کتاب سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار

کتاب سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار

کتاب سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار

کتاب سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار

فهرست مطالب

فهرست

سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار

نویسنده: آنجلا داک‌ورث

ترجمه: سمانه سیدی

انتشارات: نوین

آنجلا داک‌ورث که از پیشگامان روان‌شناسی موفقیت است، اهمیت و تأثیر اشتیاق و استقامت را در موفقیت، بیشتر از تأثیر استعداد می‌داند. او در کتاب «سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار» دوران کودکی خودش را هم وصف کرده است. او می‌گوید: «در بلندمدت، سرسختی بیشتر از استعداد اهمیت دارد.». هنگامی که آنجلا داک‌ورث کودک بوده است مدام این جمله را از پدرش می‌شنیده است: «تو نابغه نیستی!» اما او توانست با استقامت و تلاش مداوم به موفقیت برسد.

آنجلا داک‌ورث برای اینکه به راز موفقیت پی ببرد، هزاران مصاحبه با افراد موفق در زمینه‌های مختلف انجام داده و از نتایجی که گرفته در این کتاب استفاده کرده است. کتاب سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار به ما نشان می‌دهد که چطور هر تلاشی در نهایت دو برابر ارزش می‌یابد، چگونه می‌توان بدون توجه به آی‌کیو و شرایط، سرسختی را یاد گرفت و علایق مادام‌العمر چطور شکل می‌گیرند.

کتاب سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار
سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار

این کتاب مناسب ورزشکاران، هنرمندان، فعالان کسب‌وکار، مربیان، دانش‌آموزان، والدین و همه کسانی است که از تلاش‌کردن خسته شده‌اند و در پی نتایج زودبازده هستند.

بخشی از کتاب با چرا شروع کنید:

برای رسیدن به سرسختی هم راه سخت وجود دارد و هم راه آسان. راه سخت این است که فقط خودت به تنهایی این کار را بکنی. اما راه آسان این است که از روحیه انطباق استفاده کنی. نیروی محرک انسانی اولیه برای سازگاری؛ چون اگر بین افراد زیادی باشی که سرسخت‌اند، تو هم خیلی زود مانند آن‌ها سرسخت خواهی شد.

کتاب از خوب به عالی

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx