اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

نحوه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

نحوه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

فهرست مطالب

فهرست

داشتن یک فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد در هر ساعت از شبانه‌روز، ایده جذاب و وسوسه‌انگیزی است؛ اما وقتی به مدیریت فروشگاه فکر کنیم، اوضاع کمی پیچیده می‌شود. آیا با هر خریدی که انجام می‌شود باید موجودی محصول را در سایت تغییر دهیم؟ چطور به سرعت برای هر محصول فروخته‌شده فاکتور صادر کنیم؟ هنگام ورود میزان فروش و سود در نرم‌افزار حسابداری، چگونه از بروز خطا و اشتباه جلوگیری کنیم؟ و ده‌ها سوال دیگر که باعث تردید ما برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌شود.

دردسرهای مدیریت فروشگاه اینترنتی

در سال‌های اخیر و به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، خرید و فروش اینترنتی با رشد بی‌سابقه‌ای مواجه شد. این اتفاق موجب شد تا صاحبان کسب‌وکارهای مختلف برای افزایش فروش خود، به فکر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بیفتند. برای این منظور، اگرچه راه‌اندازی یک وب‌سایت لازم است، اما کافی نیست. مدیریت فروشگاه اینترنتی و همینطور رسیدگی به حساب و کتاب‌ها نیازمند بستری مناسب است.

با اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری می‌توانید سیستم حساب و کتاب خود را یکپارچه کرده و دیگر بابت به‌روز بودن اطلاعات محصول بر روی فروشگاهتان نگرانی نخواهید داشت. در این مقاله از مزایای اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری خواهیم گفت، سپس نحوه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری را شرح خواهیم داد.

مزایای اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

فرض کنید شما کالاهایی را به فروش می‌رسانید که قیمت آن به‌شدت ناپایدار بوده و به‌طور روزانه تغییر می‌کند؛ در این صورت هر روز باید قیمت ده‌ها کالا را یک بار در نرم‌افزار حسابداری و بار دیگر در فروشگاه اینترنتی‌تان تغییر دهید. از طرفی هر چقدر بیشتر از فروشگاه اینترنتی شما استقبال شود، موجودی کالاهایتان با سرعت بیشتری تغییر می‌کند؛ پس با هر خریدی که بر روی سایت انجام می‌شود باید به‌سرعت موجودی را بر روی نرم‌افزار حسابداری‌تان تغییر دهید و البته باید خریدِ انجام‌شده را هم ثبت کنید.

هدف شما افزایش فروش و داشتن یک فروشگاه اینترنتی پرطرفدار است؛ اما با هر قدمی که به هدفتان نزدیک‌تر می‌شوید، فشار کاری و استرس‌تان هم بیشتر می‌شود!

با اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری بسیاری از فرآیندهایی که پیش از این مجبور بودیم به‌صورت دستی انجام دهیم، به‌طور خودکار انجام خواهند شد. از طرفی تغییر مدام قیمت و موجودی کالاها و الزام به‌روزرسانی این اطلاعات در سایت، می‌تواند موجب بروز خطا و مشکلاتی در هنگام ثبت اطلاعات شود؛ اما با اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری، دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت، چرا که اطلاعات به‌صورت اتوماتیک بین نرم‌افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی مبادله و به‌روزرسانی خواهد شد. در نتیجه اتلاف وقت و انرژی به حداقل می‌رسد.

اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری دارای مزیت‌های زیادی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سرعت بخشیدن به کلیه امور فروش و حسابداری
  • جلوگیری از هرگونه خطا هنگام ورود داده‌ها
  • یکپارچه‌سازی اطلاعات سیستم حسابداری و فروش
  • عدم نیاز به نیروی انسانی برای مدیریت موجودی و قیمت‌های فروشگاه
  • ثبت فاکتور به‌صورت اتوماتیک
  • و…
اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری
اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

چگونگی اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری

بسته به نرم‌افزاری که برای حساب و کتاب‌هایتان استفاده می‌کنید، نحوه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌ افزار حسابداری متفاوت خواهد بود. در ادامه می‌خواهیم نحوه اتصال نرم‌افزار حسابداری هلو به فروشگاه اینترنتی را برای کاربران این نرم‌افزار توضیح دهیم.

در صورتی که قصد دارید فروشگاه اینترنتی ووکامرس خود را به نرم‌افزار هلو متصل کنید، بابت نحوه‌ی برقراری این اتصال اصلاً نگران نباشید! شما می‌توانید بدون هیچ دانش برنامه‌نویسی این کار را به‌سادگی انجام دهید و از تمام مزایای اتصال بین فروشگاه اینترنتی و نرم‌افزار حسابداری بهره‌مند شوید. افرونه‌ی نیلا به همین منظور طراحی شده است. افزونه‌ی نیلا اتصال‌دهنده فروشگاه اینترنتی ووکامرس به نرم‌افزار حسابداری هلو است.

این افزونه سیستم حساب و کتاب شما را یکپارچه کرده و اطلاعات بین نرم‌افزار حسابداری و فروشگاه را به‌صورت خودکار هماهنگ می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های افزونه نیلا می‌توان به ثبت خودکار فاکتور اشاره کرد؛ بدین شکل که بلافاصله پس از اقدام مشتری به خرید محصول، نیلا به‌صورت اتوماتیک فاکتور مربوط به آن خرید را در بانکِ مشخص‌شده توسط شما ثبت می‌کند.

مزیت‌های اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری با استفاده از افزونه نیلا، تنها محدود به موارد بالا نیست. با نصب افزونه نیلا، امکانات زیر نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد:

  • ‌ارتباط آنلاین و دائمی با نرم‌افزار هلو (در صورتی که سیستمِ دارای نرم‌افزار هلو، روشن و به اینترنت متصل باشد.)
  • ‌امکان فعال و یا غیرفعال کردن انتقال کالاها، همسان‌سازی نام، قیمت و موجودی کالاها.
  • ‌امکان مشخص کردن سرفصل‌ها برای هر بانک به صورت جداگانه و برای پرداخت نقدی، جهت ثبت فاکتورها.
  • ‌امکان ثبت فاکتور و یا سفارش در نرم‌افزار هلو پس از ثبت سفارش در سایت
  • ‌امکان ثبت فاکتور به‌صورت نقدی و یا نسیه
  • ‌قابلیت تعیین قیمت فروش و قیمت تخفیف از سمت نرم‌افزار هلو برای محصولات سایت
  • ‌امکان همسان‌سازی موجودی بر اساس فیلدهای جداگانه‌ی عمده‌فروشی، تک‌فروشی و تک‌فروشی با کسر پیش‌فاکتور
  • ‌امکان ارسال لحظه‌ای اطلاعات یک کالا از سایت به نرم‌افزار هلو با یک کلیک
  • ‌امکان مشاهده‌ی شماره فاکتور ثبت‌شده برای هر سفارش و امکان ارسال دستی سفارش‌ها از سایت به نرم‌افزار هلو (پیش از ارسال اتوماتیک)

برای اتصال فروشگاه اینترنتی ووکامرس به نرم‌افزار حسابداری هلو، کافی است افزونه نیلا را خریداری کنید. نصب و راه‌اندازی افزونه نیلا به‌سرعت توسط کارشناسان شرکت هلو انجام شده و برای کاربران هیچ‌گونه سختی و زحمتی نخواهد داشت.

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx