی و پیشرفته هلو APEX  + مدرک معتبر

جدیدترین و کامل‌ترین دوره‌های هلوآکادمی مربوط به دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته هلو APEX است. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید صفر تا صد نرم‌افزار هلو APEX را آموزش ببینید و در نهایت با شرکت در آزمون و قبولی آن، گواهینامه معتبر گروه فناوری اطلاعات هلو (لینک صفحه گواهینامه) را دریافت کنید. مهم نیست در چه سطحی از حسابداری هستید؛ فقط کافی است به این حوزه علاقمند باشید. این دوره‌ها مسیر جدیدی را برای آینده شغلی شما ترسیم و شما را به سمت بهترین‌ها هدایت می‌کنند.

دوره مقدماتی

در دوره‌ی مقدماتی، شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر یک فصل را به‌صورت رایگان ببینید و بعد از آن برای آموزش بیشتر اقدام به خرید دوره کنید. این دوره غیرحضوری است، نیاز به پیش‌نیاز ندارد و در 6 فصل به‌مدت سه ساعت و 30 دقیقه برای شما فراهم شده است. در این دوره نحوه جمع‌‌آوری و ورود اطلاعات اول دوره، نحوه صدور فاکتور به‌همراه اصلاحات، تنظیمات و گزارش‌ها، بخش امور مالی اتوماتیک و گزارش‌های اسناد، عملیات وصول چک، عودت چک و گزارش‌های چک و عملیات بستن حساب‌ها را به تفصیل آموزش می‌بینید.

مهم‌ترین وجه تمایز این دوره با دیگر دوره‌های آموزشی این است که حرفه‌ای‌ترین اساتید به شما آموزش می‌دهند، تمام محتواها کاملا به‌روز و جدید است، سرفصل‌ها متناسب با کاربردشان انتخاب شده و در نهایت علاوه بر ارائه گواهینامه معتبر، شما آماده ورود به بازار کار و کسب بهترین جایگاه‌ها می‌شوید.

دوره پیشرفته

در دوره‌ی پیشرفته هم معرفی دوره به‌صورت رایگان برای شما قرار داده شده تا با سرفصل‌های آن آشنا شوید و با آمادگی بیشتری کل دوره را آموزش ببینید. این دوره هم غیرحضوری است، پیش‌نیاز آن دوره مقدماتی و در 8 فصل آماده شده است. در این دوره معرفی امکانات و نکات مهم کار با نرم افزار حسابداری هلو APEX، نحوه عملیات صندوق‌داری از طریق فاکتور تک فروشی، تولید و فرایندهای مرتبط با تولید، ثبت هزینه‌های طی دوره و نحوه ثبت حقوق و دستمزد پرسنل، مشاهده ، بررسی و اصلاح کاردکس کالاهای منفی شده در انبار، عملیات انبارگردانی از ثبت کالاهای شمارش شده در انبار با تایید عملیات انبارگردانی، سامانه مودیان مالیاتی و اتصال به نرم‌افزار هلو  APEX و ارائه پروژه عملی کسب‌وکار را به تفصیل آموزش می‌بینید.

تفاوت این دوره با دیگر دوره‌های آموزشی این است که شما به‌صورت کامل با نکته‌ها و ترفندهای کار با نرم‌افزار هلو APEX آشنا می‌شوید و پس از آن می‌توانید بدون دغدغه چند پله پیشرفت کنید.

گواهینامه رسمی گروه فناوری اطلاعات هلو

گواهینامه رسمی گروه فناوری اطلاعات هلو (لینک صفحه) به شما کمک می‌کند تا در بهترین موقعیت‌های شغلی استخدام شوید، درآمد بیشتری کسب کنید، اطلاعاتتان را به‌روز کنید و دیگران اعتبار بیشتری برای حرفه و تخصص شما قائل شوند. در واقع مهم‌ترین وجه تمایز دوره‌های آموزشی گروه فناوری اطلاعات هلو با دیگر دوره‌ها در همین مدرک معتبری است که از این شرکت دریافت می‌کنید. هم می‌توانید در دوره‌ها شرکت کنید و با آزمون دادن، مدرک و گواهینامه معتبر را بگیرید، هم می‌توانید فقط آزمون دهید و در صورت قبولی گواهینامه را دریافت کنید. علاوه بر این با دریافت گواهینامه یک شماره اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید در وب‌سایت هلوآکادمی اعتبار و صحت آن را استعلام کنید.

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx