راهنمای کامل درباره بهترین استایل‌های زنانه و مردانه برای زمستان

 راهنمای کامل درباره بهترین استایل‌های زنانه و مردانه برای زمستان

فهرست مطالب

فهرست

استایل زمستانه با لباس‌های گرم علاوه بر اینکه بدن شما را از سرما محافظت می‌کند، باعث می‌شود شیک و خوشپوش به نظر بیایید. اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که چطور باید استایل مردانه و زنانه زمستانی مناسبی ایجاد کنید. در این مطلب قصد داریم راهنمای کاملی درباره بهترین ایده‌ها برای استایل زمستانی در اختیار شما قرار دهیم.

ایده‌های استایل مردانه مناسب زمستان

  • استایل کلاسیک زمستانه

یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها بین مردان برای حضور در قرارهای کاری مهم استایل کلاسیک است. تنوع لباس‌هایی که برای این استایل مورد استفاده قرار می‌گیرد زیاد است.

آقایان می‌توانند اورکت، کت چرم، کت و شلوار، بافت یقه اسکی، شلوار جین یا کتان، نیم بوت را با هم ست کنند.  به طور مثال یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای مناسب‌های رسمی ترکیب اورکت کت بلند با نیم بوت و بافت ظریف است.

همچنین کت چرم از محبوب‌ترین لباس‌ها در استایل زمستانه کلاسیک برای مردان است. مردان می‌توانند کت چرم را با شلوار جین و نیم بوت ست کنند و یک استایل شیک برای گشت و گذار شبانه ایجاد نمایند. اگر آقایان بخواهند استایل کلاسیک اما گرم‌تری داشته باشند می‌توانند همراه با بافت و اورکت، کلاه و شال گردن هم استفاده کنند.

  • استایل کژوال مردانه

بسیاری از آقایان برای حضور در دورهمی‌ها یا جشن‌های کوچک ترجیح می‌دهند لباس راحت و گرمی به تن داشته باشند. ترکیب صحیح لباس‌هایی نظیر جاگر، نیم بوت، بوت یا کفش کتان، کاپشن، بافت یا هودی، پافر می‌تواند استایل خاص و منحصربه فردی برای آقایان ایجاد کند.

یکی از بهترین ایده‌ها برای استایل غیررسمی ترکیب هودی، پافر با شلوار جین و کفش کتانی مناسب است. همچنین در صورتی که آقایان مایل باشند برای طبیعت‌گردی در روزهای سرد زمستان لباس مناسبی انتخاب کنند می‌توانند همراه با بافت یا هودی، کاپشن و شلوار اسلش یا جاگر بپوشند و با کفش اسپرت استایل خود را تکمیل کنند.

یک پیشنهاد جذاب دیگر برای ایجاد استایل اسپرت و خلاقانه زمستانی ترکیب پافر و شلوار اسلش با نیم بوت و شال گردن و کلاه است.

winter black boots outfits for men | هلومگ |  راهنمای کامل درباره بهترین استایل‌های زنانه و مردانه برای زمستان

ایده‌های استایل زمستانه زنانه

  • استایل کلاسیک زمستانه

استایل کلاسیک جزو محبوب‌ترین استایل‌هاست که برای حضور در مراسم رسمی یا قرارهای کاری مهم مناسب است. رنگ‌های مشکی، زغالی، فیلی و قهوه‌ای برای ایجاد استایل کلاسیک مناسب هستند. خانم‌ها می‌توانند بلوز یا ژاکت مناسب را با پالتو بلند یا نیم بوت ست کنند و استایل زمستانه رسمی برای روزهای سرد داشته باشند.

ترکیب کت چرم زنانه با لگ چرم و نیم بوت انتخاب مناسبی برای مراسم‌های رسمی است.

  • استایل کژوال زمستانه

در استایل کژوال زمستانه به راحتی لباس‌ها برای استفاده روزمره یا شرکت در مهمانی‌های غیر رسمی توجه می‌شود. پرکاربردترین لباس‌های زنانه برای این استایل، سویشرت، هودی، پافر یا بافت‌های ظریف است. کفش‌ زنانه مناسب استایل کژوال هم باید راحت و سبک و در عین حال غیر رسمی باشد.

به طور مثال یک خانم برای ایجاد استایل زمستانه کژوال می‌تواند بارانی و کتانی را با کلاه و هودی بپوشد یا اینکه برای خرید و مهمانی‌های غیر رسمی شکت و شلوار کتان با بوت بپوشد. همچنین خانم‌ها در روزهایی که هوا سرد است می‌توانند کاپشن را هم به استایل خود اضافه کنند.

البته در ایجاد استایل کژوال محدودیت رنگ وجود ندارد و هر فرد می‌تواند متناسب با سلیقه یا رنگ پوست خود مناسب‌ترین لباس را انتخاب کند.

نکات مهم استایل زمستانه شیک

برای ایجاد شیک‌ترین استایل زمستانه لازم است به نکات زیر توجه کنید.

  • لایه لایه پوشیدن لباس در زمستان

یکی از موارد مهمی که در لباس پوشیدن در زمستان به ایجاد گرما کمک می‌کند، پوشیدن لایه لایه لباس است. در صورتی که لباس‌ها گرم مانند پلیور، هودی یا ژاکت را همراه لباس‌های عایق حرارتی نظیر کاپشن، پالتو، پافر و … بپوشید بدن شما از سرما محافظت می‌شود.

  • ترکیب رنگ‌های مختلف در استایل زمستانی

استایل زمستانه با رعایت ترکیب رنگ شیک و جذاب می‌شود و روح تازه‌ای به استایل شما می‌دهد. به طور مثال اگر رنگ‌های گرم مانند قرمز و نارنجی را با رنگ سفید ترکیب کنید، می‌توانید خاص و منحصربه‌فرد به نظر بیایید.

  • استفاده از اکسسوری در استایل مناسب زمستان

اکسسوری‌هایی مانند دستکش، شال گردن و کلاه، ساعت، زنجیر و … جذابیت خاصی به استایل شما می‌دهند و باعث می‌شوند خاص و منحصربه فرد به نظر بیایید.

  • راحتی لباس‌های زمستانه

با اینکه شیک بودن استایل عامل مهمی است و همه افراد به آن توجه دارند، اما باید به این نکته توجه داشته باشدم که لباس‌هایی انتخاب کنید که راحت و باکیفیت باشد. بنابراین باید به سایز لباس یا قابلیت کشسانی پارچه آن توجه نمایید.

 

انتخاب لباس زمستانی مناسب علاوه بر اینکه از بدن در مقابل سرما محافظت می‌کند بر شیک بودن استایل شما هم تاثیر می‌گذارد. در این مطلب سعی کردیم نکات مهم انتخاب لباس زمستانی را بیان کنیم و چند ایده کاربردی برای ایجاد استایل شیک زمستانه برای خانم‌ها و آقایان بیان کنیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

 

 

نوشته‌های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسیدx