سامانه مودیان مالیاتی-

اتصال رایگان به سامانه مودیان مالیاتی با نرم‌ افزار حسابداری هلو APEX

سامانه مودیان مالیاتی-

اتصال رایگان به سامانه مودیان مالیاتی با نرم‌ افزار حسابداری هلو APEX

سامانه مودیان

قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌ی مودیان مالیاتی چند وقتی است که به یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان کسب‌وکار تبدیل شده است. ابهامات و چالش‌های زیاد همراه با سوالات مختلف باعث شده تا صاحبان کسب‌وکار به‌خاطر نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم در مورد این موضوع نتوانند اقدامات لازم را انجام دهند و پروسه‌ی ثبت نام و اتصال آن را انجام دهند؛ اما گروه فناوری اطلاعات هلو با آموزش و اتصال رایگان نرم‌افزار حسابداری هلو APEX به سامانه مودیان مالیاتی این مشکل را برای صاحبان کسب‌وکار برطرف کرده است. در واقع هلو به‌عنوان تنها دارنده تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در صنعت نرم‌افزار در دوازده سال متمادی با بیش از یک میلیون کاربر و ارائه 150 گروه صنفی، مسئولیت خود می‌داند تا این اتصال را به‌راحتی و بدون هیچ چالشی برای کاربران فراهم کند.

سامانه مودیان چیست و چه کسانی باید در این سامانه ثبت نام کنند؟

اولین سوالی که مطرح می‌شود این است که سامانه مودیان مالیاتی چیست؟ سامانه مودیان سامانه‌ای است مانند دیگر سامانه‌ها که توسط سازمان امور مالیاتی طراحی شده و برای تبادل اطلاعات موثر بین مودی و سازمان امور مالیاتی است. یکی از مزایای این قانون این است که به محض اجرایی‌شدن آن مالیات بر ارزش افزوده مودیان براساس صورت حساب‌های ارسال‌شده به این سامانه محاسبه می‌شود.

از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به اختصاص کارپوشه سامانه مودیان یا پنل کاربری به هر یک از مودیان، تبادل اطلاعات به صورت موثر بین مودیان و سازمان مالیاتی، مرجع نهایی ثبت و صدور و استعلام صورت حساب‌های الکترونیکی، و مدیریت این سامانه برعهده سازمان امور مالیاتی کشور اشاره کرد. مورد بعدی این است که چه کسانی باید در سامانه مودیان ثبت نام کنند؟ اشخاص حقیقی دارای کسب‌و‌کار مستقل، همه‌ی اشخاص حقوقی و صاحبان کسب‌وکار و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات که معاف از مالیات و عوارض هستند.

چطور صورت حساب‌ها را در سامانه مودیان ثبت کنیم؟

از سه راه می‌توان صورت حساب‌ها را در سامانه مودیان ثبت کرد: شرکت معتمد، نرم‌افزار حسابداری و نرم‌افزار واسط. بنابراین امکان ثبت صورت حساب‌ها به‌صورت دستی در سامانه مودیان وجود ندارد. مورد اول به این صورت است که بعد از عقد قرارداد با شرکت معتمد، اطلاعات مربوط به صورت حساب‌ها در سایت این شرکت‌ها بارگذاری می‌شود و شرکت عملیات مربوط به بارگذاری را انجام می‌دهد. اما مهم‌ترین مسئله این است که شرکت‌های معتمد را از کجا بشناسیم و چطور به آنها اعتماد کنیم؟ علاوه بر این، این شرکت‌ها هزینه‌ای جداگانه برای ثبت صورت حساب‌ها دریافت می‌کنند.

مورد دوم ثبت صورت حساب‌ها از طریق نرم‌افزارهای حسابداری است. در این روش نرم‌افزار حسابداری باید قابلیت اتصال به سامانه مودیان را داشته باشد و پس از ثبت اطلاعات در نرم‌افزار، این اطلاعات به‌صورت مستقیم به سامانه مودیان منتقل می‌شود. گروه فناوری اطلاعات هلو این امکان را به‌صورت رایگان برای کاربرهایش فراهم کرده تا بدون پرداخت هزینه‌ای، به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند. در واقع گروه فناوری اطلاعات هلو علاوه بر آموزش رایگان، قابلیت اتصال رایگان این سامانه را نیز به نرم‌افزار حسابداری هلو APEX برای شما فراهم می‌کند.

 شما می توانید با هلو APEX در کمتر از یک دقیقه امضای رایگان الکترونیکی را دریافت کنید.

مورد سوم هم نرم‌افزارهای واسط هستند؛ نرم‌افزارهایی که وظیفه ارسال صورت حساب از نرم‌افزار حسابداری به سامانه مودیان را انجام می‌دهند.  نرم‌افزارهای واسط هم همچنان برای کاربران دارای ابهام هستند و برای ثبت صورت حساب‌ در آنها باید هزینه‌ی جداگانه‌ای را در نظر بگیریم. این در حالی‌ست که ممکن است روند شناخت و اعتماد به این نرم‌افزارهای واسط بسیار زمان‌بر شود و بازدهی به پایین‌ترین حد خود برسد. بنابراین در شرایط فعلی باید از میان این سه روش، بهترین، مشخص‌ترین و کاربردی‌ترین مسیر را انتخاب کنیم تا سریع‌تر به نتیجه برسیم.

اتصال رایگان به سامانه مودیان

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهرتی
شهرتی
1 ماه قبل

سلام من نرم افزار 304675 رادارم .بااین میتونم به سامانه مودیان فاکتوربفرستم ؟

شماره موبایل
09122774238
1
0
سوال خود را بپرسیدx