کتاب با چرا شروع کنید

کتاب با چرا شروع کنید

کتاب با چرا شروع کنید

کتاب با چرا شروع کنید

فهرست مطالب

فهرست

رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند؟

نویسنده: سایمون سینک

ترجمه: علیرضا خاکساران

انتشارات: آموخته

چرا برخی از افراد و سازمان‌ها نوآورتر، تاثیرگذارتر و سودآورتر از دیگران هستند؟ چرا برخی از مشتریان و کارمندان وفاداری بیشتری دارند؟ حتی در میان افراد موفق، چرا تعداد کمی می‌توانند موفقیت خود را بارها و بارها تکرار کنند؟ اینها سؤالاتی است که در کتاب «با چرا شروع کنید» به آنها پاسخ داده شده است.

 با چرا شروع کنید
کتاب با چرا شروع کنید

افرادی مانند مارتین لوتر کینگ جونیور، استیو جابز و برادران رایت اشتراکات کمی با هم داشتند اما همه آنها توانستند رهبرانی موفق و الهام‌بخش باشند، چون همگی با چرا شروع کردند. سایمون سینک افکار، رفتار و عملکرد رهبرانی را که بیشترین تأثیر را بر جهان داشته‌اند بررسی کرد و متوجه شد همه آنها الگوی فکری و رفتاری مشابهی دارند و رویکرد آنها دقیقا برعکس رویکردی است که بقیه افراد انتخاب می‌کنند.

سایمون سینک با تکیه بر طیف گسترده‌ای از داستان‌های واقعی، چشم‌انداز روشنی از آنچه که واقعا برای رهبری و الهام‌بخشی لازم است به ما ارائه می‌دهد. این کتاب مناسب همه کسانی است که می‌خواهند الگویی الهام‌بخش برای خود پیدا کنند یا می‌خواهند خودشان الهام‌بخش دیگران باشند.

بخشی از کتاب با چرا شروع کنید:

مشکل این بود که کرییتیو محصول خود را به صورت «یک پخش‌کننده موسیقی ۵ گیگابایتی» معرفی کرد. این پیام با شعار اپل که «هزار آهنگ در جیب هایتان» بود، هیچ  فرقی ندارد. تفاوت آنها در این است که کرییتیو به ما می‌گفت که محصول شان چیست، ولی اپل می‌گفت که چرا به آن نیاز داریم.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx