برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای

کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای

برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای

کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای

فهرست مطالب

فهرست

برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای

نویسنده: آلن دیب

مترجم: محمد یوسفی

انتشارات: نوین

«من آلن دیب هستم، یک کارآفرین سریالی، بازاریاب سرکش و نویسنده پرفروش طرح بازاریابی یک صفحه‌ای. در 20 سال کارآفرینی‌ام، چندین کسب‌ و کار چند میلیون دلاری در زمینه‌های فناوری اطلاعات، مخابرات و بازاریابی ایجاد کرده‌ام. من اشتباهات زیادی مرتکب شدم، هزاران دلار هدر دادم و تمام موهایم را از دست دادم در حالی که تلاش می‌کردم اولین تجارتم را رشد دهم. اما من هم چیزهای زیادی یاد گرفتم و می‌خواهم رازهایم را با شما در میان بگذارم.

من می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید یک برنامه بازاریابی قوی بسازید و پیاده‌سازی کنید که کسب ‌و کار شما را از عملکرد خوب به پول تبدیل می‌کند. به نظر خوب می‌آید؟ من چارچوب‌های واضح و ساده‌ای را برای موفقیت بازاریابی ارائه می‌دهم. من به شما کمک می‌کنم ابزارها، فرآیندها و دارایی‌های بازاریابی خود را بسازید تا تلاش‌های بازاریابی شما نتایج استثنایی داشته باشد. سرنخ‌های جدید ثابت ایجاد کنید، درآمد بیشتری کسب کنید و از بین جمعیت متمایز شوید.»

این متن از زبان آلن دیب در توصیف مهارت‌ها و رزومه اوست. به شما کمک می‌کند تا بدانید که کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای عصاره‌ای از تجربیات و مهارت‌های اوست.

در این کتاب به این سوال‌ها پاسخ داده می‌شود:

  • چگونه مشتریان جدید جذب کنید و چگونه از مشتریان فعلی، درآمد بیشتری به دست آورید؟
  • چرا تقلید از روش‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ باعث شکست شما خواهد شد و بهترین استراتژی‌های بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط چیست؟
  • یک فرآیند ساده و گام به گام برای ساخت برنامه بازاریابی اختصاصی کسب ‌و کار شما که واقعا یک صفحه باشد.
  • چگونه رقبا را کنار بزنید و به بهترین گزینه برای مشتریان صنعت خود تبدیل شوید؟
  • چگونه با کمک رازهای بازاریابی واکنش مستقیم، با بودجه‌ای اندک، نتایجی عالی به دست آورید؟
  • چگونه قیمت‌های بالایی برای محصولاتتان در نظر بگیرید و در عین حال مشتریان قدردان شما باشند؟

آیا می‌دانید که چگونه اکثر مشاغل کوچک و متوسط ​​هنگام بازاریابی کاملاً گیج و غرق هستند؟ اینجاست که آلن دیب وارد می‌شود. او به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا قابلیت‌های بازاریابی داخلی خود را توسعه دهند و به سرعت رشد کنند. در واقع، او تاکنون به بیش از 250 هزار کسب و کار در سراسر جهان کمک کرده است تا با استفاده از ابزاری به نام طرح بازاریابی یک صفحه ای، استراتژی بازاریابی خود را واضح ترسیم کنند.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx