آنچه که باید درباره نرم‌افزار کلینیک زیبایی هلو APEX بدانید

آنچه که باید درباره نرم‌افزار کلینیک زیبایی هلو APEX بدانید

سامانه مودیان

شرکت حسابداری هلو سال‌هاست که در حوزه تولید مجموعه نرم‌افزارهای تخصصی حسابداری در حال فعالیت است. نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX  جدیدترین نسخه این مجموعه است که برای مشاغل کلینیک زیبایی طراحی و تولید شده است. این نرم‌افزار بسیار کاربردی علاوه بر امکانات عمومی برای عملیات‌های حسابداری، تمام ابزارهای ویژه و امکانات موردنیاز صنف زیبایی را دارد و پاسخ‌گوی نیاز صاحبان این کسب‌کارها است. ثبت اطلاعات کامل مراجعه‎‌کنندگان، تنظیم زمان نوبت‌دهی و صدور فاکتور، ارسال پیامک جهت یادآوری و کنسل کردن نوبت مشتری، تعریف ساعت کاری برای پرسنل به‌صورت مجزا و … برخی از ویژگی‌ها و امکانات  تخصصی نرم‌افزار کلینیک زیبایی هلو APEX   است. علاوه بر این، نرم‌افزار هلو APEX امکان اتصال به سامانه مودیان مالیاتی را به‌صورت رایگان برای شما فراهم کرده و می‌توانید با اختیار خودتان این اتصال را انجام دهید.

نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX
نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX

 

چه کسب‌وکارهایی می‎توانند از نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX  استفاده کنند؟

نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX  برای مطب و کلینیک زیبایی پوست و مو و لیزر طراحی شده است. اگر صاحب مطب و کلینیک هستید و می‌خواهید به اطلاعات مراجعه‌کنندگان خود و نوبت‌دهی آن‌ها سر و سامانی بدهید و ساعت کاری پرسنل‌تان نظم بیشتری داشته باشد، این نرم‌افزار بهترین انتخاب برای شماست.

مزایای نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX  برای این صنف چیست؟

برخلاف آنچه تصور می‌کنید عملیات حسابداری در کلینیک‌های زیبایی فرایند پیچیده‌ای دارد؛ به دلیل تعداد بالای مراجعه‌کنندگان به کلینیک چه حضوری و چه تلفنی و درخواست تعیین وقت، رسیدگی و نوبت‌دهی کاری وقت‌گیر است و به دقت بالایی نیاز دارد. هم‌چنین خدماتی که پزشکان در این کلینیک‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند بسیار متنوع است. بنابراین پورسانت پرسنل ثابت نیست و برای هر یک از این خدمات هزینه متفاوتی دریافت می‌کنند. به همین دلیل مدیریت حقوق و پورسانت برای پرسنل کاری چالش‌برانگیز و بسیار دقیق است. نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلوAPEX   به‌خوبی توانسته پاسخ‌گوی دغدغه‌های مدیران مطب‌ها و کلینیک‌ها باشد. رابط کاربری ساده آن کار با این نرم‌افزار را برای کاربران راحت کرده است.

در طراحی نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلوAPEX  سعی بر این بوده با توجه به نیازمندی‌های یک کلینیک زیبایی امکاناتی ویژه به آن اضافه شود تا تمام امور مربوط به مراجعه‌کنندگان از ثبت اطلاعات گرفته تا نوبت‌دهی، به‌صورت کاملا سیستمی انجام شود و نظم بیشتری به کارها بدهد. به این ترتیب فرایند نوبت‌دهی و پیگیری آن توسط پرسنل به راحتی انجام می‌شود و خطای انسانی به شدت کاهش پیدا می‌کند.

از طرفی تعریف گزینه‌هایی که مختص پرسنل و ساعات کار و عملکرد آن‌هاست موجب می‌شود گزارش‌گیری از وضعیت کارهای پرسنل و برنامه خدمات آن‌ها به آسانی انجام شود. این امکانات ویژه عملیات حسابداری و زمان رسیدگی به آنالیز داده‌ها را کوتاه و موجب تسریع انجام امور خواهد شد.

چه سخت‌افزارهایی امکان اتصال به این نرم‌افزار را دارند؟

هر کسب‌وکاری برای سرعت بخشیدن به کارها و ارائه بهتر خدمات به مشتری از سخت‌افزارها و دستگاه‌های مختلفی بهره می‌برد. توانایی اتصال نرم‌افزار حسابداری به این سخت‌افزارها یک مزیت برای آن به شمار می‌رود. نرم‌افزار کلینیک زیبایی هلو قابلیت اتصال به سخت‌افزارهای مورداستفاده در محیط کلینیک‌ها را داراست. این قابلیت باعث تسریع در انجام کارها شده و از بروز خطای انسانی جلوگیری می‌کند.

اتصال به صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی مانیتوری است که نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلوAPEX   روی آن نصب شده و تمام اطلاعات مشتریان و پرسنل، نوبت‌ها و … روی آن نمایش داده می‌شود. با نصب این نرم‌افزار روی صندوق، ثبت اطلاعات و سازمان‌دهی نوبت‌ها به راحتی انجام خواهد شد.

قابلیت اتصال به دستگاه بارکدخوان

اگر از رسید چاپی برای تسویه حساب با مراجعه‌کنندگان در باجه صندوق استفاده می‌کنید، این قابلیت به شما در افزایش سرعت پذیرش مشتری بسیار کمک خواهد کرد. بعد از دریافت رسید از مشتری، بارکد آن توسط دستگاه بارکدخوان اسکن و مبلغ پرداختی روی مانیتور نمایش داده می‌شود.

اتصال به دستگاه کارتخوان

اتصال به دستگاه کارتخوان این امکان را به شما می‌دهد که بعد از صدور فاکتور توسط نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلوAPEX   ، هزینه آن روی این دستگاه نمایش داده شود. با این قابلیت دیگر نیازی به وارد کردن مبلغ فاکتور نیست. در نتیجه فرایند پرداخت سریع‌تر و از بروز خطا جلوگیری خواهد شد.

مودم سیم‌کارتی

مودم سیم‌کارتی یا جی اس ام مودم دستگاهی است که برای ارسال پیامک به مشتری مورداستفاده قرار می‌گیرد. با اتصال نسخه تخصصی نرم‌افزار هلو به جی اس ام مودم، قادر خواهید بود برای ثبت،‌ یادآوری و کنسل کردن نوبت مشتریان و هم‌چنین اطلاع‌رسانی درباره تخفیفات از طریق پیامک با آن‌ها در ارتباط باشید.

کالر آی دی

یکی دیگر از امکانات نرم‌افزار تخصصی صنف کلینیک زیبایی اتصال به کالر آی دی است؛ به این ترتیب هنگام تماس مشتری شماره آن‌ها روی کالر آی دی یا نمایشگر تلفن نمایش داده می‌شود. بنابراین بعد از تماس مشتری شماره او برای ثبت اطلاعات وارد نرم‌افزار خواهد شد.

برخی از امکانات تخصصی نرم‌افزار کلینیک زیبایی هلو

در نسخه اختصاص‌یافته کلینیک زیبایی نرم‌افزار هلو ویژگی‌ها و امکاناتی وجود دارد که کار خدمات‌رسانی به مشتری را بسیار آسان کرده است. با خرید نرم‌افزار حسابداری هلو APEX   از این امکانات برای کسب‌وکار خود بهره ببرید. در ادامه به برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزار قدرتمند می‌پردازیم:

  • تعریف مراجعه‌کنندگان و پرسنل و اختصاص کد اشتراک
  • قابلیت تعیین پورسانت برای پرسنل
  • صدور فاکتورهای نوبت‌دهی و فیش پرداخت
  • ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و تبلیغات
  • امکان رزرو نوبت، بایگانی نوبت‌های ثبت شده و عملیات پس از نوبت
  • گزارش نوبت‌دهی مشتریان، فاکتورها، خدمات و وضعیت کارهای پرسنل
  • و …

علاوه بر این موارد وقتی از نرم‌افزار اختصاصی هلو APEX استفاده می‌کنید می‌توانید به‌صورت رایگان و با انتخاب خودتان به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوید و چالش‌های اتصال به این سامانه را بدون مشکل پشت سر بگذارید.

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx